Kakkosnainen vastaa kysymyksiin hetken, mitä haluatte tietää ?
Kommentit (34)
ilmaisi, ettei aio jättää vaimoaan vai oletko sitä mieltä, ettet edes haluaisi sitä? Itse olen kolmesti ollut "kakkonen". Ekalla kerralla salaa haaveilin enemmästä, mutta miestä ei kiinnostanut. Sydän siinä vähän särkyi..:( Toisella kertaa ei tosiaan olisi se mies kelvannut mulle kunnolla. Kolmas taas lähti mukaan, rakastuttiin tulisesti. Tämä suhde onkin kestänyt jo 9 vuotta ja hyvin menee.
ole muita miehiä mutta teoriassa. Olisiko mies valmis jakamaan sinut vai haluaisiko pitää vain itsellään?
mies kertoi olevansa varattu, eikä aio jättää vaimoaan.
Etkö todellakaan koe tekeväsi mitään väärää?
( Ja tämän varatun miehen sitä vasta anteeksi tulisikin pyytää, ei sen puoleen..)
Mies kertoi olevansa varattu eikä aio erota vaimostaan koskaan. Mies kertoi, että uskoo vaimon tietävän, että hänellä on muita naisia.
Lopetin suhteemme kun tapasin nykyisen mieheni. Ja kappas vain tämän varatun miehen vaimo otti ja halusi erota miehestään runsas vuosi sitten ja eroonhan se päättyikin. Vaimo ei paljoa mieheltä kysellyt ja se oli kyllä oikein!
toki joskus mietin, koska tiedän vaimon olevan hyvink mustasukkainen ja omistushaluinen. Mutta en minä ole hänen luonteestaan vastuussa. En koe olevan enteeksipyyntö hänelle velkaa. Uskon että olen jopa saanut miehen jaksamaan paremmin ja ymmärtämään vaimoaan. En koe tekeväni mitään väärää.
voisitte olla avoimesti yhdessä? Tuntuu että nyt vaan miehellä on voita molemmin puolin leipää...
Olin niin pitkään naimisissa, etten ainakaan sellaista liittoa enää halua. Tämä suhde on nyt mielestäni juuri sopiva, koska en tahtoisi elämääni ketään tämän enempää. Ja jos tahtoisin, voisinhan itsekkin ottaa sitä voita molemmille puolille, en vain tahdo. Jokainen tekee omat valintansa.
sinusta tosiaan sellainen mies joka pettää vaimoaan kunnioituksen arvoinen?
eiköhän kunnioitus lähde myös siitä kuinka toista kohtelee. Ainako pitäisi erota ?
parempi sängyssä tai ainakin haluttavampi. Välttämättä ei vuosien tottumuksen jälkeen, mutta onhan se uuden kumppanin kanssa aina paljon hohdokkaampaa kuin sen saman vanhan.
oikein kokee tekevänsä miehen vaimolle palveluksen antamalla pesää miehelle, jotta tämä jaksaisi vaimoa kotona. Yök! Ja vahingoittamatta voi kertoa joskus ja tietää naisen olevan mustasukkainen! Ei paljon järkee. Jospas kertoisittekin nyt heti, niin tämä Suuresti Kunnioitettu vaimo voisi etsiä itselleen sopivan sitoutuvan ja uskollisen kumppanin. Te voitte sitten huorailla rauhassa keskenänne. Ainiin mutta sittenhän hommasta menisi hohto, kun ette saisi enää pettää ja seikkailla vaan olisittekin ihan tylsä "ykköspari". Täällä taas toivon, että kaikki nämä erittäin kunnioitetut vaimot ja miehet saisivat Pian tietää totuuden!
Huh, onneksi en en itse ole ihan noin kunnioitettu, että oikein kakkosnaisella käydään hermoa lepuuttamassa. Onko tälläisiä ihmisiä oikeesti? Onko näin typeriä, itsekkäitä ja empatiakyvyttömiä lutkanaisia paljonkin?
minäkin olin aika yllättynyt, kun eivät nämä mielestään edes tee mitään väärää.
hyi helvetti sanon minäkin. täyspaska sika on se pettäjämies, mutta se akka, joka petturin kanssa tieten tahtoen paneskelee, ei ole yhtään sen parempi.
mies, kun tapasimme aikoinaan. Tietenkin jos rakastuisin toiseen, suhteemme päättyisi kuten muutkin suhteet. Mutta sitä me kumpikaan emme toivo.