Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin sietokyky koetuksella

Vierailija
09.09.2009 |

Välillä ottaa päähän, kun on niin erilainen ajatus kasvatuksesta. Kaikki annetaan periksi vaikka nimenomaan ollaan tiettyjä juttuja kielletty (esim. pallopelit sisällä, pelkkä herkkujen syönti, valvominen puoleen yöhön, tiettyjen tv-sarjojen katselu). Mutta ei vaan mee perille. Argh!

Silti lastenhoitoon apua tarvitaan, joten ei voi oikeen valittaakaan ettei nokkiinsa ota :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kommenttisi jälkeen repesin aivan täysiä (raskaana kun olen, niin tuli pissat housuun).

Ihanaa, että ihmisillä huumoria löytyy "mukavista" sukulaisista...

Vierailija
42/44 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh...lapsi jäi yöksi sinne.

Mummi kysyi, että mitähän lapsi haluaa iltapalaksi.

Vastasin, että leipää tai jugurttia tai vaikka puuroa.

6-vuotias osaa kyllä ihan itse kertoa...

Mummi ihmetteli, että "Puuroa???" ja kysyi sitten lapselta, että mistäs puurosta tämä tykkää. Lapsi vastasi, että kaurapuurosta.

Kotona lapsi kuitenkin kertoi, että mummo oli tehnyt suklaapuuroa!!! Sisällä vähän kiehahti, mutta en sanonut mitään.

Lapsi jatkoi, että ei ollut kumminkaan tykännyt siitä ja oli jättänyt syömättä. Mummo oli ollut hivenen pettynyt, ja oli sanonut, että kaikki heidän lapsensa ovat siitä tykänneet.

Karkit, mehut ja jäätelöt kyllä maistuvat mummolassa...

Mutta, että puuroonkin pitää tunkea suklaata???

He syövät siis aika epäterveellisesti muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just tota.

Lähdetään kilpailemaan ihan kaikesta. Meillä minun siskoni ja äitini kilpailevat verissäpäin kumpi on rakkaampi minun lapsilleni. Siis oikeesti. Tarkkailevat sekuntikellon kanssa, kumman luona ovat pidempään ja kirjaavat ylös puheemme, suosimmeko jompaakumpaa... HUOH.

Vierailija
44/44 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on eri mieltä ei tarvitse lukea

eikö tänne kirjoiteta koska haluaa kuulla muiden mielipidettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi