Onko farkkujen lahkeet kaikilla liian pitkät?
Siis mahdoton tehtävä. Ostaa farkut, joitten lahkeita ei tarvitse rullata. Mistä helkkarista löytyy sopivan pituiset lahkeet. Ja koko on 165cm/64kg.
Kommentit (33)
olisin niin iloinen kun löytäisin housuja joissa OLISI lahkeet pitkät!
169cm ja 56kg ja yleensä kaupoista löytyy housuja jotka ovat hyvät muuten, mutta lahkeet jää lyhyeksi!
olen 158 cm ja housuja ei löydy tarpeeksi pitkiä! olkaa onnellisia kun ette ole tälläsiä pitkäjalkoja!
ja koon pitäisi olla 24 / 34tai36 että olkaa onnellisia!!!!!!
farkkuja kun saa ostaa sekä pituuden että leveyden mukaan eri koossa, niin niissä ei ole mitään ongelmaa.
Mutta kaikki muut housut kyllä, liian pitkiä ovat.
olen 158 cm ja housuja ei löydy tarpeeksi pitkiä! olkaa onnellisia kun ette ole tälläsiä pitkäjalkoja!
tohon pituuteen ei kovin pitkät jalat mahdu...
En ala maksamaan ylimääräistä lyhennyksestä ja niistä tulee vielä niin tyhmän näköiset kuin lyhentää.
Onneksi Espritiltä löytyy mulle sopiva pituus ja lähes kaikista malleista jo. Muutenkin mulle sopivia malleja. Jostain Onlyistä sopii myös 32 lahkeenpituus.
Ennen oli mielestäni vielä suurempi ongelma löytää sopivat lahkeet, tosin joskus nuoruudessa myytiin housuja myös lahkeenpituudella 28!
Ja pituutta mulla huimat 163 cm :D
kun 168-senttisenä 32" pituus on minulle aivan hyvä. Ja täällä samanmittaiset käyttävät jopa 36-tuuman pituutta =O
Mieheni on 186-senttinen ja hoikka ja hänen farkkujensa koko on pituudeltaan usein 34 tuumaa. Juu ja EMME ole mitään kilometrin selällä varustettuja neandertalilaisia. EIKÄ farkkujemme lahkeet killu myöskään sukanreunan korkeudella. Johtuuko 32" riittävyys siitä, etten käytännössä koskaan käytä korkoja vaan yleensä tennareita? Toivottavasti, koska muuten ilmeisesti a) näytän tyhmältä ylilyhyissä housuissani vaikka muuta luulen tai b) olen todella lyhytjalkainen.
pituutta mulla 163cm ja painoa varmaan saman verran kun sulla. ja kaikissa farkuissa aivan liian pitkt lahkeet. :(
korollisilla kengillä hyvän mittaset ja esim. tennareiden kanssa käärin sit lahkeet. Mun mielestä kätevää!
löytää sopivan mittaisia farkkuja. Itse en niitä löydä muualta kuin korkeintaan lastenosastolta (olen 161 cm pitkä, ja 160- senttisille lapsille tarkoitetut farkut ovat sopivan mittaisia). Aikuisten naisten jalkojen ilmeisesti oletetaan olevan yhtä pitkiä, olipa mittaa 160 tai 180 cm.
Farkuista löytyy sopivia lahkeita (kiitos erilaisten vyötärö/lahkeenpituus kombojen), mutta muista housuista jää aina lyhyeksi. Farkuistakin jää lahkeet lyhyeksi, jos ei saa erikseen valita lakeenpituutta vaan on vain esim. koko 36. Ja koko on 173/56kg.
ainakaan minulla ole. Olen 164 cm ja farkkujen lahkeen pituus on 32.
olen 170cm ja 53kg. Sopiviakin löytyy, mutta enemmän ihmetyttää housut jotka ovat aivan liian pieniä minulle (jäävät siis jonnekin polven korkeudelle jos yritän sovittaa) ja silti lahkeet ovat niin pitkiä että olisivat liian pitkät mikäli housut mahtuisivat jalkaan, koot jotain 25 tuumaa lantio ja pituus 36 tuumaa
Kuka terve aikuinen tai edes teini on muka tuollaista kokoa?
Minäkin olen jo todella hentoinen ja silti löytyy monta numeroa liian pieniä vaatteita kaupoista, ymmärtäisin sen jos ne olisivat reilusti lyhyemmille ihmisille, mutta että selvästi ovat pitkille suunnattuja. En tajua
tarpeeksi pitkät??? vain espritiltä olen löytänyt tarpeeksi pitkiä. ehkä sinäkin löydät espritin short mallistosta sopivat. espritillä farkut lyhyille, pitkille ja normaaleille.
178 cm
sopivissa farkuissa lahkeen pituus 30-32 tuumaa (pidemmät mene korkokenkien kanssa).
ja 30 tuuman lahkeet olisi just sopivat. Niitä ei vaan tunnu saamaan melkein mistään. Housujen ostaminen on kyllä kaikin puolin vaikeaa kun minulla ei tuota painoakaan ole edes 50kg:tä mutta pylly on iso ja pyöreä. Lähes kaikki housut on liian isoja tai sitten muuten sopivia mutta perä ei mahdu mukaan.
Olen 170 cm pitkä ja painan 74 kg.
Housuissa koko 40 tai joskus 38 on minulle sopiva. Lahkeet ovat aina liian pitkät!
Parasta on ostaa farkut, joiden mitoitus on tuumissa. Sillon minulle sopiva on 32 tuuman pituus.
Toinen farkkuongelma on farkkujen kapeus. Just kokeilin useita farkkuja, joissa kaikissa oli minulle aivan liian kapeat reidet. Koko 30/32 saattoi olla vyötäröstä väljä, mutta reisistä aivan liian pieni... Mulla on siis tosi paksut reidet... Täytyy alkaa kyykätä.