Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimon pikkusiskolla..

Vierailija
14.09.2009 |

...niin maan mahtavan kiinteät ja kiihottavat tissit. Miten niitä pääsisi kourimaan ??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..häpeää ole, pelkkää naatintoa. Kyllä paljas tissi on niin herkku, että aina pitää yrittää. Eikä se mitään seksuaalista ahdistelua ole, sehän on pelkkää mielihyvän hakua.

Vierailija
22/23 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin diagnoosina että muijasi sisko on valmista kauraa ja haluaa antaa sulle pesää. Ajatus siskon miehestä kiihottaa sitä pirusti ja keimailu tisseineen on sen mukaista. Kehitätte vain sopivan tilanteen ja vedät viikseen oikein kunnolla. Asia ei tule ilmi koska molemmilla on hyvä syy olla laulamatta siitä. Sanottu ja tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikeaksi. En oikein tiedä mitä sitten tekisi, jos tämä vaikka sitä pimppaa antaisi ja tarjoaisi. Minä olen kyllä aika monia vaimon kavereita tisseistä puristellut ja vähän silleen, mutta kertaakaan en ole muita nainut. Noita tilaisuuksia ja tilanteita kyllä löytyy melkein päivittäin, mutta..mutta..Nämä siskokset ovat molemmat sellaista hiukan pyylevää sorttia, molemmilla melkoisen isot, ja silleenkin ovat samantyyppisiä, että käyttävät melko löysiä kuteita. Pikkuisen kun kumartuvat, niin tissit melkein putoavat kaula-aukosta ulos. Pitäisiköhän tässä kuitenkin ensin vaikka pikkaisen sipaista sieltä etupuolelta ja katsoa, miten toinen suhtautuu. Tissiä kun olen koittanut, niin ei muuta kuin että on vetänyt mun käden pois, ei siis edes ole ääneen sitä kieltänyt. Nyt kai täytyy tarkkailla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän