Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

24: Missä välissä se presidentin poika kuoli?

Vierailija
09.09.2009 |

Mulla menny ihan ohi vaikka mielestäni kaiken olen nähnyt. Siis sehän oli hengissä siellä virkaan-astujaisissa mutta sitten jossain välissä mukamas tehnyt itsemurhan. Voisko joku valaista mua että miten homma oikeen meni?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli toinen poika, ei siis tämä virkaanastujaisissa ollut. Kuollut siis jo aiemmin, ei nähty koko sarjassa...

Vierailija
2/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelin että jos sen pojan itsemurha ois lavastettu, sen pojan kaverihan pyysi auttamaan jossain jutussa johon kai liittyi USA:n hallinto.

Itse ajattelin että myöhemmissä jatkoissa tulisi ilmi että mitä tapahtui. Mutta ei mullakaan siis tarkempaa tietoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen poika on elossa ja nähty sarjassa.

Vierailija
4/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli toinen poika, ei siis tämä virkaanastujaisissa ollut. Kuollut siis jo aiemmin, ei nähty koko sarjassa...

Sen kuolleen pojan tyttöystävähän on sekaantunut asiaan, ja se oli nimenomaan se poika joka oli siellä virkaanastujaisissa. Mä missasin sen ykkösjakson kun se tuli kahdessa osassa, niin en huomannut katsoa sitä kun tuli kymppiuutisten jälkeen :(

Vierailija
5/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuolleen pojan tyttöystävähän on sekaantunut asiaan, ja se oli nimenomaan se poika joka oli siellä virkaanastujaisissa. Mä missasin sen ykkösjakson kun se tuli kahdessa osassa, niin en huomannut katsoa sitä kun tuli kymppiuutisten jälkeen :(

Miten voisikaan olla? Tämän kuolleen pojan tyttöystävähän haettiin työpaikaltaan ja toisen pojan tyttöystävä oli lähes samaan aikaan siellä virkaanastujaisissa.

Sitä paitsi ainakin pariin otteeseen on puhuttu, että toisen pojan kuolemasta on monta kuukautta.

Vierailija
6/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun kaksiosainen aloituselokuva kuvasi aikaa juuri ennen tätä 24 tuntia kestävää päivää! Siis oli erillinen elokuva, epilogi tälle kaudelle.

Oli siis sama poika. Ymmärtäähän sen siitäkin, että TYTTÖYSTÄVÄ ON SAMA. Siis jota se presidentin mies kävi nyt kovistelemassa oli sama joka näkyi siinä epilogielokuvassa pojan tyttöystävänä.

Eihän ne Jackia olisi saaneet Afrikasta Jenkkeihin saman päivän 24 tunnin sisällä, ja vielä muka ehtisi tapahtua vaikka mitä...

Vierailija
7/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressalla on ollut kaksi poikaa. Toinen heistä oli tyttöystävineen virkaanastujaisissa. Ennen tätä tilaisuutta pojan kaveri tuli pyytämään pojalta apua sekaannuttuaan puolivahingossa johonkin rahanpesujuttuun.

Toinen poika taas on tehnyt itsemurhan (tai murhattu) monta kuukautta sitten. Tämän pojan tyttöystävää pressan mies meni tapaamaan hänen työpaikalleen.

Vierailija
8/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelleet saman tytön kanssa? Tyttöystävä oli ihan sama nainen.

Vierailija
9/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelleet saman tytön kanssa? Tyttöystävä oli ihan sama nainen.

9# selittää omiaan :)

Vierailija
10/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei näytetty, kun tämä poika teki itsemurhan. Olettavat että katsojat ihan itse tajuavat sen, kun kerrotaan että poika on tehnyt itsemurhan.

Huokaus päälle.

Vierailija
11/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on sarjan varsinainen friikkifani :). Uskokaa pois :)

Kuolinsyytä en tietenkään tiedä, mutta jossain välissä virkaanastujaisten (epilogielokuvassa ollut aika) ja tämän hetken (siis sen vuorokauden mikä nyt on menossa telkassa) välissä kyseinen poika on kuollut. Varmasti liittyy juuri tähän ystävään joka pyysi apua ja josta tyttöystävä ei pitänyt.

Vierailija
12/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se viime jaksossahan nähty tytöystävä ON se mikä oli niissä virkaanastujaisissa sen presidentin pojan kanssa! Mutta en siis liene ainut joka on vähän pihalla siitä kuviosta... ap

Vierailija
13/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sama tyttöystävä. Josta jokainen voi päätellä, että poikakin on ollut sama. Siis se joka oli virkaanastujaisissa ja se joka on kuollut.

Vierailija
14/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on sarjan varsinainen friikkifani :). Uskokaa pois :)

Kuolinsyytä en tietenkään tiedä, mutta jossain välissä virkaanastujaisten (epilogielokuvassa ollut aika) ja tämän hetken (siis sen vuorokauden mikä nyt on menossa telkassa) välissä kyseinen poika on kuollut. Varmasti liittyy juuri tähän ystävään joka pyysi apua ja josta tyttöystävä ei pitänyt.

Olikohan se sitten siinä epilogielokuvan toisessa osassa, joka tuli kympin uutisten jälkeen, koska muutenhan molemmat pojat olisivat seurustelleet saman tytön kanssa, eikä sarja sentään mikään kauniit ja rohkeat ole...

Vierailija
15/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se siis meni?

Vierailija
16/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

#8 selitti asian oikein, pressalla on kaksi lasta, tyttö joka esiintyy 7. päivän jaksoissa ja poika jonka väitetään tehneen itsemurhan. Kuolemantapaus sattui esijakson ja itse päivän välissä jotka ovat siis sattuneet reilusti erillään ajallisesti.

Vierailija
17/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tehnyt itsemurhan ennen virkaanastujaisia.

Vierailija
18/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se poika joka oli virkaanastujaisissa on nyt kuollut ja väitetään tehneen itsemurhan, koska tuskin presidentin pojat olisi identtisiä kaksosia tapailleet ja se tumma tyttöystävä oli se sama joka oli virtaanastujaisissa sen komean pojan kanssa.

t. toinen sarjan friikki astuu keskusteluun mukaan

ja mäkin missasin totaalisesti sen pojan kuoleman.

Vierailija
19/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se poika joka oli virkaanastujaisissa on nyt kuollut ja väitetään tehneen itsemurhan, koska tuskin presidentin pojat olisi identtisiä kaksosia tapailleet ja se tumma tyttöystävä oli se sama joka oli virtaanastujaisissa sen komean pojan kanssa.

t. toinen sarjan friikki astuu keskusteluun mukaan

ja mäkin missasin totaalisesti sen pojan kuoleman.

Katsoitko sen epilogin MOLEMMAT osat silloin kun sarja alkoi? Mua jäi vaivaamaan, pitää varmaan tilata se sarja boksina :)

Vierailija
20/24 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sitä ei ole näytetty. Kaksituntisen aloitusjakson tapahtumat eivät sisälly 24 tuntiin, josta itse kausi kertoo. "Elokuva" oli tavallaan erillinen osa uutta kautta, vaikka pohjustikin tapahtumia.

Ja pressalla poikia vain yksi - se, joka nyt on kuollut.

Kaiken tämän voi tarkistaa sarjan nettisivuilta ja sieltä episodi guidesta.