Sunnuntait on tylsiä.
Ei mitään tekemistä ellei kotitöitä lasketa. Nekin on aika hyvin saatu jo lauantaina tehtyä, joten sunnuntaina olisi joutilasta aikaa. Mitä sitä voisi tehdä? Ulkoilla joo jos on hyvä keli, mutta ei siihenkään koko päivää mene.
Missä kaikki ihmiset on sunnuntaisin ja mitä ne tekee?
Kommentit (25)
Sunnuntait sopii tylsille pareille ja perheille. Sinkut ja nuoret tietenkin kaipaavat tekemistä! Miksei sillon vois käydä vaiks treffeillä tms. Baarit ei kiinnosta enää ja tungos siellä ja ihan typerä vouhotus. Krapula ja monen päivän hukkaaminen siihen. Ex poikaystäväni makasi aina klo 12sta, vaikka olisi voinut tehdä vaikka mitä. Toisen exäni kanssa tehtiin koko vkl jotain. Mentiin omiin koteihimme vasta sunnuntai-illalla. Kai se on ihmisestä kiinni mitä haluaa tehdä ja energiatasoista. Ihanku viikonloppu olis vaan lyhyt paussi, niin saadaan ihmiset taas oravanpyörään kiinni!
Ja mulla ei riitä päivässä tunnit mihinkään. Tänään aamiainen rauhassa, ulkoilua, kyläilyä porukoiden luona, uudestaan ulkoilua, ruoan lämmittämistä, pyykinpesua, laskujen maksua, ehkä uudelleen ulos kävelemään koska kaupassa vois käydä, tv:n katselua, ehkä vähän seurustelua puhelimessa herra "x:n" kanss jne. Js tuossa ei siis mitään ns. ihmeellistä tekemistä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kärsii masennuksesta ja katsoo äijän tympeetä naamaa täällä ainakin. On kyllä TOSI tylsää pitäs olla pameja kilo et jaksaa nää typerät sunnustait kun ei ole kirjastokaan auki.
Sunnuntait on tylsiä ja ahdistavia. Ymmärrän erittäin hyvin miksi haluaisi ottaa jotain. Minä haluaisin poltella hupitupakkaa.
Aamulla kirkossa käynti.
Raamatun lukua.
Ja muuta mukavaa.
En yleensä suunnittele sunnuntaille hirveesti ohjelmaa näin ku olen hoitovapaalla.
Sunnuntait otetaan rennosti. Ulkoillaan ,katotaan tv:tä, syödään hyvin. Pari koneellista pyykkiä.
Illalla ehkä saunaan ja pari ziidua.
Pitääkö aina olla menossa koko ajan?? Sunnuntai on lepopäivä. Yritän unotaa sen sit ku meen töihin ja pyhänä raadan duunia.