Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi tämän kokoinen ihminen lihava?

Vierailija
12.09.2009 |

Minun mittani ovat 169cm ja 68kg. Samat mitat kun ennen raskauksia, mutta nyt kahden (eka kolmoset ja sit yksönen) raskauden jälkeen kroppa on muuttunut. Varsinkin kolmosia odottaessa maha venyi eikä ole vieläkään kokonaan palannut ennalleen, vaikka olen sitä saanut jonkin verran kiinteytettyä. En kyllä silti enää bikineissä menisi uimarannalle, vaikken mielestäni häpeä (ainakaan kauheasti) kroppaani.

Sitä olen kuitenkin ihmetellyt, että monet silti väittää, että näytän laihalta ja ettei uskois, että oon kolmosetkin synnyttänyt. Oonkohan vaan liian kriittinen vai valehtelevatko nämä toiset. Ilman kuvaa on toki vaikea varmasti sanoa, mutta en kuvaani tänne halua laittaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös 169 cm pitkä. Painan nyt 72 kg, ja se on mulle vähän liikaa. Mukavin olo on kun paino on n. 65 kg. Mutta ainakaan minä en ole lihava, jos painan 68 kg (en tunne itseäni nytkään varsinaisesti lihavaksi).

Vierailija
2/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no 169cm/66kg ja olen mielestäni semmoinen hiukan pullukka, en lihava mutta en laihakaan. Sopivissa vaatteissa näytän kyllä ihan sopusuhtaiselta tai jopa hoikalta koska mulla on hoikat jalat ja pienet rinnat. Keskivartalo pönöttää ja vähän löllö olen jokapuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 170cm ja 69kg enkä mielestäni ole lihava, rehevä ehkä siinä mielessä, että minulla on isot rinnat (siihen nähden minkä kokoisia yleensä on tämän kokoisilla).

Vierailija
4/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tasan 10 kiloa lihavampi ja olen sinua vielä pari senttiä pidempikin ja olen normaalivartaloinen, käytän kokoa 36/38. Eli kyllä pidän sinua väkisinkin isohkona jos vertaa.

Vierailija
5/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todellakaan ole lihava. itse olin (ennen raskautta) 69kg ja pituutta mulla on 168cm, enkä pitänyt itseäni lihavana, mulla oli sopivasti muotoja oikeissa paikoissa ja en ikinä kuullut keneltäkään että olisin näyttänyt läskiltä/ylipainoiselta, päinvastoin. sitäpaitsi, en haluais edes olla mikään muodoton riisitikku...ja muodoilla en tarkoita makkaroita ;)

sullakin jos se paino on jakutunut sopivasti "oikeisiin" paikkoihin niin et varmaankaan näytä lihavalta ja voi olla että olet vähän liian kriittinen... :)

Vierailija
6/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mittani on 168cm, paino 48kg.mulla on 3 lasta

Vierailija
7/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotuksesta jäi pois, että en tosiaan ennen raskauksiakaan ollut muodoton ja ne muodot on säilyneet ja ylimääräiset kilot on karisseet ja suurin osa löysästäkin ihosta kiinteytynyt.

Eli kuten joku täällä sanoi, että minulla tosiaan taitaa olla ne muodot (ei ole läskimakkaroita minullakaan) oikeissa paikoissa ja siksi ainakin muiden mielestä näytän hoikalta. Tiedän, että itse olen useinkin liian kriittinen kun kyse on omasta kropastani

Vierailija
8/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sitä löysää nahkaa jää mahaa, kun vauvat venyttäneet sen. Ei se kaikilla palaudu, ei läheskään kaikilla ja jos vielä kolme samaan aikaan mahassa ollut, niin tottakai se on venynyt.

Miksi kaikki luulee, että löysä mahanahka on läskiä? Sitä ei saa pois kuin veitsellä leikkaamalla.

Vierailija
9/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, jos olisin samoissa mitoissa. Itse olen saman pituinen ja painan lähes 10 kg enemmän. Minäkin olen silti mielestäni hyvännäköinen ja vientiä olisi suuntaan jos toiseenkin...

Vierailija
10/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, että maha venyy raskauden aikana, ja jos vielä kolme yhtä aikaa masussa niin tottakai venyy enemmän. Olen sinulle vähän kateellinen mitoista ja siitä, että mahasi on lähes kiinteytynyt takasin. Minä odotin kaksosia (syntyessään molemmat lähes 4kg) ja maha siis myös venyi eikä mikään ole auttanut, että löysä nahka kiinteytyisi. Kirurgin veitsi kyllä auttais, mutten siihenkään halua.

Vierailija
11/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ylipaino ei muiden silmiin näy. Paras oli, kun painoin 80kg ja lääkäri totesi, etten missään nimessä ole ylipainoinen... Olen laihduttanut vuoden aikana 20kg ja tutut ihmettelee mistä sen laihdutin...

Vierailija
12/34 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4kg liikka mun mittani on 168cm, paino 48kg.mulla on 3 lasta

68kg miinus 2/4kg on 66/64kg... sina olla hiukka alakanttii...

Vierailija
13/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai rehevä

Vierailija
14/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni et ole lihava.

Vierailija
15/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168 ja 78kg kahden raskauden jäljiltä. BMI siis lievästi ylipainoinen. Vaatekokoni 42.

Mutta nuo läskini on nätisti ympäri vartaloa, olen kaunis niistä huolimatta. Minulla on seksikäs lantio ja nätit rinnat. Vaikka raskausarpia on, olen esiintynyt bikineissä (Kaikkien teidän kauhuksi). Rakastan itseäni juuri näin.

Tärkeintä on osata pukeutua kokonsa mukaan. Kamalaa on nähdä ihminen joka pukeutuu kokoa liian pieniin vaatteisiin.

Vierailija
16/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kolmen raskauden ja synnytyksen jäljiltä pitkään mitoissa 170cm / 73kg ja todellakin kärsin. Nyt puoli vuotta siitä painan 63kg ja nyt vasta alan olla hoikka. Ja urheilen paljon, joten mikään "läski laiha" en tosiaankaan ole ja toisaalta 69kg sisältää väkisinkin jo "pulleuden verran" rasvaa.

Minullakin on muuten seksikäs pyöreä lantio...

Vierailija
17/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saa suoraan sanoa. 5-10 kg pois ilman kuvaa... Voi myös toki sanoa, että olet ylipainoinen tai rehevä tms. Mutta, suoraan kysymyksenn suora vastaus. Ja ne, jotka väittävät, että näytät LAIHALTA eivät ehkä ole rehellisiä.

Vierailija
18/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostutte kärsimään omasta rakkaasta vartalosta? Miksi teille on niin vaikeaa hyväksyä itsenne ja nauttia itsestänne. Hyvä olo tulee itsestä ja itsensä rakastamisesta, ei muiden mielipiteistä.

Olen tuo lievästi ylipainoinen muutaman viestin takaa. Minä rehellisesti rakastan peilikuvaani. Suihkun jälkeen on ihana ihailla kaunista profiilia peilistä. Sieltä katsoo kaunis, seksikäs ja haluttava nainen. Lantion ja vyötärön kaari on kaunis, rintojen profiili ja selkä seksikäs.

Toivoisin, että jokainen nainen voisi nauttia samalla tavalla vartalostaan.

Vierailija
19/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti laihaksi sanoisi, mutta normaali.

Toki ympärysmitat antaisi kiloja paremman kuvan, mutta jos muotoja on niin kai se paino sitten on oikeissa paikoissa.

Vierailija
20/34 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanympärys (rintojen päältä mitattuna) 85cm, vyötärö 68cm ja lantio 87cm

Tiedän, etten mm. bmi:n mukaan ole lihava, muttei sekään kerro kaikkea. Vartalooni olen muuten kyllä tyytyväinen, mutta tuo hieman löysä vatsanahka häiritsee, vaikka se onkin normaalia synnyttäneellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi