Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gesslein jääkukka vaunujen kankaiden kestävyys :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä niille kankaille on tapahtunut? Mikä gessleinin yhdistelmävaunut tarkalleen ottaen on kyseessä?

Eikö Gessleinin vaunuilla pitäisi olla kahden vuoden takuu?

Vierailija
2/6 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde haukkumaan ketään enkä myöskään kertomaan mistäpäin suomea vaunut on hankittu. tarkoitukseni on kysellä onko jollakin muulla jääkukka vaunujen ruutu kangas mennyt huonoon kuntoon ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe kiinostaa vaan minua siinä mielessä, että päädyin hankkimaan itse Gessleinit. Käyttäjän laskettu aika tänään, joten en ole vielä päässyt testaamaan vaunuja. Mutta mietityttä tietysti, että oliko ostos hintansa arvoinen ja mitä kaikkea hankaluuksia voi tulla, jos vaunut ei toimikaan niinkuin pitäisi.

Vierailija
4/6 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä itse ostit vaunut ? ja millaiset ? minä petyin,meillä varmaan maanantai kappaleet mutta niin hirveässä kunnossa kankaat että roskiin saisi heittää..ei siis hinta laatusuhde meillä ollut kohdallaan ja vajaan vuoden ollut käytössä ..törkeässä kunnossa..Jännittävää odotusta :)

Vierailija
5/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden kankaiden tulee kestää rattaiden käyttöiän verran, joten välittömästi reklamaatiota tekemään, jos et ole jo tehnyt.

Vierailija
6/6 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaunut pääkaupunkiseudulta, gesslein future fi. Kangas on lakritsi. Se vaikuttaa ulospain aika vahvalta, minusta osa noista gessleinin vaunukankankaista oli pehmeämpiä.

No, aika näyttää.

Gesleinin vaunujahan myydään tosi halvalla esim. Tallinnassa ja jotkut nettikaupat myös myyvät tosi edullisesti.

Kannattaa valittaa myyjäliikkeeseen ja jos se ei auta, niin ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Onhan se tietty tylsää reklamoida, mutta puolensa kannattaa pitää, jos vaan on suinkin aikaa ja voimia.

Onhan tää vaunujen osto ainakin näin ensikertalaiselle aikamoinen viidakko.