Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimon pikkusiskolla..

Vierailija
14.09.2009 |

...niin maan mahtavan kiinteät ja kiihottavat tissit. Miten niitä pääsisi kourimaan ??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun silmissä vaimon pikkusisko voi olla halukas ja haluttava pikkunarttu joka vaan odottaa sun hipelöintiäsi. Luultavimmin totuus on kuitenkin jotain ihan muuta... Olen itse joutunut isosiskoni miehen kourimaksi ja hyi helvetti että ei voi olla kuvottavampaa!! Itse pidin ko. miestä vähän kuin isoveljenä, tuttu ja turvallinen... Jopa niin, että sen seurassa saattoi käyttäytyä kuin perheenjäsenen seurassa, en nyt koskaan alasti kekkuloinut mutta topissa ja muuten vähemmissä vaatteissa. Koska eihän "isoveli" semmoisia minusta ajattelisi... Eipä näköjään. Vähän kun sai viinaa päähän niin alkoi hipelöinti ja avautuminen ihanasta vartalostani. Kyllä se tuntui aika lailla insestimeiningiltä, vaikkei sukua oltukaan! Ensimmäisen kerran tämä tapahtui ollessani vasta 16-vuotias, hänen silmissään siis olin ilmeisesti juuri "halukas pikkunarttu", mutta tosiasiassa olin herkkä LAPSI vielä, ja tuo jätti kyllä jäljet. Se siitä "perheenjäsenestä", en kovin lämpimästi herrasta ajattele, vaikken epäilekään tosiaankaan että siskoani pettäisi tai muita naisia vikittelisi. Yrittää samaa edelleen, vaikka olen jo yli 30, ja jotenkin tunnen oloni hänen seurassaan samaksi noloksi pikkutytöksi ja välttelen olemasta kahden kesken, vaikka olen oikeasti itsevarma nainen.

En tiedä minkä ikäistä sakkia te olette, mutta kyllä mä väittäisin että siskon mies on ehdotonta nounou-matskua etkä sä varmaan kovin haluttava ole pikkusiskon silmissä, riippumatta siitä kuinka hyvännäköinen oikeasti olet. Jätä hänet rauhaan ja kouri vaimoasi tai jotain randomvosua.

Tästä tuli nyt melko tilitys, vituttaa vaan kun täällä aina välillä hehkutetaan samaa "perheensisäistä" himoa ajattelematta muuta kuin mitä ITSE haluaa. Yäk, jättäkää meidät pikkusiskot rauhaan!!!

Vierailija
2/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..noin on sanoa, mutta kun vieressä törröttää kaksi herkullista kumparetta ja sormet syyhyää, niin kyllä se mieli on ihan muuta....ja eihän ne siitä mitenkään kulu, vaikka pikkuisen kopeloisikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne siitä mitenkään kulu, vaikka pikkuisen kopeloisikin...

No kopeloi, ota riski ja käy käsiksi. Toivottavasti ko. pikkusisko on itseäni varautuneempi ällöniljakkeen rasvaisiin näppeihin ja potkaisisi sua munille minunkin edestäni! :p Ai että miten nautinnollinen ajatus. :) Lisäksi, parhaassa tapauksessa, kantelisi siskolleen, saisi tekosyyn päästä eroon mokomasta luuserista sekin.

Kaikenlaisia...

Vierailija
4/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on kaksi siskoa ja olen nainut heitä molempia, mutta ennen vaimoani.

Vierailija
5/23 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän ne siitä mitenkään kulu, vaikka pikkuisen kopeloisikin...

Eipä ne sun vehkeeskään sitten siitä kärsi, kun pikkusen koukistetaan jalkaa ja polkaistaan. Tommoset idiootit voisi kastroida ilman sen kummempia harmeja kellekään - on se piru jos ei aikuinen mies pysty omaa käytöstään säätelemään eikä itseään hillitsemään!

Vierailija
6/23 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitään. Nyt vaan sattui niin herkullinen tilaisuus. Tytsy istui lepotuolissa kädet niskan takana, ja siinä asennossa ne tissit vasta hyvin tulevatkin esille. Menin sitten sen taakse ja otin kunnon otteen, molemmista. Pikkuisen tytsy huokaisi. Että olivat sitten kiinteät, ja ne nännitkin...ihanat näppylät. Ihan mieluusti se saisi mun vehkeitä kopeloida. Jos ei pian sitä tee, niin vedän esiin ja työnnän ne sen käteen....sopivassa tilaisuudesa....

Vierailija
7/23 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit heti sanonut, että aiot tehdä tästä fiktiivisen kertomuksen.

M31

Menin sitten sen taakse ja otin kunnon otteen, molemmista. Pikkuisen tytsy huokaisi.

Vierailija
8/23 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin voinut vähän vähemmällä tunteella tilittää oman historiikkini... :p

Vierailija
9/23 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen todellinen tissifani, ja minulla on aina tissit mielessä. Muijaa tietty saa kopeloida halujensa mukaan, mutta kun sillä on jo hieman rupsahtaneet, noin niinkuin systeriinsä verrattuna.

Ja toisaalta, kaikki tytsyt taitavat tykätä, jos niitä hieman kopeloi, näin ainakin tuntuu olevan tässä lähipiirissä. Melkein kaikkia muijan naispuolisia tuttavia olen kourinut tavalla tai toisella. Tissit on ihanii....

Vierailija
10/23 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tytsyt taitavat tykätä, jos niitä hieman kopeloi

Hei pliis, asteikolla 1-10, kuinka tosissasi sä tän sanot? :D

Melkein kaikkia muijan naispuolisia tuttavia olen kourinut tavalla tai toisella.

No sinähän sankari olet. Eihän tommoselle (vanhuuden?)höppänälle voi etes hermostua, turinoi paappa rauhassa. :)

Vierailija
11/23 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sijoittuu tasan sinne missä 10 seisoo. Kyllä kimulit tietää, mikä tekee ja tuntuu hyvälle. Ja se tissien sivelyhän on juuri sitä. Kouraisin sitä muijan pikkusiskoa toisenkin kerran ja sanoin samalla, että silleen voi hieman kompensoida meillä oleskeluaan. Kyllä se sellainen nuori ja kiinteä on hiukan erilainen kuin hivenen riipuksissa oleva, siis se tissi.

Vierailija
12/23 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kouraisin ihan paljasta. Työnsin käteni kaula-aukosta ja sain kiinni paljaan tissin,,,ihanan pehmeä,,,nyt sitä haluaa lisää...

Vierailija
13/23 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tissit oo mitään stressileluja.

Vierailija
14/23 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihan hellästi "kouraisin", eli sain käteeni koko paljaan tisun..ja ihme ja kumma, tytsy ei edes pukahtanut. Pitänee etsiä uusi tilaisuus ja toistaa..

Vierailija
15/23 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tissi on herkullinen kädessä..

Vierailija
16/23 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on sellainen 50v. rehevä ja rintava nainen. Ja tosi on, paljaat tissit kädessä tuntuvat tosi herkuilta. Vaimo on nähnyt minun käpälöivän siskoaan, mutta ei ole vielä seurauksia kuulunut. Saattaa olla, että saan vapaasti puristella. Muijalla kun nyt sattuu olemaan jo melkoiset riipparit. Tissit ovat todella ihania...

Vierailija
17/23 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olla niin suloisen pehmoisia, nuo naisten paljaat tissit.. Onnistuin taasen saamaan kouraani kokonaisen,,,heh hheh

Vierailija
18/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sitten kouraisin myös muijan pikkusiskon persettä...pehmeä sekin oli, mutta kyllä tissi on parempi..

Vierailija
19/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin minä. Ei seuraa hyvää.

Minulla oli aivan ihanat kolme urosserkkua. Kun olin 14-v, kuolasi keskimmäinen perääni - enpä viattomana tyttösenä ymmärtänyt, mikä T-poikaan oli tullut, kun kävi tissiini kiinni. Ikävältä tuntui silti.

Tulevaisuudesta voin sanoa vain, että kyserinen T-serkku ei sitten koskaan päässyt yrityksissään tyttörintamalla etiäpäin - sai tosin neljä lasta, mutta vaimonsa on kuin pystyyn räjähtänyt tynnyri, toiset kaksi serkkua, jotka osasivat pitää mölyt mahassaan - heillä on ollut vientiä vähän enemmänkin

Vierailija
20/23 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain ikinä mene koskemaan vaimosi pikkusiskoa!

Saat tunnollesi melkoisen taakan. Pysytkö ainaisen häpeän takana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi