Tapaisitko uudestaan tällaista miestä:
Eka tapaaminen meni muuten ihan hyvin n. kk sitten, mutta kun syötiin patonkia ja juustoja, niin tunki puolikkaan patonkipalan kokonaan suuhun ja taisi vielä puhua samaan aikaan. Ja kun oli vielä lämmintä (elokuu) ja minulla oli kaprit ja ei sukkia, niin otti jossain vaiheessa itsekin sukat pois jaloistaan. Ja kun hällä oli valkoinen paita, niin farkuissa oli valkoinen vyö (en voi sietää). Muuten kyllä oli mukava jutustella. Usein laittaa viestin, että olen kotona ilman paitaa tms. vihjailevaa, eikä minua tosiaan kiinnosta heti mikään seksi. Siis en ryntää heti sänkyyn.
No, tämä saattoi olla ihan pilkun viilaamista, mutta tapaisitteko uudestaan tällaista miestä?
Kommentit (13)
ja niiden jälkeen ajattelin, että ikinä tapaa häntä enää, vaikka mies oli kovasti sitä mieltä, että nähdään jatkossakin. Hän esimerkiksi meni ovista aina ensin ja joskus ovi ehti välissämme mennä jo kiinni ennen kuin ehdin itse ovelle. Tuntui jotenkin törpöltä. Hän valitsi meille myös leffan, joka sattui sitten olemaan American Pie. Näitä vastaavai juttuja oli paljon sen yhden illan aikana.
Nooh, annoin hänelle kuitenkin yhden tilaisuuden ja johti sitten lopulta avioliittoon ja tähän nykyiseen perhe-elämään. Ei hän edelleenkään ole kauhean sulava vieraiden naisten kanssa, mutta minulle kotosalla hyvinkin hellä kumppani.
nappasiko yhtään ? Tuntuiko yhtään miltään, oliko mukavia hetkiä, nauroitko ? Kun tulit kotiin, ajattelitko oliko kivaa ?
Treffeillä on vähän kuitenkin pienessä paniikissa, eli kaikkia pieniä juttuja ei kannata miettiä, mikä oli fiilis, se on tärkeintä.
Jos ei nappaa ja ei ollut oikein kivaakaan, unohda.
Jos jäi vähän kaivelemaan, mene uudestaan ja ehkä vielä kerran. Jos sitten olet ihan että heippa, sanot me ei kyllä sovita toisille ja uusille vesille vaan uutta etsimään.
Miehet eivät maailmasta lopu, mutta kyllä toiselle pitää antaa reilu mahdollisuus.
Niin mäkin annoin ja tässä sitä ollaa, vietettiin just 8 v hääpäivääkin.
..kun ilta eteni niin tuli sellainen olo, että nopeasti pois. Oli ihan kviaa, mutta mitään romanssia ei tuosta taida tulla. Hän ilmeisesti haluaisi edetä nopeammin ja minä taas en.
..kun ilta eteni niin tuli sellainen olo, että nopeasti pois.
tulin ovesta sisälle. Tai itse asiassa oli avannut jo oven valmiiksi ja itse odotteli sisällä. ??? Olisi ollut kiva jos olisi ollut ovella vastassa. Joten taidanpa unohtaa koko miehen.
En ymmärrä miksi millään muulla olisi väliä. Jos et ole, minusta on ihan sama, minkä värinen vyö hänellä on, ei kannata seurustella.
Kokeilisit nyt edes sitä seksiä ja kerro meille miten kävi. Neuvomme sinua sitten jatkossa.
kirjoituksestasi päätelleen, sorry vaan
tuollaista tyyppiä en suosittele jatkamaan, kyllä sellainen olo pitäisi tulla heti alusta alkaen että olet varma että haluat jatkaa tapailua juuri kyseisen henkilön kanssa :) Jos tuo tyyppi olisi sulle se oikea et edes huomaisia moisia pikkuseikkoja vaan keskittyisit niihin kaikkiin hyviin ominaisuuksiin mitä hänessä näet. Eli itse en jatkaisi!
Jos heti alkuun olet epäilevä, niin tuskin se siitä paremmaksi ainakaan muuttuu.
se että "tapaaminen meni ihan hyvin", ei riitä uusiin treffeihin. Kai sitä nyt sentään pitäisi olla kivaa, mukavaa, jopa mahtavaa? Onko miehessä jotakin, mikä saa sinut kuitenkin ajattelemaan häntä? Vai mietitkö vaan että pitäisi ehkä tyytyä tuommoiseen paremman puutteessa? jos mies ei sinua oikeastaan edes kiinnosta, anna olla. Nainen tarvitsee miestä yhtä paljon kuin kala tarvitsee polkupyörää.
kyllähän on pareja, joiden jompikumpi osapuoli sanoo suoraan että toinen oli alussa tosi ärsyttävä tai suorastaan raivostuttava, ja rakastuminen tapahtui vasta kun tutustui paremmin. Mutta sitten vietiin sitäkin lujempaa...
Eli enpä tiedä. Jos miehessä oli muuta, kiinnostavaa, jujua niin tapaa nyt ihmeessä ainakin toistamiseen. Jollei ollut mitään sukkia ja patonkia kiintoisampaa yksityiskohtaa kokonaisuudessa, antaisin ainakin itse olla.
jos olisit ihastunut mieheen, sinusta olisi
a)söpöä, että hän popsii miehekkäästi patonkia eikä ole mikään homppelipuputtaja
b) kivaa, että osaa ottaa rennosti ja ollaluonasi paljasjaloin -> samalla tavalla kuin sinä
c) katsoisit ohi pukeutumisen, koska vyön värillä ei ole merkitystä (mun miehellä esim. oli ihan hirveitä kenkiä kun tapasimme -ei ole enää:))
d) Fantasioisit hänestä ja nauttisit eroottisviritteisestä flirtistä odottaen innolla oikeaa hetkeä seksille...