Tykkäiskö miehes tästä misusta?
http://www.hot-nude-celebs.net/celebs1/RachelNeiberding/rachael_wallpap…
Ei ole nakukuva vaan biksuissa. Ja noi isot tissit ovat luomut.
Kommentit (21)
Mun mies tykkää enempi vaaleista, Elovena - tytöistä. Tuo näyttää liian syöjättäreltä :)
Liikaa rasvaa/löysää/pehmoa. Arvostaa naisvartaloa, jossa näkyy vähän lihasta, samoin kuin naista, jonka kanssa voi urheilla - tuolla varustuksella ei paljon juoksennella.
Kilpaurheilijatausta siis miehellä, ja on itsekin sanonut, että ikävuosien 5-20 viettäminen lähes pelkästään treenattujen ihmisten kanssa on tehnyt sen, että urheilua harrastamaton näyttää auttamattoman lösöltä.
nyt ei tykkäisi?Ei minua ainkaan haittaisi olla samannäköinen :)
pitäis noita tissejä peininä. On nimittäin pienemmät kuin mun luomut =)
Tosin mulla on tuollaiset rinnat että tuskin rintojen takia tarvis vaihtaa.
Tai jos nyt on daisarit niin muhkeet ettei kasassa pysy ilman, niin miten ne on jätetty tollai näkyviin???
Ja joo, en tiedä tykkäiskö vai ei. Se meni kuitenkin naimisiin mun kanssa ja mun tissit nyt on lähinnä oletetut tissinpaikat :D
mun mies on siinä iässä, ettei sitä enää kiinnosta "misut". Ollakseen kiinnostava naisen pitää olla Nainen eikä mikään misu ja siinä puhutaan aika paljon muista asioista kuin ulkonäöstä, vaikka tietty sekin on ihan kiva olla olemassa.
mun mies on siinä iässä, ettei sitä enää kiinnosta "misut". Ollakseen kiinnostava naisen pitää olla Nainen eikä mikään misu ja siinä puhutaan aika paljon muista asioista kuin ulkonäöstä, vaikka tietty sekin on ihan kiva olla olemassa.
"Jotenkin miehisen näköinen", camoon hei. Melkosia missejä täällä liikkuu jos tollanen nainen ei kelpais. Juu ja kyllä munkin mies arvostaa aivoja ennen ulkonäköä, mutta silti varmasti kelpais. Eihän tässä kysytty ottaisiko miehesi hänestä elämänkumppania!
naamataulu, mutta onhan sillä tissit ja arvatenkin muutkin tarvittavat paikat, et varmaan joo.
että mieheni kyllä tykkää misuista, jos pimppi löytyy eikä ole mikään susiruma niin ihan varmasti kelpaa. Hyvä, muhkeahko peppu ja tissit on lisäekstraa mutta kyllä on niin laidasta laitaan ollut naisia, että varmasti ihan tavallinen nainenkin kelpaa, saati vähän kuumempi pakkaus...
Kovasti ihmettelisin, jos joku mies EI tykkäis...
Mun mies ei katsele muita kuin mua, ja mä olen se kaunein maailmassa. Eikä se tykkää tuollaisista roikkutisseistä.
Mun mies ei katsele muita kuin mua, ja mä olen se kaunein maailmassa. Eikä se tykkää tuollaisista roikkutisseistä.
t. kyynikko
panisi, jos saisi. Tykkää juuri isoista luomutisseistä:)
Jotenkin miehisen näköinen.