Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa hiusväriasiaa!!!

Vierailija
13.09.2009 |

Nyt on ihan kamala tilanne. Eli sain 30v lahjaksi monivärjäyksen hiuksiin. Tuttava parturi-kampaaja kävi laittamassa n. 1½ viikkoa sitten. Lähökohtana oli se, että en ole koskaan j´hiuksiani värjänny,mulla on tai siis oli luonnonvaalea (ihan kirkkaan vaalea) tukka. Pitkä, ylettyy alaselkään.

Väreinä on mustaa, tummaa punaista, suurin osa jätettiin vaaleaksi. Näyttikin pari ekaa päivää ihan kivalta. Mutta..sitten tapahtui kummmia.

Sanunoimme viime keskiviikkona. SAunan jälkeen normaali kuivaus hiuksille ja kamala sentään!!!! Tukka näytti värien sekamelskalle! Vaaleaa ei ollut enää kuin päälaella, muut vaaleat osat muuttuvat vaaleanpunertavaksi + hopeanharmaiski.

Soitin heti kampaaja ystävälle, joka oli aivan ihmeissään. Sanoi että joku on reagoinu shamppoo(jota käytän) ja saunan kanssa. Mulla oli hoitoaine päässä, jota pidin saunan lauteilla. Siitä kaiketi sitten johtui. Tosin kampaajakin ihmetteli asiaa, miten voi olla mahollista koska väri oli tuolloin ollu päässä jo useamman päivän ja olin hiuksiani pessy lähes päivittäin.

No, lauantaina sitten tein niinkuin tuttava kehotti. Eli laitoin viisi purkkia värinpoistoa, mitä hän toi. Toinen ystävä ne sekotti ja levitti. Nyt on hiukset niiin kamalat, että itken vaan. Harmaata ja mustaa, ja päälaki vaalea. En kehtaa mennä ihmisten ilmoille, ja ensviikolla on paljon menoja, missä pitäisi edustaa. Mikä ihme neuvoksi? Ihan mustaa tukkaa en todellakaan voi tehdä, näyttää ihan kaamealta:(

Uskaltaako yrittää vielä värinpoistoa tänään? Mulla on kaapissa, vai huvi päähän ja tukka sinne alle tuhannelle mytylle. Mun kampaaja ystävä tulee reissusta vasta ensviikon lopussa, lähti koulutusreissulle italiaan, joten häneltä en apua saa:(

Vaikka kyse vaan tukasta, tää pilaa mun työn ja kaiken:(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen käyttänyt samaa hoitoainetta jo 5 vuotta, ja siinä nomenomaan kehotetaan menemään se päässä saunaan jotta lämpö tehostaa vaikutusta. Mutta empä osanut ajatella, että värjätty pää ei kestä:( Mulla tosiaan niin pitkä tukka, että tarvii kunnon hoitoaineet, muuten sitä ei selvitetä kun sahalla:(

Ette voi uskoa kuinka mua ottaa päähän ja harmittaa jne tää homma. Ja tosiaan väri oli aivan ihana ennen tuota sauna reissua ja mun omaa "pelastuskäsittelyä". Voitte vaan kuvitella, miltä tunttuu olla 30 vuotias satanisti:(

Vierailija
22/23 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkään ei mitään haittaa ole vaikka joku niin tekisikin. Lämpö vain avaa hiusta enemmän ja hoitoainen tunkeutuu syvemmälle hiukseen. Tosin tavallisen hoitoaineen kanssa ei mielellään kannata mennä ylälauteille vaan lämpövaikutus on jätettävä hyvin miedoksi. Jos menee ylälauteille, niin pyyhe päälle.

T: Kampaaja

Normaaleja hoitoaineita ei ole tarkoitus käyttää saunassa, kampaaja hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olisi lähtenyt kaikki hiukset päästä tuolla määrällä, sehän on todella myrkkyä, pahinta kaikista hiusaineista. 5 purkkia?? haloo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi