Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet! miten teidät saa takaisin ?

Vierailija
12.09.2009 |

Nyt pikapikaa pari takuuvarmaa vinkkiä! Mies on " rakastunut" toiseen naiseen mutta tunteita on vielä minuunkin yhteiseloa takana 12 v ja kaks lasta joten en ihan hevillä miestä päästä menemään ku vielä rakastankin tuota hyväkästä ... Järki lasten puolesta ja arjen sujumisesta vetää miestä takaisin vaikkakin heikosti ja mielestämme meillä on ollut tasapainoinen terve suhde ja loistavaa seksiä mutta tämä hempukka on vienyt kaiken järjellisen ajattelun. Mies ei omien sanojensa mukaan ole pannut tätä naista koska haluaa vain minua (?) "Ongelma" poistuu parin viikon päästä maasta mutta mites meidän paletin korjaus? Sanokaa miehet nyt takuuvarma juttu mitä tehdään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukkosi on rehellinen eikä todella ole mennyt käymään hempukan pesässä, niin ongelma ei nyt kovin vakavalta kuulosta. Mutta tuo lausahdus "haluaa vain sinua" on kyllä niin paksua että tiedä vaikka olisi kuitenkin ollut pukilla. Kyllähän totuus on se että jos kaveri on korvia myöten ihastunut johonkin neitoseen, niin kyllä siinä veri kiertää haaruvälissä myös.

No kuitenkin, kun hempukka on lähtenyt maasta, kannattaisi varmaan kokeilla hiukan paikkakunnan vaihdosta, esim. viikonloppu reissu ja muutama iloinen yllätys miehelle ja tuohon päälle hiukan kuhinaa vällyjen välissä niin eiköhän mies ole takaisin. Yllätyksiä voisivat olla esim. ilta saksalaisessa olutravintolassa, uusi rohkeampi alusasu, jne (no nämä ovat tietysti kunkin mieltymyksistä kiinni).

Vierailija
2/4 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ukkoani tunnen että puhuu totta ( tai mistäs minä enää mitään tiedän ) se ei monesti itke minkään takia ja nyt se tekee sitä koko ajan kun meistä puhutaan minä vaan en osaa olla tässä jutussa välillä se saa painua alimpaan helvettiin ja sitten tulee itku ei varmaan hyvää tee noin niinku suhteen korjaamisen kannalta pillu ja ruoka on jo kokeiltu lisää ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette kun kellekään ei oo käyny näin :(

miehet suu puhtaaksi nyt vai olisko viisaampaa nostaa kytkintä?

Vierailija
4/4 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa omilta sanoilta. Itse olen ollut samassa tilanteessa miehenä ja isänä, ja myös minä kielsin silloin x-vaimoltani harrastaneeni seksiä kumppanini kanssa. Sillä jokainen mies tietää vaikka virheen onkin jo tehnyt, että se loukkaisi puolisoa liikaa. Siitä valheesta se itkukin pursuaa:(

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi