Herkästi mököttävä mies.. mitä teen?
eilen kun olin tulossa jumpasta ja hän soitti että pyykit ovat pyykituyvalla, ja hän heittää avaimen ikkunasta niin voin käydä ripustamaan ne.
Sanoin hänelle että luuletko tosiaankin että minä menen hikisenä ostosten kanssa sinne,sanoin vielä tiukasti että mene itse!
No hän mökötti sitten koko illan, kun minä kuulema puhun hänelle rumasti.. :(
Raivostutta tollainen iso vauva.
Kommentit (30)
kun uskaltaa rohkeasti rakastaa, huolimatta siitä mitä lähipiiri sanoo! On oltava oma itsensä ja tultava siksi ihmiseksi joka on aina ollut! Rakasta!
Lapset voit jättää ukolle. Pyykit myös.
Olen onnellinen elämässäni.
Mutta miehen hiljainen luonne vaivaa jotenkin
ja se että hän loukkaantuu helposti.
Minä en näe mitään eroa vaihtoehtona ja sitä on minulle turha tuputtaa.
ap.
vielä yksi käymätön tie: Rakkauden voima voi muuttaa miehen.
Olen onnellinen elämässäni.
Mutta miehen hiljainen luonne vaivaa jotenkin
ja se että hän loukkaantuu helposti.Minä en näe mitään eroa vaihtoehtona ja sitä on minulle turha tuputtaa.
Kun ukko mököttää, sipaiset hellästi hänen nenäänsä, ja sanot "Höpönassu. Kerro nyt mikä mörkö mielessä on, niin äiti ottaa suihin."
Siis saattaisi vetää herneet nenään ihan samanlaisessa tilanteessa. Meillä riidellään tosi harvoin, mutta mies kyllä mököttää varsin usein. Ja saattaa mököttää päiväkausia! Minä itse suutun kyllä herkästi, mutta lepyn myös tosi nopsaan, enkä jaksaisi montaa päivää miettiä jotain vanhaa juttua.
Kuulostaa niin tutulta! Todella raivostuttavaa. Miehesi sentään sanoo mikä on mökötyksen syy.
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 17v ja alussa hän saattoi suuttua jostain sanomisestani tai tekemisestäni joka selvisi minulle vasta siinä vaiheessa kun mökötys oli alkanut. Kyselin ja ihmettelin mikä on mutta mikään ei muka ollut vialla. Opin vuosien aikana että aika auttaa. Älä välitä vaikka mököttää, juttele hänelle ja tee normaalisti kaikkea niinkuin toinen ei mököttäisikään. Toki olen monet kerrat sitten lopulta hermostunut kun tilanne on kestänyt viikon. Silloin olen avannut keskustelun. Edelleenkään ei mikään ole vialla mutta seuraavana päivänä yleensä mökötys on loppunut.
Jos seurustelun alussa mökötyksiä oli kerran/kk nykyään niitä on 2krt/v. Parempaan ollaan menossa.
Lapsille olen opettanut että puhumalla asiat selvitetään. Kukaan ei osaa lukea toisen ajatuksia joten sen vuoksi me osaamme puhua.
tai häntä ei ole kuunneltu. Mieskin voi olla herkkä luonteeltaan.
Paras on kun joskus kerroin hänelle että aika usein saan varoa sanomisiani tai miettiä miten nyt jonkin asian toisin ilmi, ettei hän kävisi murjottamaan.
Hän pahastui tästä ajatuksesta ja kävi mököttämään!! :-o
Oon samaa mieltä, tavallaan henkistä väkivaltaa. Muuten on ihana ja kultainen ukkeli, siksi siedän :)
mökötys, nyt suu auki ja kerrot mikä vaivaa.
Mutta ei häntä aina saa puhumaan millään.
Kyllä hän yleensä se syyn kertoo, mutta ei ala puhmaan asiasta.
Minä kiusaan häntä aina mörrimöykyksi.
ap.
ap.