No niin, meillä on nyt possunuhaa :o(
Koko perhe sairastetaan. Juuri kotiuduttiin lääkäristä ja ollaan "kotikaranteenissa" toistaiseksi. Kuumetta kaikilla viidellä, pienin meillä vasta 10kk.
Kyllä nyt riepoo. Enkä tiedä yhtään mistä saatu tämä kun ei olla reissattu missään eikä ole käynyt vieraitakaan.
Helvetillinen olo.
Kommentit (43)
että flunssa alkaa usein nuhalla influenssa taas korkealla kuumeella ja nuha tulee (jos tulee) vasta myöhemmin.
olette voineet saada taudin mistä vaan,kait te nyt olette kaupassa ym paikoissa asioineet,lapset tuoneet koulusta,tarhasta,töistä?
mutta tavallisen flunssan aika kylläkin.
Joo, kyllä testattiin ja oireet täsmää ihan prikulleen.
Ollaan toki kaupassa käyty, mies töissä ja esikoinen kerhossa, joten niistä jostakin lie meille rantautunut.
Koko sakki on nyt kuumeessa kotona. Lihaksia särkee ja mulla päätä jomottaa.
Me sairastetaan Tampereella.
Sitä täällä jotkut näyttää panikoivan. Täällä Etelä-Suomessa on ihan "tavallistakin" influenssaa liikkeellä, myös flunssaa ja vatsaflunssaa.
Kun pääsääntöisesti ei testata kuin sairaalahoitoa vaativat.
kerroppa miten sun 10kk on tautiin reagoinut. Onko ihan puhki? Miten muuten jaksat kun olet itse sairas ja lapset myös.
yleensä pienet sairastavat taudin hyvin lievänä. Lohdutti minua, jolla vauva 5kk sitten tietty ois astmaatikko-esikoinen... :(
teillä jollakin siis perussairaus (esim. diabetes, sydänvika, astma) tai vanhuksia? Kyllä meidän kunnan käytäntö on riskiryhmien testaus.
teillä jollakin siis perussairaus (esim. diabetes, sydänvika, astma) tai vanhuksia? Kyllä meidän kunnan käytäntö on riskiryhmien testaus.
toisaalta hyvä, että sairastatte nyt ja koko perhe kerralla. Nyt vielä on vielä resursseja päästä kunnon hoitoon.
Itse olen sairaslomalla, mutta minulla taitaa olla ihan tavis flunssa. Töissä (sairaala) on kyllä ollut henkilökunnassa jo muutama possutautinenkin.
Joo, kyllä testattiin ja oireet täsmää ihan prikulleen.
Ollaan toki kaupassa käyty, mies töissä ja esikoinen kerhossa, joten niistä jostakin lie meille rantautunut.
Koko sakki on nyt kuumeessa kotona. Lihaksia särkee ja mulla päätä jomottaa.
Me sairastetaan Tampereella.
mutta tavallisen flunssan aika kylläkin.
nyt on myös tavallista influenssaa liikkeellä
Kiinnostaa testasivatko, että on kyseistä tautia? Meillä kanssa kiertänyt nuhakuume tauti perheessä, mutta olen jotenkin pitänyt tätä ihan normaalina flunssana vain. Noin 4 vuoden ajan on syyskuun alussa meille rantautunut flunssa, jossa korkea kuume ja kunnon nuha muine oireineen...