Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä olet saanut aikuisiän finnit vähenemään?

Vierailija
13.09.2009 |

Vaivani ei ole äkillinen vaan ikuinen :(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- e-pillerit

- vedenjuonti

- kemikaalit minimiin eli puhdistusrutiineihin kuuluu nykyään vain hellävarainen puhdistusmaito ja ihomeikiksi cc-voide.

Kosteusvoiteen, kasvoveden, kuorintojen, naamioiden jne pois jättäminen oli paras päätös ihoni hoitoon. Niistä jäi ikään kuin riippuvaiseksi, mutta kun ne jätti pois, iho hehkuu omillaan eikä näytä koskaan samealta tai rasvaiselta.

Sama kikka toimi kynsiini. Kokeilin heikkoihin kynsiin vaikka mitä seerumeita, mutta lopullisen avun toi vain se, että lopetin kynsilakan ja sitä myötä poistoaineen käytön. Kynnet vahvistuivat ja näyttävät todella siistiltä, mukavan pitkiltä, vaikkakin ovat ilman väriä. Lohduttaudun sillä, että luonnollinen huoliteltu on kauniimpi kuin vähän lohkeillut lakkaus.

Vierailija
22/35 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla ei ole mitään tekemistä aikuisiän aknen kanssa. Tämä on oma kokemukseni sekä ihotautilääkärin väite.

Minulle on auttanut Basironin (benzoyl.peroxide) käyttö Acne.org-sivuston The Regimenin ohjeiden mukaan. Googlaa se. Myös apteekista saatava Wicnelact-kasvovesi säännöllisesti käytettynä aknealueille silmien ja suunympärystä tarkoin välttäen auttaa.

Minulla ei enää ole aknea ollenkaan, kun olen pitänyt tästä rutiinista kiinni ainakin useimpina päivinä viikossa.

Sekä Basiron että Wicnelact kuivattavat ihoa aluksi jopa ihon irtoilemiseen asti, mutta ajan mittaan iho löytää oikean tasapainon näiden lääkeaineiden kanssa ja sivuoireet loppuvat.

Sekä Basironia että Wicnelactia saa apteekista ilman reseptiä, vaikka molemmat ovat lääkkeitä eikä kosmetiikkatuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit ainoa mikä mulla auttoi. Antibiootit ym tabletit poisti tulehduksen mutta ei estä uusien tuloa. Rasvoista pieniin paikallisiin ongelmiin apua.

Vierailija
24/35 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteet pois

Vierailija
25/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy normaderm

Vierailija
26/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteeni, sokeri ja maitotuotteet pois.

Vierailija
27/35 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kaikki puhdistusaineet pois ja tadaa, finnit hävisivät. Meikit pyyhin kosteusvoiteella. Itselläni on myös tuollainen kuiva, mutta finninen iho.

Vierailija
28/35 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa reseptilääkkeet ilman ennalta reseptiä et heidän online-kuuleminen tämä apteekki on lisensoitu Britannian hallitus  http://www.besteuropeanpharmacy.com http://www.goodrxtablets.com

Vierailija
29/35 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy ihovoiteena. Mahdollisimman vähän meikkiä (meikkivoidetta tarvittaessa, puuteria en enää käytä, korkeintaan juhlissa, silmämeikki jne. ei toki haittaa). Pesen vain suihkussa, pelkällä vedellä tai nestesaippualla. Kuorinta ok, sen voi tehdä myös merisuolalla.

Ihotyyppi pintakuiva rasvainen/sekaiho.

En todellakaan jaksa lutrata erilaisten tököttien kanssa, nuorempana yritin, muttei niistä hirveästi apua ollut. Ainoastaan kuorinnasta oli. Sitten vain jotenkin ajauduin tuohon malliin ja tulin kokeilleeksi kookosöljyä, niin jopas parani!

Vierailija
30/35 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorinnalla ja a-vitamiinivoiteella. Veden juonnilla. Ei maitotuotteet/niiden poisjättö vaikuta mulla mitenkään. Viljat voi vähän vaikuttaa negatiivisesti.

Vierailija
31/35 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin syömään viime lokakuussa Bioteekin Sinkki + kupari - tabletteja, 1/per päivä. Iho alkoi parantumaan ja nykyään tulee paaaaljon vähemmän finnejä naamalle. Varsinkin otsan alueelle tulee harvemmin. Leukaan tulee edelleen muutamia, varsinkin kuukautisten aikaan.

Aikaisemmin oli siis otsassa kipeitä isoja ja pieniä, kulmakarvojen välissä, korvien vieressä, poskipäiden alapuolella ja leuassa. Nyt tulee melkeinpä ainoastaan leukaan. T. N24

Vierailija
32/35 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin a-vitamiini kuurit 2 * 30 pv. Isotretinoin. Nyt 5 vuotta ilman finnejä. Niitä oli dekolteella, kaulan alueella ja kasvoilla. Sinne häipyivät.

Vierailija
33/35 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin syömään viime lokakuussa Bioteekin Sinkki + kupari - tabletteja, 1/per päivä. Iho alkoi parantumaan ja nykyään tulee paaaaljon vähemmän finnejä naamalle. Varsinkin otsan alueelle tulee harvemmin. Leukaan tulee edelleen muutamia, varsinkin kuukautisten aikaan.

Aikaisemmin oli siis otsassa kipeitä isoja ja pieniä, kulmakarvojen välissä, korvien vieressä, poskipäiden alapuolella ja leuassa. Nyt tulee melkeinpä ainoastaan leukaan. T. N24

Tämä! Syö sinkkiä!

Vierailija
34/35 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lactaline saippua kasvoille, saa tavallista kaupoista. Mulle siitä oli suuri apu. Luonnonkosmetiikasta Dr Hauschka aivan paras, suosittelen lämpimästi.  Mulla tavallinen kosmetiikka pahensi ongelmaa vaikka naamaansa laittoi mitä. Näillä konsteilla sain iho-ongelmat suht hyvin kuriin ja lopuksi vielä roaccutan kuurin söin vielä ja yhden yhtä ainuttakaan finniä ei sen jälkeen ole tullut!

Vierailija
35/35 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuo sinkki+kuparin syöjä taas! Kannattaa muistaa, että jokaisen iho on erilainen. Minulla ei Basiron auttanut ollenkaan. Käytin sitä joka päivä n. Parin vuoden ajan, eikä mitään vaikutusta. Samoin maidon kanssa: en käytä maitotuotteita juuri ollenkaan. Vettä olen juonut pari litraa päivässä jo kuutisen vuotta.

Yks mikä mulla myös tuntu auttavan sinkin lisäksi, oli se että olen todella hellävarainen ihoni kanssa. Eli käytän hellävaraisia putsareita, hajusteettomia puhdistusaineita ja voiteita. Pidän huolta myös erityisesti siitä, että naama ei ikinä tunnu kireältä. Nostan peukkua esim Erisanin puhdustusgeelille ja lorealin misellar-vedelle. Niin ja Lidlin Cienin Aqua Gel Creamille :) T. N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan