Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mieheni normaali?

Vierailija
09.09.2009 |

haluaa, että söisin enemmän, lihottaisin itseäni ja ihailee tällaisia neitokaisia:

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni on aikalailla tuon näköinen ja seksi on parempaa kuin koskaan!

Vierailija
2/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen nainen, enkä toivottavasti koskaan ylipainoinen. En vihaa lihavia ja oma miehenikin on pullukka. Sen sijaan itse en halua tästä pulskistua. Kukin olkoon sen painoinen kuin hyvältä tuntuu. Tosin en henk.koht. ymmärrä, miksi puoliso pyytää lihomaan. Lihominen kun nyt tuskin koskaan on terveellistä ellei ole alipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia, mutta hyi saatana! Ei siis sen takia, että joku tykkää pyöreämmistä naisista (mulla itselläkin on vähän siellä sun täällä makkaraa), mutta tuo on todella epäterveellistä noille naisille itselleen! Kuinka joku oikeasti voi tehdä itselleen ja omalle keholleen jotain tuollaista?

Mun suvussa on paljon sekä lihavuuteen taipuvaisesta perimästä että psyykkisistä ongelmista johtuvaa ylipainoa, joten tiedän, millaisia terveydellisiä ongelmia se tuo tullessaan: ensimmäisenä tulee mieleen 2-tyypin diabetes ja liikkumisvaikeudet. Se on todella surullista.

Vierailija
4/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kerran linjoilla on lihottajamiehiä, niin voisitteko kertoa, ettekö ajattele naisten terveyttä ollenkaan?

Vierailija
5/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuosta tekee "hyi saatanan"?

Vierailija
6/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tuosta tekee "hyi saatanan"?

Pervoa himoita tuollaista, ja vielä pervompaa pistää läskilöllön heiluttelu nettiin kaikkien katseltavaksi...

... tää maailma on sairas paikka, oikeesti...

Vierailija
7/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo on ihan helvetin epäterveellistä. Luepa se viestini kokonaan eikä vaan sitä hyi saatanaa. Mulla on todella paljon sukulaisia, jotka kärsii ylipainon aiheuttamista ongelmista, ja sitten jotkut tekevät tuota ihan tietoisesti ja tahallaan. Se on hyi saatana.

Vierailija
8/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne on eroottiset, mutta iso maha ei voi olla?

Vierailija
9/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. On normaalia rakastaa jotakuta VAIKKA hän on lihava. Tämä on ihan tavallista, eikä siinä ole mitään pahaa tai omituista. Useimmat kyllä toivovat rakkaansa laihtuvan terveydellisistä, henkisistä ja myös esteettisistä syistä. Osa ei.

2. On poikkeavaa rakastaa jotakuta SIKSI, että tämä on sairaalloisen lihava. Se on fetissi. Nämä ovat ihmisiä, jotka haluaisivat puolisonsa lihovan läskikasaksi, eivätkä haluaisi tämän laihtuvan terveellisiin mittoihin. Sinänsä poikkeavuus ei ole paha asia, jos kaikki osapuolet siitä tykkäävät ja ovat mukana omasta halustaan.

Sillä, tykkääkö joku pullukammasta tai hoikemmasta ei ole tämän kanssa suuremmin tekemistä. Läskifetissi alkaa vasta sieltä tuplasti normaalipainon yläpuolelta.

Vierailija
10/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvakudostahan rinnatkin on Miksi ne on eroottiset, mutta iso maha ei voi olla?

VOIKO joku olla eroottinen vai ei, vaan siitä, että tuollainen sairas lihottaminen ON ÄÄRIMMÄISEN VAARALLISTA JA TUHOISAA SEN LIHOTETTAVAN TERVEYDEN KANNALTA.

Onko tänne kerääntynyt joku lihottajien tukiverkosto, vai miksi tämä on niin vaikeaa ymmärtää?

Kukaan ei edelleenkään oo vastannut siihen mun kysymykseen...

Vierailija
11/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni. Hän tykkää vain hyvin hoikista naisista, telkussa näkyviä normaalipainoisia usein kommentoi läskeiksi.

Jos lihon kilonkin huomaan hänen tuijottelevan vatsaani ja reisiäni (se kilokin näkyy heti reisissä muhkuroina)

Ja kun olen hyvässä kunnossa hän kehuu jatkuvasti vartaloani ja sen hoikkuutta

170cm ja 53kg

Vierailija
12/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni. Hän tykkää vain hyvin hoikista naisista, telkussa näkyviä normaalipainoisia usein kommentoi läskeiksi.

Jos lihon kilonkin huomaan hänen tuijottelevan vatsaani ja reisiäni (se kilokin näkyy heti reisissä muhkuroina)

Ja kun olen hyvässä kunnossa hän kehuu jatkuvasti vartaloani ja sen hoikkuutta

170cm ja 53kg

sanomattakin selvää, että yhtä sairasta meininkiä tuokin. Saman kolikon eri puolet. Sano miehelles että hankkii apua. Sairaalloinen ihmisen painosta kiinnostuminen on sairaalloista, olipa se sitten kumpaan suuntaan tahansa.

Vierailija
13/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni. Hän tykkää vain hyvin hoikista naisista, telkussa näkyviä normaalipainoisia usein kommentoi läskeiksi. Jos lihon kilonkin huomaan hänen tuijottelevan vatsaani ja reisiäni (se kilokin näkyy heti reisissä muhkuroina) Ja kun olen hyvässä kunnossa hän kehuu jatkuvasti vartaloani ja sen hoikkuutta 170cm ja 53kg

...enkä voisi olla kenenkään sellaisen kanssa, jolle ulkonäkö merkitsee KAIKKEA. Itse olen sellainen että lihon ja laihdun vuorotellen (epäterveellistä, tiedän...), koska lihon todella helposti.

Jos en kelpaisi miehelleni tällaisena kuin olen, saisi mies mennä.

Vierailija
14/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on hidas, kömpelö, avuton, vähän tyhmä - miehen armoilla ja alapuolella. Siitä tuossa fetississä on kaikkein eniten kyse.

Vierailija
15/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mallihoikista naisista. Lihaksia ei tartte olla, mutta tissit olisi hyvä olla kuitenkin, vaikka sitten silarit jos omat häviää laihduttaessa.

Vierailija
16/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaissa lihavuus on ihailtua, koska se merkitsee hyvinvointia ja varakkuutta - tavikset ovat nälkäisiä ja laihoja luikkuja.

Mutta Suomessa tuo tosiaan on aika epätavallista.

Vierailija
17/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt heihin. Vai olenko liian laiha heidän makuunsa, ei minulla ole tuollaista mahaa kuin videon naisella. Enkä muutenkaan ole noin runsas, viisi kiloa on ylipainoa.

5-10 kiloa laihempana miehet pyöri ympärillä. Nyt on selvästi miesten mielenkiinto vähentynyt. Ja ainoastaan yhden kerran vartaloani on kehuttu, sanottiin että minulla on hyvät muodot. Hoikempana kehuja tuli jatkuvasti.

Olen kaunis kasvoiltani, joten missä vika? Miksi minä en ole törmännyt miehiin, jotka pitävät isommista naisista?

Luulen, että nämä viestit ovat naisten kirjoittamia. Miehet pitävät hoikista/normaalipainoisista naisista.

Vierailija
18/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen on hidas, kömpelö, avuton, vähän tyhmä - miehen armoilla ja alapuolella. Siitä tuossa fetississä on kaikkein eniten kyse.

Muodokas nainen on haluttava, laiha rääpäle heikko ja alistettava.

Vierailija
19/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erittäin kapeakatseista leimata ihminen sairaaksi jos häntä miellyttää joku muu kuin vallitseva kauneus-laihuuskäsitys!

Renessanssin aikaan vissiin suurin osa oli sairaita pervoja kun yleinen käsitys siitä, mikä on kaunista, poikkesi aika lailla nykyisestä länsimaisesta ihanteesta.

Vierailija
20/44 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minä en voi aloittaa keskusteluja täällä?

tällee kommentoida voin kyllä????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan