136 kiloinen nainen vastailee kysymyksiinne
Kommentit (35)
sitten masennuin ja aloin syödä ja juoda alkoa! Olen sillä tiellä, kadotuksen polulla! Jumala rankaisee.
Noh, Johanna Rusanen on kaunis läski ja hänellä läski mies. Ovat made in heaven ja varmaan onnellisia!
Parikymppinen olen vieläpä. Painoin puolet vähemmän vuosia mutta masennuksen takia aloin pikkuhiljaa lihomaan ja kun tulin raskaaksi, kiloja oli yhtäkkiä päälle sata. Sitten iski taas masennus eikä päivääkään mennyt ilman suklaata tai limsaa.
...niin että näin sitä mentiin.
Pari hampurilaista, nakkeja, iltapalaksi portin lihispussin (12), lisäksi goudajuustoa, perunasalaattia, pasta-aterian ja sikanautajauheliha-tacoja usein.
Mieheni kyllä tykkää nussia minua.
kaikki mahassa, reisissä ja hanurissa!
painonvartijoihin. Minä en vihaa enkä halveksu läskejä mutta kannustan ehdottomasti laihduttamaan kun elämä todellakin on sen arvoista.
Yläosa on 46... mutta eiks sen ap:n pitäis olla täällä vastaamassa!
Minä en vain jaksa laihduttaa kun kalja, nakit, pitsat, perunasalaatti, meetvursti ja kaikki houkuttaa!
Enkä provoile!
Ajan vähän matkaa pyörällä päivittäin ja se voi hävitttää kaloreita!
Ja mistä tiedät tyhmä urpo, ettei Jumala luonut läskiksi? Vammaiseksi? Homoksi? Sairaaksi? BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Miten ylimääräiset kilot vaikuttavat elämääsi? esim vaatteiden ostot on vaikeita, kn ei löydy kunnon kokoja jne, mutta entäs muuten. Mahdutko jokaiseen tuoliin mihin istahdat, oletko kömpelömpi kuin laihempana jne?
Toisia yläpuolella olevat mammat arvostelevat toisten läskejä, selluliittejä ja ajamattomia pillukarvoja. Olen läski ihminen ja ennen, kun olin laiha ja kaunis, ei tullut mieleenkään katsoa ylen ketään lihavaa. Jokainen on Luojan luoma ja arvokas. Näillä akoilla ei todellakaan ole muuta kuin se myrkky sielussaan, jonka he sylkevät mm. tänne sivuille.