Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi ummetukseen? Levolacista kamalat ilmavaivat:(

Vierailija
09.09.2009 |

Raskaana siis olen. Normitilassa käytän pellavansiemenrouhetta, mutta se on nyt kiellettyjen listalla. Tää on ihan tuskaa ja puolet vielä raskausajasta edessä:/

Kaikki neuvot kehiin pliis!!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruispuuroa ja vettä tarpeeksi. Mulla näillä alkoi toimii.

Vierailija
2/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolen sisältöä lisääviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumlisa on myos sallittu raskaanaolevalle, ja se auttaa suonenvedon lisaksi ummetukseen. Kaikki hedelmat joissa on kivi sisalla (eli siis luumu, persikka, nektariini, mango jne) auttaa myos. Lisaksi kannattaa varmistaa etta juot tarpeeksi vetta.

Vierailija
4/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles Laxamusilia.

Vierailija
5/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos leivot itse niin laita leipä/sämpylätaikinaan auringonkukansiemeniä,leseitä,seesaminsiemeniä ym.

En ole nyt raskaana mutta jos syön kaupan vaaleaa leipää niin johan menee vatsa kovalle.

Vierailija
6/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxamusin? Ono apteekin tuotteita?

Puuroa syön, tosin kaurapuuroa, ja tummaa leipää ja luumujakin tuoreena. Kuivatut luumut ei uppoa lainkaan, vaikka tarkoitus olis hyvä.

Tämnä tuska alkoi kun aloitin raudan syömisen. Heti ekasta rautatabletista meni maha kovaksi.

Vierailija
7/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten suolen sisältöä lisääviä ummetuslääkkeitä...duphalac:ia ei missään nimessä (on huuhaa tavaraa).

Vierailija
8/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda rauta toisenmerkkiseen. Voi tulla päinvastainen reaktio.

Apteekissa myydään myös sellaista kuitulisää kuin Vi-Siblin.

Vierailija
9/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla Obsidan ummetti, sen sijaan Retafer ja Maltofer aiheuttivat ripulia. Maltofer toimii parhaiten, vatsa on löysähkö, mutta ei pahasti ripulilla. Toki riittävästä kuidun ja nesteiden saannista täytyy huolehtia.

Vierailija
10/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxamusil löytyy apteekista.

Niin ja rautavalmisteeksi kokeile Matrifolinia.

Mulla noi toimi, muut ei.

Vierailija
11/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla auttoi a plussan vehnäalkio luumu jugurtti, magnesiamaito (apteekin jääkaapista) ja sitten rainbowin tummat murot..

Vierailija
12/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jos alat suoraan kamalasti kuitua syömään niin tilanne vaan pahenee. Ensin pitää saada tuo tilanne laukeamaan ja sitten lisäät pikkuhiljaa niitä kuituja (ruisleipää, kaurapuuroa yms)

Vierailija
13/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautavalmisteen vaihto on muuten aika hyvä idea:) Aika vähän sitä näköjään tajuaa itse... :D

Vierailija
14/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin Levolac aiheuttaa ilmavaivoja ja kipua.

Vierailija
15/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ekana tyhjään mahaan pieni lasillinen luumumehua (100% luumua,ei mikä tahansa...)

16/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautavalmisteen vaihto on muuten aika hyvä idea:) Aika vähän sitä näköjään tajuaa itse... :D

Ummetusta ei enää ole, mutta kakka on kuin mustaa tervaa ja se haisee ihan yrjölle. Yäk.

Vierailija
17/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kuitupitoista puuroa (n. 17% kuitua), leipänä ruisleipää, tai muuta väh. 10% kuitua sisältävää ja paljon hedelmiä.Illalla Agiocur rakeita (apteekista).

Vierailija
18/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettavaan Kräuterblutsaftiin.

Tee niille kuivatuille luumuille niin että laitat 3 kpl liukunenmaan lasilliseen vettä ja sitten 12 h päästä juot luumut liemineen.

Vierailija
19/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuu hyvältä ja siinä rauta on nestemäisessä muodossa, joten se imeytyy paremmin kuin tabletit.

Vierailija
20/52 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausajan kamalaan ummetukseen auttanut mikään apteekintuote, kokeilin niitä useampia. Luotaistuotekaupan Fructolax oli ainoa, joka sai mahan toimimaan.

ja minä en käyttänyt raskaana mitään rautavalmistetta. Silti se maha meni juntturaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme