onko mieheni normaali?
haluaa, että söisin enemmän, lihottaisin itseäni ja ihailee tällaisia neitokaisia:
Kommentit (44)
ja erittäin kapeakatseista leimata ihminen sairaaksi jos häntä miellyttää joku muu kuin vallitseva kauneus-laihuuskäsitys!
Renessanssin aikaan vissiin suurin osa oli sairaita pervoja kun yleinen käsitys siitä, mikä on kaunista, poikkesi aika lailla nykyisestä länsimaisesta ihanteesta.
mutta hiukan lihavat ovat ihan seksikkäitä, mutta läskin pitää olla sitten tisseissä ja pyllyssä, ei mahassa/reisissä/käsissä/poskissa/kaulassa
miksi minä en voi aloittaa keskusteluja täällä? tällee kommentoida voin kyllä????
Ketjuihin voi kommentoida, mutta keskustelua aloittaessa kone herjaa eikä tallenna. Ärsyttävää.
ja erittäin kapeakatseista leimata ihminen sairaaksi jos häntä miellyttää joku muu kuin vallitseva kauneus-laihuuskäsitys!
Renessanssin aikaan vissiin suurin osa oli sairaita pervoja kun yleinen käsitys siitä, mikä on kaunista, poikkesi aika lailla nykyisestä länsimaisesta ihanteesta.
Tässä on kysymys nyt tästä lihottamisgenrestä, jossa mies lihottaa naisesta sairaanloisen pallon vastaamaan omia sairaita mieltymyksiään. Se EI ole tervettä, koska se vaarantaa lihotettavan terveyden.
Tällä ei ole mitään tekemistä normaalien, pyöreiden naisten kanssa.
Ymmärrätkö?
Olishan sun nyt pitänyt arvata että molemminpuolin tulee kärkevää juttua.
Eikös se nyt ole ihan yksi lysty mitä kukin ihanoi. Onneksi tässä maailmassa on se hyvä puoli että olet sitten lihava tai laiha niin aina löytyy molemmin puolin miehiä/ naisia jotka siitä dikkaavat.
Onnellinen laiheli äityli!
Mua oikeasti säälittää esim. ruokakaupoissa katella sellaisia läskejä pariskuntia jotka löllyy hyllyltä toiselle ja kerää kärryihinsä kaikenmaailman roskaa syötäväksi... Vielä enemmän kauhistuttaa jos heillä on vielä pallero lapsikin mukana.
En itsekään ole mikään LAIHA (171cm, 61kg), mutta hoikka kuitenkin. Minulle on tärkeää että meidän perhe syö terveellisesti, liikkuu ja voi hyvin. Tuollaisen ihramahan kanssa joka tuossa videossa nähtiin EI VOI VOIDA HYVIN. Ei ainakaa parin vuoden päästä.
Surullista. Tosi surullista.
Ne on jo naimisissa =) [iMiksi minä en ole törmännyt miehiin, jotka pitävät isommista naisista?
t: yhden sellaisen vaimo. On sanonut suoraan ettei voisi olla laihan naisen kanssa. Ja sama pätee minuunkin, en voisi kukkakepin kanssa olla.
miehistä tykkää kyllä terveistä naisista, tai terveen näköisistä. Omalla kohdalla hyvä esimerkki: en saa juurikaan miehiltä huomiota kun olen normaalissa koossani: 166 cm, 52 kg. Mutta kun olen ollut joko alussa raskaana (ennen kuin maha näkyy), tai ennen kuin olen laihtunut normaalikokoon raskauden jälkeen, saan todella paljon huomiota, ihan kaupassa, kadulla jne. Olen tuolloin ollut noin 58-60 kiloinen, eli normaalipainoinen, painoindeksi noin 22. Sehän on tosin tutkittukin että miehet pitivät seksikkäimpinä naisia joiden painoindeksi oli noin 22, koska se kertoi terveydestä ja hedelmällisyydestä.
Onko sun miehesikin läski?
Lapsiamme tosin yritämmekin syöttää osin "epäterveellisesti" ihan ravitsemusterapeutin käskystä.
Nainenhan videossa oli muuten suhteellisen hoikka ja kapea, ainoastaan iso mahainen. Tosin sehän on lihavuuden pahin muoto.
se kertoi terveydestä ja hedelmällisyydestä.
leveä lantio, hoikka uuma ja isot rinnat.
Ei ole valittamista ollut, ei =)
t: se kukkakeppimiehiä inhoava eukko
[iMiksi minä en ole törmännyt miehiin, jotka pitävät isommista naisista?
t: yhden sellaisen vaimo. On sanonut suoraan ettei voisi olla laihan naisen kanssa. Ja sama pätee minuunkin, en voisi kukkakepin kanssa olla.
Jos mun mieheni olisi kuumana läskiin ja pyytäisi mun lihottamaan, niin en olisi hänen kanssaan. Sama pätee myös toisinpäin.
En ole koskaan törmännyt miehiin, jotka olisivat kertoneet tykkäävänsä läskistä naisesta hoikkaa enemmän, näin lähtökohtana naista etsiessä.
katsonut jonkun dokumentin lihavuuden ihannoijista. Siinä oli miehiä, jotka ihannoi lihavia naisia ja ne lihotti omat muijat sellaseen kuntoon, että ne ei päässy enää sängystä ylös. Jäivät sitte miehetki töistä pois että pysty hoitamaan ja syöttämään vaimoa kaikki päivät. Se on kai joku sellanen fetissi tai pakkomielle. Kyllä kait siitä jostain tietoa löytyy. Jos haluat olla normi painoinen, tilanne on teillä aika ikävä.. Otan osaa. :(
Mutta hyllyvän läskin kanssa voit?
Mikä siinä niin vaikeeta on käsittää?
En ole koskaan törmännyt miehiin, jotka olisivat kertoneet tykkäävänsä läskistä naisesta hoikkaa enemmän, näin lähtökohtana naista etsiessä.
Eli läskin vastakohta on hoikka? Läskin vastakohta on laiha ja hoikan vastakohta on pyöreä/muodokas. Siis hoikka ja pyöreä ovat laihan ja läskin välissä!
Ja et muuten sitten ole tavannut mun miestä tai suurinta osaa mun miespuolisista kavereista, jotka eivät pidä hoikista/laihoista naisista. Eivät kyllä ihan tonnikeijuistakaan, vaan eniten pyöreistä ja muodokkaista naisista. Ovat monesti sanoneet että mieluumin lihava kuin liian laiha.
Eli läskin vastakohta on hoikka? Läskin vastakohta on laiha ja hoikan vastakohta on pyöreä/muodokas. Siis hoikka ja pyöreä ovat laihan ja läskin välissä!
Ja et muuten sitten ole tavannut mun miestä tai suurinta osaa mun miespuolisista kavereista, jotka eivät pidä hoikista/laihoista naisista. Eivät kyllä ihan tonnikeijuistakaan, vaan eniten pyöreistä ja muodokkaista naisista. Ovat monesti sanoneet että mieluumin lihava kuin liian laiha.
Totta kai naisille valehdellaan, se on ensimmäinen asia minkä mies naisista oppii. Läskille valehdellaan että läskit on parhaita, laudalle valehdellaan että tissittömät parhaita. Suurin osa naisista on ulkonäöltään juuri ja juuri siedettäviä, ei mitään kaunottaria. Mutta eihän se valehtelua estä, itse asiassa valehtelusta tulee hyvä olo kun se tytön tyllerö rutale siinä vieressä luulee ihan tosissaan olevansa kaunis. Kuten monet teistäkin :)
Totta kai naisille valehdellaan, se on ensimmäinen asia minkä mies naisista oppii. Läskille valehdellaan että läskit on parhaita, laudalle valehdellaan että tissittömät parhaita. Suurin osa naisista on ulkonäöltään juuri ja juuri siedettäviä, ei mitään kaunottaria. Mutta eihän se valehtelua estä, itse asiassa valehtelusta tulee hyvä olo kun se tytön tyllerö rutale siinä vieressä luulee ihan tosissaan olevansa kaunis. Kuten monet teistäkin :)
Mun mies on aika suorasananen monissa asioissa. Ja mies usein sanoo jopa mun mielestä ihan normaaleista naisista, että hyi mikä tikku yms. Joskus ollaan ihan alettu jankkaan siitä että onko joku liian laiha vai normaali ja yleensä päädytty siihen että mä oon paras. :) Ja mäkin oon tässä vuosien varrella muuttunut aika paljon... ja siinä mukana miehen kauneuskäsitys.
Mutta oikeestaan vaikka miehet mulle valehteliskin tosta asiasta niin ei se mua haittaa. :D Oma mies osaa sit valehdella tosi hyvin ja tukee valheitaan teoillaan ja kosketuksilla. Mulle riittää se että kelpaan just tällasena kun oon. :)
kumppaniaan, vaikka vuosien varrella ylimääräistä kertyisikin, ihan niinkuin tavallinen nainenkin. Mutta eri juttu on vaatia kumppaniaan lihomaan tai laihduttamaan tavalla, joka ei ole tälle luontevaa eikä terveellistä. Kumpikaan ei ole rakastavaa eikä normaalia käytöstä.
Toki voi ylipainoista puolisoa houkutella kanssaan lenkille, tai alipainoiselle ostaa konvehtirasian, mutta muuten toinen pitää kyllä kestää sellaisena kuin toinen on.
kunnolla lihavat nuoret neidot kulkee tiukoissa asuissa. pojat kuolaa perässä. nähty on. laudoilla ja normaalipainoisilla ei ole seuraa siinämäärin kun näillä "jenkkakahva"-isorintaisilla teineillä.
kaikki eivät vaan tykkää tikuista...
Minä taas nauttisin kun tuokin läskikasa pantaisiin hyppäämään korkeutta tai pituutta...
[iMiksi minä en ole törmännyt miehiin, jotka pitävät isommista naisista?
[/quote]