Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi tämän kokoinen ihminen lihava?

Vierailija
12.09.2009 |

Minun mittani ovat 169cm ja 68kg. Samat mitat kun ennen raskauksia, mutta nyt kahden (eka kolmoset ja sit yksönen) raskauden jälkeen kroppa on muuttunut. Varsinkin kolmosia odottaessa maha venyi eikä ole vieläkään kokonaan palannut ennalleen, vaikka olen sitä saanut jonkin verran kiinteytettyä. En kyllä silti enää bikineissä menisi uimarannalle, vaikken mielestäni häpeä (ainakaan kauheasti) kroppaani.

Sitä olen kuitenkin ihmetellyt, että monet silti väittää, että näytän laihalta ja ettei uskois, että oon kolmosetkin synnyttänyt. Oonkohan vaan liian kriittinen vai valehtelevatko nämä toiset. Ilman kuvaa on toki vaikea varmasti sanoa, mutta en kuvaani tänne halua laittaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanympärys (rintojen päältä mitattuna) 85cm, vyötärö 68cm ja lantio 87cm

Missä se paino oikein on?

T. 27, joka on melkein samoissa mitoissa (83-63-89), mutta painaa 15 kiloa vähemmän. Pitää vissiin ruveta hankkimaan lisää lihasta. ;)

Vierailija
22/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 162cm 72kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, missä se paino on? Ei ainakaan vyötärössä, rinnoissa ja takapuolessa.

Vierailija
24/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 168/69 ja kaikki mitat vähintään 10 cm suuremmat kuin ap:lla. Sinun on pakko olla aika lihaksikas!

Vierailija
25/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olet normaalipainoinen. Riippuu siitä oletko esim. lihaksikas tai löysä, mielestäni pelkistä mitoista ei voi päätellä onko pyöreähkön vai timmin, hoikankin näköinen. Joku näyttää ihan hyvältä, bmissä 25, kun on lihaksikas ja sporttinen, toinen voi olla vaikka bmissä 23 vähän pyöreähkö, löysähkö..

Itse kun olen hoikkarakenteinen ja pienilihaksinen, niin vaikka liikun paljon, sopiva painoindeksi mulle on n. 19-max 22, 23ssa koen olevani liian iso ja alle 19 taas aivan ruipelo.

Vierailija
26/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ne painavat luut ja geenithän painaa tunnetusti.

Vierailija
27/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka reisissä ja händyissä lihasta... Noilla mitoilla tuntuu muuten aika legendalta.

Vierailija
28/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi samat niin näytä samalta. Tiedän ihan käytännössäkin, minun mitat 169cm/71kg ja harrastan salilla käyntiä ja muuta urheilua eikä kukaan usko, että painan 71kg. Sen sijaan eräs ystäväni jolla samat mitat kun minulla niin näyttää pyöreältä, ei lihavalta, mutta pyöreältä. Lisäksi vaikuttaa myös ne geenit, millainen kroppa, onko läskit tasaisesti vai jossain tietyssä kohtaa.

Ap ei todellakaan ole lihava noilla mitoilla, minuakin kiinnostaisi tietää harrastatko jotain urheilua ym ja siten siulla olisi lihaksia?

Ai niin, ne painavat luut ja geenithän painaa tunnetusti.

Vierailija
29/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut vuodessa n. 10 kg synnytyksen jälkeen. En voi sanoa itseäni hoikaksi, mutta en kyllä lihavaksikaan.

Kun luin nuo senttisi, niin olet kyllä hoikempi kuin minä, mun vyötärö on 78 cm, rinnanympärys 96 ja lantio 98 cm. Löysää on kyllä paljon, ja haavepaino olisi n. 63 kg. Mielestäni olet noilla mitoilla hurjan hyvässä kuosissa!

Vierailija
30/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tosi pulskat käsivarret ja jalat, sillä ympärysmitat ovat älyttömän pieniä, ja jossainhan tuo painokin sijaitsee. ;)

Minusta painoa on hiukan liikaa. Ehkä viitisen kiloa, mutta ei kai sen takia kannata itseään rääkätä. En nyt jaksa painoindeksiä laskea, mutta yli 25 sen ei tarvitsisi mennä, ap on varmaan ainakin lähellä sitä, eli ylipainon rajaa.

Vierailija
31/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n olevan lihava???? Minun yksi tuttu on ap:n kanssa saman painoinen ja pituinen ja rinnan ympärys, vyötärö ja lantiokin lähes sentilleen samat eikä hänellä todellakaan ole pulskat käsivarret tai jalat.

Teistäkö on normaalin painoinen joku 170cm/45kg vai???

Vierailija
32/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täsmälleen samat pituus/paino ja just mittasin muut mitat: 96-79-105. Harrastan kunnon rankkaa liikuntaa 3-4 kertaa viikossa joten myös lihaksia on jonkun verran, vaikka en mikään atleetti olekaan ja löysääkin on.

Mutta en tosiaan pidä itseäni lihavana enkä usko että ap:kaan on.

Vierailija
33/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman mittainen ja painan kilon vähemmän, mutta mun mitat on 95-79-105. Kuntoilen 3 kertaa viikossa, mutta tiukassa on läskit. ;) Ei vaan ihan normaalina kolmivitosena kolmen lapsen äitinä mä itseäni pidän. En laihana, en lihavana vaan ihan tavallisena persjalkaisena suomalaisena naisena.

Vierailija
34/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteellisen paljon ja lihaksia on jonkin verran, ei kuitenkaan liikaa (näin on mm. mieheni ja muut tutut sanoneet) ja itsekin samoilla linjoilla.

Käyn salilla, juoksen ym. Nyt on aikaa harrastaa enemmänkin kun lapset on jo "isoja". En tiedä missä se paino on itsekään, maha on vielä vähän löysä ja on varmasti jatkossakin, tuskin enää kiinteytyy enempää kun on venynyt niin paljon. Reisistä ois ehkä varaa hiukan saada pois, siis minun mielestäni, mutta muiden mielestä kroppani on täydellinen.

Pitäis oppia itsekin olemaan tyytyväinen tähän kroppaan eikä tavoitella lähes täydellisyyttä, hyvin se on kiinteytynyt, jos vertaa pariin tuttuun, joilla ei ole kiinteytynyt lähellekään näin hyvin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi