Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäävätkö miehet koulutettuja naisia?

Vierailija
09.09.2009 |

Olen nuori (hiukan alle 30v) ja kaunis, mukavakin jne. Miestä ei vaan ole. Baareissa juttu yleensä kuihtuu siihen kun tulee puhe koulutuksesta; itse olen trade, joka suorittaa nyt ylempää kk.tutkintoa amk:ssa. Siis olen jatko-opiskelia. Mitä miehet pelkää? Onko edelleen jotenkin omituista että nainen pyrkii eteenpäin? Pelkääkö miehet, että jonain päivänä olen heidän pomonsa? Luulin että ollaan 2000-luvulla. :o/

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöläinen tai joku muu sukankutoja olisi myös ihan jees.

Ekonomit, tradenomit, lakimiesnaiset, insinöörinaiset, di-naiset, matemaatikkonaiset, ja tietenkin skapparit ja kytät ja muut väkivalta-ammatit, siinä hyvä setti näin alkuun naisia joita kannattaa järkimiehen välttää.

t. akateeminen mies

Vierailija
2/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mä? Olen teologian opiskelija.

Käsityöläinen tai joku muu sukankutoja olisi myös ihan jees. Ekonomit, tradenomit, lakimiesnaiset, insinöörinaiset, di-naiset, matemaatikkonaiset, ja tietenkin skapparit ja kytät ja muut väkivalta-ammatit, siinä hyvä setti näin alkuun naisia joita kannattaa järkimiehen välttää. t. akateeminen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisen naisen, vaikka venäläisen. Alkaa suomalaiset naiset olla niin pilalla nykyään, että joutuu haromaan tarkalla sihdillä pois vältettäviä tapauksia, kuten esimerkiksi tuossa listassa. Valitettavasti menin lapsen tekemään yhden sellaisen naista kaukaisesti muistuttavan olennon kanssa, siis suomalaisen naisen kanssa.

Seuraavaksi täytyy varmaan hankkia venäläinen, että se osaa vielä olla nainen ja äiti, toisin kuin suomalaiset naiset.

Jaa niin se teologia. No olen tuntenut vain yhden teologinaisen, se oli v-mäinen, mutta yhden perusteella ei voi vielä yleistää.

t. akateeminen mies

Vierailija
4/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan nyt mitä tapahtui naisesi kanssa, kun näin meitä suomalaisia naisia suomit.

Vierailija
5/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori (hiukan alle 30v) ja kaunis, mukavakin jne. Miestä ei vaan ole. Baareissa juttu yleensä kuihtuu siihen kun tulee puhe koulutuksesta; itse olen trade, joka suorittaa nyt ylempää kk.tutkintoa amk:ssa. Siis olen jatko-opiskelia. Mitä miehet pelkää? Onko edelleen jotenkin omituista että nainen pyrkii eteenpäin? Pelkääkö miehet, että jonain päivänä olen heidän pomonsa? Luulin että ollaan 2000-luvulla. :o/

Minkä ylemmän kk-tutkinnon voi suorittaa amk:ssa?

Vierailija
6/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei vaan ole. Baareissa juttu yleensä kuihtuu siihen kun tulee puhe koulutuksesta; itse olen trade, joka suorittaa nyt ylempää kk.tutkintoa amk:ssa. Siis olen jatko-opiskelia.

Tää vastaa sulle varmaan, että "ylemmän AMK-tutkinnon". Tradenomitko pitää itteään korkeasti koulutettuina?

terv. jatko-opiskelija (yliopistolla, siis tohtoriopiskelija)

Vierailija
7/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes jatko-sellainen miehiä karkottaa - siis ainakaan "korkeudellaan". Kysymyshän on vanhasta hyvästä yo-merkonomin tutkinnosta uudella nimellä.

Olen itse suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon yliopistolla ja tuttavapiirissä on myös lisensiaatteja ja tohtoreita. Kaikki ovat hyvän (akateemisen) miehen itselleen löytäneet. Toki voi olla että duunarimiestä korkeakoulututkinto tai amk-tutkinto pelottaakin, mutta suosittelen pitäytymään miehen haussa omaa koulutustasoa vastaavalla tasolla. Arki sujuu helpommin, kun kumppanit noin suunnilleen ymmärtävät toistensa työkuvioita ja mahdollisia -paineita.

Vierailija
8/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse ole tekniikan alalla ja huomasin kyllä sinkkuna, että kouluttamattomia miehiä naisinsinööri pelottaa. Tekniikka ja nainen samassa paketissa on heille liikaa ja mulle ainakin tuli tunne, että kouluttamaton mies ja insinöörinainen ei voi olla pari, koska mies ei siihen kykene. Se on heistä jotain todella outoa!! Koulutetuille miehille asia ei ole koskaan ollut mikään ongelma.

Vierailija
9/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei vaan ole. Baareissa juttu yleensä kuihtuu siihen kun tulee puhe koulutuksesta; itse olen trade, joka suorittaa nyt ylempää kk.tutkintoa amk:ssa. Siis olen jatko-opiskelia.

Tää vastaa sulle varmaan, että "ylemmän AMK-tutkinnon". Tradenomitko pitää itteään korkeasti koulutettuina?

terv. jatko-opiskelija (yliopistolla, siis tohtoriopiskelija)

Miten ihmeessä tradenomi voi pitää itseään korkeasti koulutettuna? Itsekin olen suorittanut amk-tutkinnon ja tiedän että se on alempi korkeakoulututkinto. Vaikka suorittaisi ylemmän amk-tutkinnon niin ei sekään vielä erityisen korkeasti koulutettu ole. Samantasoisesti koulutettuja on vaikka kuinka paljon. Tohtoripuolelle kun aletaan menemään, niin sitten voidaan puhua jo oikeasti korkeasti koulutetusta.

Vierailija
10/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse ole tekniikan alalla ja huomasin kyllä sinkkuna, että kouluttamattomia miehiä naisinsinööri pelottaa. Tekniikka ja nainen samassa paketissa on heille liikaa ja mulle ainakin tuli tunne, että kouluttamaton mies ja insinöörinainen ei voi olla pari, koska mies ei siihen kykene. Se on heistä jotain todella outoa!! Koulutetuille miehille asia ei ole koskaan ollut mikään ongelma.

paras puoliso on toinen insinööri. Tai muu tekniikan alan ihminen.

Vierailija
11/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otoksena riittävä, menevät pilalle muutamassa vuodessa seurustelun aloittamisen jälkeen. Seuraavaksi siirryn ulkomaalaisiin naisiin, joissa on vielä naisellisuuttakin jäljellä - hyviä jätkiä löytyy sählyporukasta.

Seurustelenkin ranskalaisen naisen kanssa.

-toinen akateeminen mies

Vierailija
12/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä noista suurin osa on parisuhteessa ja perheellisiä naisia.

Vierailija
13/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sinusta ole kodin hengettäreksi (tekemään kodin askareita perinteiseen tyyliin) vaan keskityt täysillä urasi rakentamiseen ja olet kokoajan menossa.

Siis ei siinä mitään väärää ole...

Vierailija
14/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otoksena riittävä, menevät pilalle muutamassa vuodessa seurustelun aloittamisen jälkeen. Seuraavaksi siirryn ulkomaalaisiin naisiin, joissa on vielä naisellisuuttakin jäljellä - hyviä jätkiä löytyy sählyporukasta.

Seurustelenkin ranskalaisen naisen kanssa.

-toinen akateeminen mies

millainen on naisellinen nainen? Mitä kaikkea siihen vaaditaan? Ja eikö heitä ihan oikeasti suomenmaasta löydy?

Vierailija
15/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin tässä aiheessa. on jo muualla.

Kyllä se on jo nähty ettei tuo ylempi amk tuo kovinkaan vakuuttavasti mitään lisää tietämykseen. Paperin se tuottaa.

Teoriatieto jää väkisinkin kovin kovin kevyelle, (sehän se ammatillisuuteen painottuvana on tarkoituskin) ei voi verrata kun on eri suunta.

amk/yliopisto tai voihan vertailua tehdä myös silitysrauta/salaatinkastike välilläkin.

Vierailija
16/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- akateeminen mies

Vierailija
17/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras puoliso on toinen insinööri. Tai muu tekniikan alan ihminen.

Puoliso löytyi ihan muista ammateista!

t. se insinööri nainen

Vierailija
18/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millään muotoa. Ja itse en paljoa arvosta tradenomin tutkintoa. Mutta luulenpa, että ehkä tuota liikaa esille tuota koulutustasi, ja se karkoittaa miehet.

Itse olen koulutetumpi kuin mieheni (tosin en paremmin tienaava) ja eipä meillä ole ollut ammatti tai koulutusaste esteenä parisuhteelle. Ne on minusta toisarvoisia asioita.

Ja akateemiselle miehelle sen verra, että akateemisesti koulutetut miehet ovat monesti tunneköyhiä ja yksinkertaista sakkia. Ärsyttää miehet, jotka ovat käytännön asioissa aivan tumpeloita (tosin ärsyttää sellaiset naisetkin).

Vierailija
19/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään.

Vierailija
20/27 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä lisää liksaa saa...