Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi sopiva harrastus 5v tytölle? Luonne:

Vierailija
20.08.2009 |

tyttö on todella vilkas, temperamentti, kilpailuhenkinen, urheilullinen pieni perfektionisti. Turhautuu todella helposti, jos on liian helppoa. On sisukas ja sitkeä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

telinevoimistelu. Ratsastus.

Vierailija
2/16 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 4-v. enrgiapakkaus nauttii temppujumpasta todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oikea aika ilmoittautua syksyn kursseille.

Muita hyviä:

- judo

- taitoluistelu

- baletti

Vierailija
4/16 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yksilöurheilulaji, vaikka voimistelu. Ei ainakaan ole liian helppoa!

Vierailija
5/16 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden kuluttua (lapsi on todella hoikka). Itse olin baletissa 7-9v ja jo mun lapsuudessa muiistan sen painon tarkkailun, jos joku oli hiukkaakaan tukeva. Itse aloin tuijotttaa painoani vaikka olin myös tosi laiha.

Vierailija
6/16 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telinevoimistelun temppujumppa!

Jos haluat perspektiiviä, tutki, kuka nykyisistä huippu-urheilijoista EI olisi joskus ollut telinejumpassa tai jumppakerhossa. Et löydä kovin montaa!

Ehdoton aloituslaji, josta sitten jatkaa erikoistumaan.

Mm. Taitoluistelu, yleisurheilu, jäälkiekko, jalkapallo, taistelulajit jne. jne. sisällyttävät lasten harjoituksiin telinejumppaa lajiharjoittelun ohessa, koska se on ylivoimaisesti paras laji harjoituttaa motoriikkaa, voimaa ja notkeutta samassa paketissa. mm. Jääkiekon SM-liigajoukkueiden ja A-junnujen joukkueiden pelaajat saavat opetutsa telinejumpassa :) Olen opettanut mm. Teemu Selännetä aikoinaan kuperkeikassa :)

Vierailija
7/16 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 165-senttinen ei yksinketrtaisesti voimistelussa toimi. Kasvukäyrällä tämäkin selviää.

Itse veisin keskipituisen ratsastukseen, ja pitkän koripalloon. :D

Vierailija
8/16 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpa- sellainen. Tässä vaiheessa voi treenata muuten vaan, mutta 9v alkaen pääsee kilpasarjoihin.

Vierailija
9/16 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perfektionistille hyvää harrastuksen parissa päästä vähän relaamaan ja vaikka näkemään muita jotka osaa ottaa rennommin. Siis olisiko joku joukkuelaji parempi? Koulussa saa ihan tarpeeksi varmaan olla perfektionistina?

Vierailija
10/16 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-v tyttö aloittaa painin, isoveljen innoittamana.

Vierailija
11/16 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei varmaan telivoimistelua, luistelua tai tosiaa sitä balettia - yleisurheilu...

Vierailija
12/16 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvin samantyyppinen luonteeltaan kuin ap:lla ja jalkapalloa ehdottomasti suosittelen.

Vaatii taitoa, sitkeyttä, opettaa toimimaan ryhmässä ja opettaa ymmärtämään, ettei se riitä menestykseen, että yksi on paras vaan hommassa tarvitaan kaikkia;)

Vierailija
13/16 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsikakkanauhoja ja myy sitten huutonetissä ne.

Vierailija
14/16 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole innostunut mistään erityisesti, niin ei minusta noin pikkuisella vielä tarvitse olla harrastusta.

Vierailija
15/16 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 7-vuotias ja vaihtaa rytmiseen voimisteluun. Tanssissa olisi pitänyt alkaa harrastaa 3 kertaa viikossa, mikä oli minusta liikaa.

Voimistelu on tytön koululla ip-kerhon jälkeen, joten päivä ei ole liian raskas.

Saamme illat perheelle.

Vierailija
16/16 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7 vuotias tyttö harrastaa uintia. Ollut todella tyytyväinen harrastukseen ja menee aina yhä innolla uimaa. 9 vuotias tyttö harrastaa triathlonia. Harrasti ennen uintia, mutta halusi vaihtaa tuohon triathloniin. Aloitti nyt kesällä tuon triathlonin. Molemmilla tytöillä uimaharrastus on alkanut uimakoulusta ja siitä sanut innostuksen uimiseen. Uimakoulun jälkeen menivät uimaseuraan. Oikeastaan sielä leikittiin vedessä ja opeteltiin liikkeitä ja perus uinteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi