ostin sitten tytölle niitä kehuttuja vauvojen maisinaksuja...
... ja hyvin näyttää kelpaavan :D äidillä taas on fazerin sininen ja dr pepperiä. meil on herkkupäivä
Kommentit (14)
enkä ihmettele, nehän on kun puuta jyystäis,yäk! Näkkäri kyllä meillä kelpaa... =)
pitkään aiakan ei ole ollut mitään sipsejä, kun nuo vie voiton
1,5-vuotiaskin vielä tukehtuu näkkäriin, saati että oisin uskaltanut joskus 5-kuisena antaa?!
enkä ihmettele, nehän on kun puuta jyystäis,yäk! Näkkäri kyllä meillä kelpaa... =)
suolaiset herkut. nuo lasten naksut ovat kammottavia!
että minkä ikäsenä? minkä ikäsenä sormiruokaa yleensäkki voi ja koska vauva tajuaa?
ihan kokonainen, tottakai vahtaan vieressä, lähinnä se on sellasta sottaamista jä mössäämistä, nyt tyttö 9kk ja juuri sai ensimmäisen hampaan vasta... Hyvin sujuu, riisimurot myös herkkua.. Kolmas lapseni joten en ole turhan varovainen... =)
2
sai ekat pari hammasta alle viisikuisena, joten olisi varmaan saanut niillä palasen näkkäristä. Enpä siis uskaltanut kokeilla. Ehkä olen hysteerinen äiti?
sai ekat pari hammasta alle viisikuisena, joten olisi varmaan saanut niillä palasen näkkäristä. Enpä siis uskaltanut kokeilla. Ehkä olen hysteerinen äiti?
Ei varovaisuus pahasta koskaan ole, itse olin ainakin esikoisen kanssa aivan ylivarovainen, kun serkkuni oli vauvana meinannut tukehtua pieneen perunanpalaan ja puolesta naamasta oli verisuonet katkenneet, saivat viime hetkellä pois...
2
tyttö on 8kk. itsekkin pelkään hysteerisesti tukehtumista enkä esim. anna leipää mutta nuo maissinaksut sellaista hajoavaa höttöä... :) maku on kyllä minun mittapuullani kamala, kun niissä ei ole suolaa !
Eihän suolaa saa antaa alle 1-vuotiaalle!
se alle vuoden ikäinen nuoleskelee ja imeskelee sitä näkkäriä silloin tällöin niin tuskin saa suoalmyrkytystä. Relax ;)
Ja iltapäivästä hain puolilleen huvenneen pussin pois esikoisen huoneesta... :D (isommat 3v ja 6v)