Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi sinulla on ollut aidon väriset hiukset?

Vierailija
08.09.2009 |

Olen päättänyt kasvattaa oman hiusvärini takaisin, nyt on puoli päätä perinteistä maantietä ja latvapuolikas vaaleampaa. Hölmöltä näyttää, mutta mielenkiintoista kyllä nähdä, minkä värinen olen oikeasti :) Laskeskelin, että mulla on viimeksi 14 vuotta sitten ollut täysin oman väriset hiukset...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän kasvattaa oma väri? Mulla keskiruskeat hiukset luonnostaan, joten ihan värittömäksi en kuitenkaan jäisi...

Vierailija
2/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen raidoittanut hiuksia vuosikaudet, nyt minäkin olen alkanut laittamaan vähemmän ja vähemmän niitä raitoja, että se oikea väri tulee voimakkaammin esille. Haluan pois jo tässä iässä "blondihiukset", nyt haluat sellaiset tummanvaaleat hiukset (tyyliin mitä on lipstick junglen sillä Nicolla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on omasta takaa muu kuin "maantien" värinen, niin ei ole ollut tarvetta värjäillä.

Kyllä lyhyt tukka olisi kasvattamisen kannalta helpompi eli suosittelen vetämään normaalia lyhyemmäksi, ettei tarvitse pipo päässä olla kasvatusaikaa.

Vierailija
4/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjäsin tummanruskeaksi ja nyt olen vaalentanut ja odotan että oma väri kasvaa taas.. Eli siis vaaleat hiukset oikeasti omistan.. =)

Vierailija
5/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15-vuoteen ei ole oma väri päässä ollut...! Pikkuhiljaa raidoittamalla on parin vuoden kuluessa päästy lähelle omaa luonnollista väriäni. Nyt en enää värjää, vaan annan kasvaa oman värin :)

(Onnekseni ei ole harmaata ja oma värini on todella kaunis...! Mitä en muistanut, toki ehkä hieman muttunutkin vuosien saatossa?;)

Vierailija
6/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikaudet värjäsin eri asteiseksi punaiseksi tai punaruskeaksi hiuksiani, kun vanhasta muistista oikea värini oli maantienruskea. Mutta sitten eräänä päivänä värjäys olikin unohtunut liian pitkäksi aikaa, tyvikasvu oli niin pitkää, että kun leikkuutin lyhyemmän mallin, niin koko hiuksissa oli oma originaali väri.

Ja tiedättekö mitä, se on upea, tumma ruskea, nyt ollut jo pari vuotta. Tosin muutama harmaa on jo joukossa.. =0/ Kampaajani sitä väriä ihastelee ja asiakassuhteen alussa aina kysyi, että millon viimeksi olet värjännyt... Oma on, ylpeänä kannan!

Vierailija
8/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvatukka oli lähes musta. 2 vuotiaana oli hyvin vaalea ja luonnonkihara hiuspilvi. Myöhemmin alkoi tulemaan raitoja hiuksiin. Kampaajat aina niitä ihmettelivät, kun sanoin, että ei värjätä, kun on raidat omasta takaa. Raidat ennustivat hiusten muuttumista kokonaan hunajanvaaleiksi. Kiharatkin hävisivät ja sain suoran tukan. Raskaudet muuttivat hiukseni entistäkin tummemmiksi, mutta punertaviksi edelleen, kuten edeltävä hunjanvaaleakin oli jo hieman ollut. Nyt odottelen, jos saisin vielä uuden hiusvärin. Se voisi olla harmaa.

Vierailija
9/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma väri ollut aina. kesän jälkeen näyttää kuin olisi tehty vaaleita raitoja, joskus teiniä jopa "tapeltiin" siitä äidin kanssa

Vierailija
10/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olen todella vaalea ja vieläkin on hiukset ihan vaaleat. Toki hiukan ovat tummenneet siitä, mitä lapsena oli. Auringossa ne vaalenee ihan vaaleaksi.

Tosin huono puoli tässä on se, että on vaikea värjätä muun väriseksi. Kerran halusin tummat ruskeat, jossa vivahde punaista. Kampaajan lopputulos oli sitten kirkkaanpunaiset hiukset.

Oli sen verran kauhee kokemus, etten ole enää uskaltanut kokeilla.

Vierailija
11/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä ironista, niin saan nyt sävystä paljon kehuja, kun taas silloin kuin oli värjätyt, niin ei kehuja kuulunut :-D Ja tämä luonnollinen sävy on siis sellainen keskiruskea, ja silloin kuin värjäsin, niin laitoin tukan joko tummanruskeaksi tai punertavanruskeaksi.

Vierailija
12/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin on värjätty. En näes oikein muista. Joitakin vuosia sitten.

Välillä aina tekee mieli värjätä, mutta en kumminkaan uskalla. Psori pitää päänahan niin kurjassa kunnossa, ettei viitsi edes yrittää tunkea sinne voimakkaita kemikaaleja.

Vierailija
13/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen yrittänyt palata takaisin omaan väriin, mutta on vaikea löytää täsmälleen samaa väriä purkista, enkä viitsi leikkauttaa koko tukkaa poiskaan. Saa nähdä tuleeko tästä nykyisestä sävystä juurikasvua vai pääsenkö värjäyskierteestä.

Vierailija
14/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen oli aina vaalennetut, ja palailin omaan tummanvaaleaan asteittain, raitojen sun muitten kautta. Nykyään olen vallan tyytyväinen ihan omaan väriin.

Vierailija
15/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on aikaa...

Vierailija
16/16 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän