Jos saisit miljoona euroa, seisoisitko päivän alasti Helsingin keskustassa?
Olettaen, että et saisi syytettä tai rangaistusta.
Kommentit (33)
Alastomuus ei olisi isoin ongelma, vaan Helsingin sää ja ihan lihasten kestokyky. Koko päivän seisominen ottaisi tosi koville. Montako tuntia se olisi? 24 ei menisi missään tapauksessa.
sen miljoonan vaikka lasten mielentervyespalveluihin tai korvamerkittynä kaupungille päiväkotien kunnostamiseen tms. Kyllä mä seisoisin päivän alasti vaikka tuttujenkin näkemisen uhalla miljoonasta eurosta. Eiköhän sille elämän myötä käyttöä keksisi vaikkei juuri nyt akuuttia rahan tarvetta olekaan.
vähän tyhmäksi.
Enkä tiedä mitä tekisin miljoonalla eurolla.
En ole tyhmä. Miljoona ei muuttaisi elämäämme mitenkään. Emme haluaisi mieheni kanssa lopettaa työntekoa, meillä on kiva koti, josta velkaa enää alle 10.000 e. Voidaan matkustella lasten kanssa ja kaksin - ei mielin määrin, mutta sopivasti. Mitä minä sillä miljoonalla tekisin? En ole koskaan tehnyt valintoja rahan perusteella.
Ja muuten: eihän suomalaiset lottovoittajatkaan tutkimuksen mukaan tee niillä miljoonillaan muuta kuin vaihtavat auton parempaan ja loppu johonkin jemmaan (kts mm Pasi Falkin tutkimus) ;)
varmaan lähes kaikki ovat nähneet joskus alastoman ihmisen. joten en olisi sensaation. Ja onhan mulla melko kaunis ja sutjakka vartalokin.
Asun niin monen sadan kilometrin päässä helsingistä, että olisi melko epätodennäköistä että kukaan tuttu edes näkisi.
Ja jos saisi vielä laittaa paperipussin päään, niin seisoisin vaikka kaksi päivää :D
*köyhä*
ostaisin rahoilla iiison kodin ja antaisin pari haastatteluakin esiintymisen jälkeen vaatteet päällä
Tosin toivon että välillä saisi istuakin ;)
Sitäpaitsi keskusta on aika iso alue, ja sieltäkin löytyy paikkoja joissa voisi olla melkein huomaamatta alasti.
taitaa mennä ajatukset ja huumorintajut Borgån kanssa vähän ristiin. Ei millään pahalla.
12
Niin rikasta ei olekaan etteikö miljoonalle keksis käyttöä, joten ihan turhaat hurskastelet tässä ketjussa..mikähän sun numeros olikaan?
Pidän sinua yksinkertaisesti mielikuvituksettomana jeesustelijana.
taitaa mennä ajatukset ja huumorintajut Borgån kanssa vähän ristiin. Ei millään pahalla.
12
Kannatan muutenkin nudismia aatteena, joten jos en saisi tuosta "kuolemantautia" (nyt on jo aika viileää), niin totta kai.
Kylmällä ilmalla en varmaan tarkenis edes miljoonasta, sen verran vilukissa olen, mutta yrittää pitäis kyllä :)