Lue keskustelun säännöt.
Onko välikausihaalereita jo alennuksessa?
15.09.2009 |
Jos on niin missä kaupoissa? Mikä niissä on pienin koko yleensä? pitäisi ostaa 11kk tytölle, ajattelin että ei vielä tarvii tänä syksynä mutta näköjään tarvii kuitenkin tuossa pihassa. Housu-takkiyhdistelmä tosi epäkäytännöllinen pihalla.
Kommentit (4)
Taidankin sitten vaivautua kauppoja kiertelemään tänään :)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on ainakin reimatecit puoleen hintaan kaikissa näissä junnumesta ketjun liikkeissä eli myllyssä, ravattulan cittarin lastenliikkeessä, länsikeskuksessa yms. ja kokoja oli kaikkia jäljellä.
Oulun Anton ja Nina -liikkeessä oli ainakin vähän aikaa sitten puoleen hintaan välikausihaalarit.
muutamia melkein joka kaupassa. Oikean koon löytäminen on tuurista kiinni. Vauvakokoja on minusta monesti aika hyvin alessa, 74 ylöspäin?