Jos saisit miljoona euroa, seisoisitko päivän alasti Helsingin keskustassa?
Olettaen, että et saisi syytettä tai rangaistusta.
Kommentit (33)
Totta kai! Ja vitut syytteestä tai rangaistuksestakaan...
Jos vielä voisin jotenkin kehittää siitä jonkin kummallisen taidetapahtuman, vielä parempi. Ei jotenkin hävettäis, kun ois taiteen nimissä viuhahtanut. : )
Ihan sama, kuka mut näkisi. Ei ole vaikeuksia keksiä käyttötarkoitusta miljoonalle eurolle.
teatterirekvisiittaa ympärille, niin menisihän tuo kesäaikaan performancesta.
Kyllä miljoona euroa on sen verta paljon, että ehkä kumminkin kyllä.
se riittäisi mulle loppuiäksi ns palkkarahaksi ja voisin jäädä kotiäidiksi.
että eipä taitais pokka riittää. mut jos kasvoja ei tunnistais, niin HETI!
No toki. Voisin pienen sakonkin maksaa törttöilystäni ;-)
jos olisi lämmintä, talvipakkasilla en suostuisi
varsinkin jos pitäisi olla liikkumatta. Kylmäkin tulisi. Enkä tiedä mitä tekisin miljoonalla eurolla.
En asu Helsingissä enkä lähimaillakaan ja tarviin ne rahat.
Toki ei mua miljoona hirveästi edes kiinnosta, mutta toisaalta mulla ei ole vaikeuksia alastomuuden suhteen. Kyllä siis seisoisin!
vähän tyhmäksi.
Enkä tiedä mitä tekisin miljoonalla eurolla.
eihän alastomuudessa ole edes mitään pahaa.
Ja miljoona on kylläö niin paljon että voisin seisoa vaikka pidemmänkin aikaa : )
vähän tyhmäksi.
En ole tyhmä. Miljoona ei muuttaisi elämäämme mitenkään. Emme haluaisi mieheni kanssa lopettaa työntekoa, meillä on kiva koti, josta velkaa enää alle 10.000 e. Voidaan matkustella lasten kanssa ja kaksin - ei mielin määrin, mutta sopivasti. Mitä minä sillä miljoonalla tekisin? En ole koskaan tehnyt valintoja rahan perusteella.
Ja muuten: eihän suomalaiset lottovoittajatkaan tutkimuksen mukaan tee niillä miljoonillaan muuta kuin vaihtavat auton parempaan ja loppu johonkin jemmaan (kts mm Pasi Falkin tutkimus) ;)
vähän tyhmäksi.
En ole tyhmä. Miljoona ei muuttaisi elämäämme mitenkään. Emme haluaisi mieheni kanssa lopettaa työntekoa, meillä on kiva koti, josta velkaa enää alle 10.000 e. Voidaan matkustella lasten kanssa ja kaksin - ei mielin määrin, mutta sopivasti. Mitä minä sillä miljoonalla tekisin? En ole koskaan tehnyt valintoja rahan perusteella.
Ja muuten: eihän suomalaiset lottovoittajatkaan tutkimuksen mukaan tee niillä miljoonillaan muuta kuin vaihtavat auton parempaan ja loppu johonkin jemmaan (kts mm Pasi Falkin tutkimus) ;)
Olettaen ettei olisi pakkasta.