Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sunnuntait on tylsiä.

Vierailija
13.09.2009 |

Ei mitään tekemistä ellei kotitöitä lasketa. Nekin on aika hyvin saatu jo lauantaina tehtyä, joten sunnuntaina olisi joutilasta aikaa. Mitä sitä voisi tehdä? Ulkoilla joo jos on hyvä keli, mutta ei siihenkään koko päivää mene.

Missä kaikki ihmiset on sunnuntaisin ja mitä ne tekee?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsii masennuksesta ja katsoo äijän tympeetä naamaa täällä ainakin. On kyllä TOSI tylsää pitäs olla pameja kilo et jaksaa nää typerät sunnustait kun ei ole kirjastokaan auki.

Vierailija
2/25 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin muksun kanssa uimassa, leffassa ja syömässä. Kyllä löytyy tekemistä kun keksii vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaudun aamulla pitkään, sitten käymään jossain (esim. kirpparikierroksella, leffassa), illalla pitkä kävelylenkki ja BB:tä ;) Siivoilua, pyykinpesua yms. riittää myös aina tehtäväksi.

Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Näin syksyllä on kiva arkarrella yhdessä, ostaa vaikka kynttilöitä jotka koristellaan itse. Siinäkin on puuhastelua.

Vierailija
4/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita ideoita sunnuntaille: uimahalli, leikkipuistot, hoplop, kirpparilla käynti, lenkillä käynti, puolukkametsä,,,

Vierailija
5/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me vaan ollaan ja köllötellään, ei aina tarvi tulla ja mennä. Ahdistaa ajatus että joka päivä olisi täyteen bookattu...

Vierailija
6/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai siihen ainakin pyrin, että sunnuntaina en tekis minkäänlaisia töitä. En oo uskovainen, muuten vaan tykkään että ku on viikon raatanu ni sunnuntaina sit ihan vaan tylsistytään =) Sunnuntaisin käydään kylässä ja soitellaan kavereille.

Vierailija
7/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ne ovat ahdistavia. Tuleva työviikko painaa jo ja miettii, miten selviää.

Vierailija
8/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en muista että mulla olisi sitten 15-v ollut tilanne " ei mitään tekemistä"?

Hanki pari harrastusta sunnuntaille tai sovi vierailuja kavereille ja sukulaisille; se on nyt on aika helppo tapa päästä sunnuntaitylsyydestä!

Itsellä juuri nyt aamun kahvi- ja nettisessio, oltiin jo lasten uimakouluissa klo 7:30-9:30. Päivät listalla on yksi kyläily, yksi oma harrastus ja yksi lapsen harrastus. Sen lisäksi ihan pakko olisi ehtiä tehdä kahden yhdistyksen nakkeja, raivata eiliset pyykit, korjata pari rikkinäistä vaatetta, istuttaa ensi kevään kukkasipulit, siivota & järjestää kesätavaroita pihalta pois, laittaa ruokaa, siivota keittiötä, miettiä ensi viikon ruokailuja ja aikatauluja ( kuka menee minne milloin ja kuka kuskaa)

Jos aikaa olisi, niin valokuvia pitäisi laittaa kansioihin, digikuvia järjestää, aikakauslehtiä lajitella kierrätykseen, nurmikko leikata, viherkasveja huoltaa jne. jne. jne.

Ja sitten lasten kanssa voisi käydä pyöräilemässä tai pelata jotain tai ainakin taas kerran siivota huoneita.

Ja jos vielä senkin jälkeen olisi aikaa, niin ensi viikon työasioita voisi katsoa, mutta pyrin välttämään viikonloppuisin töiden tekemistä mikäli suinkin mahdollista.

Summa summarum: Ei todellakaa ole tylsää!

Vierailija
9/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa riittää niin paljon vain kuin huvittaa tehdä

Vierailija
10/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nukuttiin hyvin, kohta luistelemaan, sen jälkeen miehellä ja tyttärellä on hallilla treenit ja mä menen punttikselle.

Sen jälkeen kotiin syömään ja vois käväistä anoppilassa tai tehdä pihahommia, illalla saunotaan yhdessä ja sit nukkumaan.

Vierailija
11/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seuraava vapaa viikonlopunpäivä, jossa on yli 2h aukko aikataulussa on joskus joulun jälkeen!

Vierailija
12/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että minusta noiden kaikkien muidenkin sunnuntait kuulostaa tosi tylsiltä. Valokuva-albumin järjestely, woohoo..

Vierailija
13/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seuraava vapaa viikonlopunpäivä, jossa on yli 2h aukko aikataulussa on joskus joulun jälkeen!

Meidän perhe nauttii sunnuntaisin ihanasta, rennosta päivästä ILMAN aikatauluja tai PAKOLLISIA menoja. Sanaleikit, lautapelit, kokkaus yhdessä, ulkoilu ja vaikkapa pyykinpesu ja silitys on meidän perheen sunnuntai-iloa. Joten ei ole tylsää, mutta RAUHALLISTA tässä hemmetin hektisessä adhd-maailmassa. Telkku on AINA kiinni suunnuntaisin. Mutta jokainen taplaa tyylillään.

Vierailija
14/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläillään, tehdään retkiä, käydään ulkona syömässä

Vierailija
15/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä teen ruokaa ensi viikkoa varten. Selailen nyt myös rauhassa nettiä, kun vauva on päikkäreillä.

Vierailija
16/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin aamulla lasten (5v,3v ja 1v) kanssa metsässä sieniä ja marjoja poimimassa, eväät oli mukana. Kohta kun pienin herää käydään kirpputorilla ja mennään mummolaan syömään, illalla katsotaan lasten piirretty leffa, mä tosin luen sen ajan naistenlehteä viltin alla. Mies lähtee illaksi harrastamaan.

Vierailija
17/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös nuo valokuvien ja aikataulujen järjestely kuulostaa tylsältä... Kyllä sellaista hommaa aina olisi, mutta olisi kiva nähdä muita tai tehdä jotain erityistä.

- Olin aamulla miehen ja koiran kanssa lenkillä.

- Aamupäivästä olin kaverin kanssa pienimmän lapsen kanssa leikkipuistossa

- Iltapäivällä luin isoimman kanssa matikankokeisiin

- Nyt surffaan

- Illan vaan lorvin kotona jatkaen matikan lukua ja koiran kanssa lenkkeilyä. Välissä väkertelen ruokaa ja pesen pyykkiä-huoh.

Meillä tämän sunnuntain tekemisiä puristaa isoimman lapsen kahdet treenit ja miehen omat treenit illalla. Siinä ei perheenä tehdä pahemmin mitään välissä, ei saada edes pidettyä perheen saunailtaa-höh. Keskimmäinen lapsi taas haluaa olla kaverin kanssa, jolloin aikuisen tarvitsee olla passissa kotona. Omaa harrastusta ei mahdu tälle päivälle muiden perheenjäsenten harrastusten vuoksi. Muuten olisin edes lähtenyt ratsastamaan.

Vierailija
18/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseiskalta leivinuuniin tulet. Kas, kämppä täynnä savua, siis _täynnä savua_... tuuletetaan tuuletetaan.. vieläkin tuuletetaan.. jumat, että pitikin alkaa.. Kaikki tein oikein, poltin alaluukussa paperia, että kosteusblokki poistuisi piipusta, mutta jotain silti meni vikaan.

No, uunissa tuli sit valmiiksi lihaperunasoselaatikko ja karjalanpaisti. Sit oon siivoillu noita savuvahinkoja eli kaikki pinnathan meni pyyhittäviksi, imuri on laulanut, tuuletin on laulanut, huippuimuri on laulanut... Hooooh...

nyt jo arvelin ansainneeni lonkeron, sen verran vituralleen meni aamusta alkaen.

Että tylsääkö?? Ei tänään!

Vierailija
19/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseksiä, rauhallinen suihku, hitaat aamukahvit lehtiä lukien, lastenohjelmia telkkarissa, pannukakkuja marjoilla myöhäiseksi aamiaiseksi... Netissä surffailua kun mies oli lasten kanssa pihalla. Kotityöt ja ostokset on hoidettu jo eilen. Nyt kaikki puuhaa kuka mitäkin. Mies keitti just kahvia. Minä taidan mennä kohta sängyn päälle lukemaan kesken olevaa hyvää kirjaa...

Vierailija
20/25 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tama viikonloppu oli vapaa vein tytot ratsastamaan ja kavin silla valin koiran kanssa lenkilla. Sitten kavimme viela leikkipuistossa ja sitten tein lounaan, soimme ja nyt tytot katsovat telkkarista leffaa. Valilla ehtivat jo pystyttaa teltan olkkariin ja leikkivat evasretkella oloa.

Olen pessyt 2 koneellista pyykkia, tehnyt paperihommia ja surffaillut. Kohta taytyy alkaa illallisen laittoon ja sitten autan esikoista laksyissa.

Illalla laitan kaikki lasten koulutarvikkeet ja vaatteet valmiiksi aamua varten ja kaytan koiran viela lenkilla.

Mies on istunut KOKO paivan lapparilla. Lupasi kanin siivota.... ei nay viela merkkeja siita...