Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa millaiset rattaat olisivat parhaat vauvalle kun asumme ydinkeskustassa?

Vierailija
13.09.2009 |

Eli kaikki kadut ovat paallystettyja eika taalla sada lunta oikeastaan nimeksikaan talvisin.

Rattaiden taytyis olla helposti kasattavat ja mahtua autonperakonttiin hyvin, mutta kuitenkin olla kaytannolliset ja suojaavat ja hyvat tyontaa pitkillakin kavelylenkeilla. Onko tallaisia??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugaboot olisivat varmaan kevyimmät ja helpoimmat.

Itse löysimme aikoinaan Teutonialta ainoat yhdistelmät jotka mahtuivat sekä pieneen hissiimme, raitiovaunuun että automme takonttiin. Teutonialla on ollut rattaista aika hyvä mittataulukko netissä.

Eli tarvitsette todenäköisesti ainakin ratsikkaa ja keskustan vanhojen talojen kapeita oviaukkoja ajatellen kapeat rattaat joiden aisa taittuu hyvin ylös.

Jos ostatte yhdistelmät joudutte todennäköisesti kuitenkin ostamaan lisäksi vielä kevyet ja helpostikasattavat (7-10kg) matkarattaat kauppareissuja ym. ajatellen. (100-250e)

Bugaboot painavat vain 9kg ja ovat kuulemma näppärät joten niiden kanssa ei käsittääkseni tarvita matkarattaita erikseen. Korkea hinta ei siten enää tunnu niin hirveältä.

Vierailija
2/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt itse olisin ostamassa rattaita, ostaisin ehdottomasti em.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvalle City-vaununkoppa näihin!

Suosittelen =)

Vierailija
4/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojen tavaratilat on kovin eri kokoisia ja samoin se tavaratilan aukko. Tuskin siis myyjä osaa suoraltä kädeltä sanoa. Menet kauppaan auton kanssa ja sovitat sopivatko.

Itse olisin ehdottanut noita samoja vaihtoehtoja.

Vierailija
5/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Bugaboot eikä olla oltu ihan tyytyväisiä. Ne ovat liiankin kevyt, sillä ovat keikanneet pariin otteeseen. Musta ne on enemmäkin kivat 'kesävaunut', en suosittele ainoiksi vaunuiksi enkä ainakaan talveksi.

Ja meillä on kyllä Bugaboon lisäksi matkarattaat, ei ne ihan niin kätevät ole autoon pakata. Ylä ja alaosa tulee esim. irrottaa toisistaan kun pakkaa autoon.

Teutonian malleista oon kuulu vaan hyvää..

Vierailija
6/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugaboo Cameleon

Vierailija
7/7 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne on harkinnassa, kun muut eivät hissiin mahdu ja Bugaboot ei miellytä silmää.

Mietin vaan, että mahtuuko ne auton tavaratilaan, kun autokin on pieni kaupunkiauto... En tajunnut tuota kaupassa kysyä, kun kävin katsomassa rattaita muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi