24: Missä välissä se presidentin poika kuoli?
Mulla menny ihan ohi vaikka mielestäni kaiken olen nähnyt. Siis sehän oli hengissä siellä virkaan-astujaisissa mutta sitten jossain välissä mukamas tehnyt itsemurhan. Voisko joku valaista mua että miten homma oikeen meni?
Kommentit (24)
on oikeasti leffa, nimeltaan Redemption (tai Exile, silla tuntuu olevan monta nimea), vuokratkaa se niin ei tarvitse koko tuotantokautta ostaa boxina. Siis edellyttaen etta ko. leffaa loytyy Suomesta.
t.fani USA:sta
Nyt etsimään :)
nimellä Redemption (taisi olla suomeksi Lunastus tms.), just vuokrasin vähän aikaa sitten kun missasin se toisen puoliskon joka tuli 10-uutisten jälkeen!
täällä on muitakin jotka oikeasti seuraa sarjaa eikä vain puolisilmällä kattele ja heittele täällä "totuuksia". Todellakin poikia on vain yksi, eikä tämän pojan kuolemaa ole millään tavalla näytetty tai sivuttu kuin nyt viimesimmässä jaksossa vasta.
Ja tokihan se boksi on hankittava, kun kaikki edellisetkin on :D
on oikeasti leffa, nimeltaan Redemption (tai Exile, silla tuntuu olevan monta nimea), vuokratkaa se niin ei tarvitse koko tuotantokautta ostaa boxina. Siis edellyttaen etta ko. leffaa loytyy Suomesta.
t.fani USA:sta