Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa neljättä kertaa naimisiin - tuttava ei osaa kuulemma enää onnitella :-(

Vierailija
13.09.2009 |

Olen menossa neljättä kertaa naimisiin jonkin ajan päästä. Tuttavani huomasi kihlasormuksen yksi päivä ja alkoi kysellä aiheesta. Kerroin sitten hääpäivän. Tuttava sanoi: "Aika vaikeaa enää onnitella, kun on neljäs kerta kyseessä."

Mä kyllä loukkaannuin tosi pahasti. Ei tee mieli enää kertoa kellekään. Ja muuten peruin ton kaverin vieraslistalta.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimittäin pitäisi neljättä kertaa saman ihmisen häihin mennä listalahjojen kanssa kermakakun leikkaamista katsomaan, niin kyllähän se kornilta tuntuisi...

Vierailija
22/60 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin vasta 35v naimisiin seurustelua 5v ja pappi kysy et onko tämä teille molemmille ihan totta eka avioliitto? Vastasimme että on ja viimeinen. Vaikka nyt 13v jäleen sanoan et ei ole ollut helppoja päiviä eikä tule. Mut mies ei ole ollut (tietääkseni) vieraissa ja ei ole väkivaltainen - onneksi. Huonoina hetkinä muistan papin sanat rakastakaa niin myötä kuin vastamäessä.

Onnea sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä kukaan enää ihan vilpittömästi usko, että toi jää sun viimeseksi kerraksi vaan lähinnä vieraat lyövät vetoa siitä, koska tulee kutsu viidensiin häihin

Vierailija
24/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoinstituution halventamistahan tuo on.

Vierailija
25/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrettävää tuttavaltasi.

Vierailija
26/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta miestä. Onnea mies parka todella tulee tarvitsemaan, ei kyllä varmasti raukka ymmärtänyt miksi niin paljon sitä toivottelin.

Vierailija
27/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran menin naimisiin 18-vuotiaana, kun olin raskaana. Mies kuoli, kun olin 22.

Toiset häät, kun olin 26. Mies lähti uuden naisen perään, kun 32.

Kolmannet häät, kun olin 35. Lähdin miehen väkivaltaisuuden takia melkein heti.

Nyt olen 40 ja on neljännet häät.

Lapsi mulla on ekan, tokan ja nyt neljännen miehen kanssa.

ap

Vierailija
28/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt onnistut.

Vierailija
29/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta jos tuntee sinut niin pitäisi tietää syyt aiempiin eroihin. Mutta en kyllä ehkä itse enää pitäisi neljänsiä häitä, vaan menisin naimisiin maistraatissa tai kirkossa todistajien läsnäollessa.

Vierailija
30/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kiukutella. Oikea ystävät ovat niitä, jotka uskaltavat sanoa asiat niinkuin tuntuu eivätkä peittele tunteitaan.

Ja varmasti hän ajattelee myös sinuakin, voi olla huolissaan, että mitähän tästäkin nyt sitten taas tulee..

Vierailija
31/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat olisi menneet turhaan kun lahjoja on pitänyt ostaa.

Vierailija
32/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta jos tuntee sinut niin pitäisi tietää syyt aiempiin eroihin. Mutta en kyllä ehkä itse enää pitäisi neljänsiä häitä, vaan menisin naimisiin maistraatissa tai kirkossa todistajien läsnäollessa.

Ap:n miehelle nää häät voi olla ensimmäiset ja ainoat, miksi ne pitäisi pitää salaa ja ilman juhlallisuuksia, koska morsiamella on menneisyydessä liittoja?

Minä toivotan onnea ap:lle. Elämä heittelee ja kaikki ei ole kiinni omasta tahdosta ja valinnoista. Ei pidä olla ylimielinen.

Vierailija
33/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin monta avioliittoa tuo mieleen Hollywoodin menneen ajan tähdet :) Ilmankos se herättää monenlaisia reaktioita. Onnea teille, toivottavasti tämä mies pysyy rinnallasi ja sinä hänen.

Vierailija
34/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika musta valkoista elämää,eivätkä aina ymmärrä että toisia elämä koettelee enemmän kuin toisia ja aina asiat eivät suju suunnitelmien mukaan..

Vierailija
35/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika musta valkoista elämää,eivätkä aina ymmärrä että toisia elämä koettelee enemmän kuin toisia ja aina asiat eivät suju suunnitelmien mukaan..

asiat joskus voisivat mennä suunnitelmien mukaan

Vierailija
36/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan nyt suunnittelit olla naimisissa? Menetkö naimisiin vaan siksi, että pamahdit paksuksi ja sait miehen kanssa lapsen? Kauanko seurustelitte, ennenkun lapsi sai alkunsa (osaatko ehkäistä)? Onko tämä neljäskin yhtä huono valinta kuin edelliset (eka ei osannut ehkäistä teininä, toka petti ja jätti, kolmas oli väkivaltainen)?

Vierailija
37/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina rynnätä naimisiin? TUskin sen kolmannen miehen väkivaltaisuus tuli yllätyksenä?

Onneksi mun kavereina ei ole moisia hor...

Vierailija
38/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika "mautonta" touhua.

Vierailija
39/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt hyvät ihmiset ap:n erojen syyt. Onko ap tuomittu elämään ilman avioliittoa sen takia, että eka mies kuoli, toka jätti ja kolmas hakkasi. Haloo, elämä ei oo aina niin vaaleenpunasta! Onnea ap, toivottavasti olet onnellinen. Älä välitä typeristä kommenteista.

Vierailija
40/60 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häävastaanoton. Lahjalista nyt ois jo kaikenhuippu..