Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh! Tätäkö tämä päivähoito ja sairastelu sitten on?

Vierailija
11.09.2009 |

4v ja 3v aloittivat keväällä päiväkodissa. Ovat olleet pisimmillään viikon jakson aina hoidossa ja sitten taas jompi kumpi on sairaana. Kesälomalla oltiin kuukauden ja kaikki terveinä, hetii hoidon alettua sama alkoi taas uudelleen.

Muilla samanlaista? Milloin helpottaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän lisää ruokahalua, vaikka vähän onkin vitamiineja! Mun vaarille määrättiin sitä kaksi vuotta sitten, kun hän ei syönyt kunnolla ja haluttiin lisätä ruokahalua ja turvata vitamiinit...

Parempi olisi Mivitotal, siinä on kaikki mahdolliset mukana.

Vierailija
22/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nuha ja yskä ei ole sairastamista, sitten jos on kuumetta tai lapsi väsyneen ja voimattoman oloinen, on vasta sairas. Kaikilla niillä siellä tarhassa räkä valuu poskella, ei se ole syy olla pois töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi ollut myös jatkuvasti sairaana ja päiväkodista kerrottu, usein että lapsia paljon pois milloin minkäkin taudin vuoksi. Olen tässä pohtinut, että lapsiryhmiä on jollakin poppakonstilla päiväkodissamme saatu suuremmaksi ja useampi tällainen jättiryhmä vielä saattaa vekslata keskenää lapsia erilaisiin ryhmiin ja tiloihin. En tiedä luulenko vain, mutta näin kai ne pöpöt varmimmin saa vaihdettua ja jokaiseen tartutettua.

Vierailija
24/24 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi (2v) aloitti vuosi sitten elokuussa päiväkodin. Oli koko syksynä vain kaksi kertaa pois pk:sta. Elokuussa 3pvää ja lokakuussa päivän.

Sen sijaan me vanhemmat sairastimme lähes nonstoppina syyskuun alusta joulukuun puoleen väliin asti. Minulla oli seitsemän nuhakuumetta (korkea kuume) tuona aikana. Miehellä hieman vähemmän.

Lapsi imuroi kaikki taudit pk:sta mutta syystä tai toisesta hän ei niistä itse sairastunut (toki välillä yski ja nenä saattoi myös välillä hieman - todellakin hieman - vuotaa mutta ei esim. kuume noussut kuin nuo kaksi em kertaa).

Siinä olikin työnantajalla ymmärtämistä kun olin jatkuvasti itse pois töistä 38-39 asteen kuumeessa.