Kääntöpiiri seurakunta, kellään kokemusta?
Kommentit (30)
Ei pidä mennä sairaisiin uskontoihin kerää rahaa itselleen niillä on Thaimaassa toimintaa ja ravintolaa Lahdessa . Budha ei ole Jumala . Hellareissa on paljon sekoitusta eri uskonnoista ja vapareissa. Me kastaa niinkuin jehovat YHWH keskellä ravintolaa on kaste allas puhdistatumiseen ja myy viinaa siinä. Radio dei pitää viinibaaria . Silmän lumetta uskonnot on kaikki . Muslimit pyörittää huumekauppa ja myy viinaa baareissaan. Ei pidä uskoa ihmisiä.
Jos joku uskontoinen pyytää sun rahoja älä anna . Tai sun tavaroita juokse karkuun soita poliisit.
Voin sanoa vilpittömästi, että hyvä kun menin Kääntöpiiri seurakunnan tilaisuuteen. Olen saanut kokea, että Jeesus on siellä keskellämme ja hän meitä rakastaa. Olen saanut iloita ja olen saanut itkeä itkut pois. Minun puolesta on rukoiltu. Miko ja Ninni rukoili minun puolestani siellä: Oli sunnuntai ja maanantaina piti aloittaa työkokeilu. Niska ja hartiat olivat todella kipeät. Itkuisena siinä rukoilin Jeesukselta heidän kanssaan, että kivut lähtisi ja niin ne lähti. Pystyin aloittamaan Jeesuksen armosta työkokeilun heti maanantaina. Me ihmiset tarvitsemme toisiamme. On ihana kerta toisensa jälkeen mennä Kääntöpiirille, siellä minua rakastetaan ja minusta oikeasti välitetään.
Jehova Jumala tuhoaa väärän uskonnon vihansa päivänä ihan pian. Vain Jehovan tosi palvojat eli hänen Jumalan maanpäällisen järjestön eli Jehovan todistajien kansa jää elämään maan päällä ikuisesti.
Harhaoppisia pimeyden lähettiläitä.
Se on kumma juttu, että kaikista tieteen saavutuksista huolimatta näitä hihhuleita jostain metsästä tulee aina vaan.
Ihminen ei ole erityisen järkevä laji. Jos olisi, niin taikauskon määrä olisi vähentynyt.
Tunnen kyllä muutamia seurakunnan porruka, heidän mukaansa uskovat jumalan mutta todellisuudessa kuin katsot silmiin niin näet kyllä saatanan pilketä. Raha ahneita eikä tee muuta kuin yrittävät lässyttää vanhusten omaisuutta itselleni jota saisivat keskenään sitten hieroa lähesten kanssa kellä on kuinka monta taloa jossakin ja jollekin vuokrattuna ja kuinka hienoa kaikki on. Sitten kyöhet ruokajonoissa eivät saa ruoka , koska seurakunnan isot herrat käy omilla autoilla viemässä ruokapankista eli kaupoista saa mitä annetaan ja paremmat evät sitten itselleni kotiinpäin ja jota muille seurakuntalaisille ketkä käy hakemassa samoista paikoista ja jakaa kasseja jää vaan leivät ja salatin lehdet. Aika ahneita . Koska kyöheiden kassissa voisin laittaa jopa kuvat mitä heillä on siellä . Kaikki liha tuotteet, makeiset kaikki noi isot herrat ja emäntät vie omille lapsille kotiinsa... kyllä tästä kaikesta haluan valita ja myös lähetän viestit korkeimmille tahoille jota avaisivat silmät ! Törkeä käytöstä. Eivät usko mihinkään mutta raha on see mikä silmissä pyöri useimmilla ja ei tarvi olla edes ennustaja ,jokainen näkee sen ! Ihan jokaista ei oteta sen takia seurakuntaan töihinkään koska siinä pelitettään sitä että omat läheiset saisi raha bisneksistä kiinni.
kokemuksesta tiedän että tämä ei ole totta. liikaakin kontrolloi on semmonen kultti et toivottavasti toiminta loppuu pian
Aivan. Rakkautta on todellakin juuri niin montaa laatua kuin edustajaakin. Ja kun kerma ei edes käänny - paitsi poispäin - on tervetulleeksi itsesi kokeminen kyllä silkkaa mielikuvitusta. Ok srk, jos itse olet sen pastori.