Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

24: Missä välissä se presidentin poika kuoli?

Vierailija
09.09.2009 |

Mulla menny ihan ohi vaikka mielestäni kaiken olen nähnyt. Siis sehän oli hengissä siellä virkaan-astujaisissa mutta sitten jossain välissä mukamas tehnyt itsemurhan. Voisko joku valaista mua että miten homma oikeen meni?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti leffa, nimeltaan Redemption (tai Exile, silla tuntuu olevan monta nimea), vuokratkaa se niin ei tarvitse koko tuotantokautta ostaa boxina. Siis edellyttaen etta ko. leffaa loytyy Suomesta.

t.fani USA:sta

Vierailija
22/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti leffa, nimeltaan Redemption (tai Exile, silla tuntuu olevan monta nimea), vuokratkaa se niin ei tarvitse koko tuotantokautta ostaa boxina. Siis edellyttaen etta ko. leffaa loytyy Suomesta.

t.fani USA:sta

Nyt etsimään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimellä Redemption (taisi olla suomeksi Lunastus tms.), just vuokrasin vähän aikaa sitten kun missasin se toisen puoliskon joka tuli 10-uutisten jälkeen!

Vierailija
24/24 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on muitakin jotka oikeasti seuraa sarjaa eikä vain puolisilmällä kattele ja heittele täällä "totuuksia". Todellakin poikia on vain yksi, eikä tämän pojan kuolemaa ole millään tavalla näytetty tai sivuttu kuin nyt viimesimmässä jaksossa vasta.

Ja tokihan se boksi on hankittava, kun kaikki edellisetkin on :D