Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasimme asuntokaupan. Hävettää. Kohtalotovereita?

Vierailija
15.09.2009 |

Ostimme asunnon yhtiöstä, joka on paljastunut varsinaiseksi ongelmapesäksi. Rahaakin tulee menemään asumiseen ihan eri tavalla kuin olimme ajatelleet. Myös terveysriskit ovat mahdollisia. Yritimme selvittää yhtiön asioita ennen kauppaa, mutta näköjään muutama olennainen asia onnistuttiin salaamaan meiltä. Harmittaa raskaasti, tuntuu että olemme pilanneet koko elämämme ja tulevaisuutemme, hävettää että olimme tarpeeksi tyhmiä ostaaksemme.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää ehdottaa tuollaista!

Minulta on terveys tuhoutunut hometalossa, olen oikeasti ihan vammainen. Mihinkään ei voi enää mennä, esim hotelliin, kun ei koskaan tiedä mitä vaurioita siellä on... Kyläpaikatkin vähentyneet kummasti. Puhumattakaan siitä, että on pysyvä astmalääkitys ja kaikki muut allergiat jotka puhkesivat homeen laukaisemina.

Jos Olisi niin, että mulle myytiin paskaa tahallaan, niin myyjä sasi tuta tästä mun 10 vuoden helvetistä.

JA mitä jos sinne muuttaa esim raskaana oleva nainen. Homeet on HERMOMYRKKYJä. Kiva tietää aiheuttaneensa lapsen vammautumisen.

Mutta eihän se mitään kun omaan perseen pelastaa, voi v mitä neuvoja.

Vierailija
22/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää ehdottaa tuollaista!

Minulta on terveys tuhoutunut hometalossa, olen oikeasti ihan vammainen. Mihinkään ei voi enää mennä, esim hotelliin, kun ei koskaan tiedä mitä vaurioita siellä on... Kyläpaikatkin vähentyneet kummasti. Puhumattakaan siitä, että on pysyvä astmalääkitys ja kaikki muut allergiat jotka puhkesivat homeen laukaisemina.

Jos Olisi niin, että mulle myytiin paskaa tahallaan, niin myyjä sasi tuta tästä mun 10 vuoden helvetistä.

JA mitä jos sinne muuttaa esim raskaana oleva nainen. Homeet on HERMOMYRKKYJä. Kiva tietää aiheuttaneensa lapsen vammautumisen.

Mutta eihän se mitään kun omaan perseen pelastaa, voi v mitä neuvoja.

eipä tuossa ole vaihtoehtoja, ei ollut meilläkään. muuten tapat itsesi ja perheessi homeloukussa. näin ainakin oli meillä, tyttäreni olla kuolla homeesta johtuviin astmakohtauksiin joten oli pakko myydä ja laittaa vahinko kiertämään. hän ei olisi voinut elää siellä enää kuukauttakaan! taloyhtiö kun on, on todella vaikea toteuttaa korjauksia ja sanotaan vaan ettei ole mitään jne. uskotaan sitten ja myydään kuin ei mitään olisi. en kuitenkaan halua tappaa lastani. kun muutetiin pois, lapseni parani täysin. ei merkkiäkkään astmasta ollut sen jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko myös teidän asunnossanne kosteutta/hometta jossain piilevänä! Tästä on myyjä vastuussa kaksi vuotta myynnistä. Kaverille kävi niin, että hometta löytyi, ja myyjä maksoi, vaikka yrittikin ensin mukista vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan