mun mielestä mäkkärisynttärit on tosi tylsä idea.
varmaan veisin lapseni jos sellaiseen kutsuttaisi, mutta me ainakin tykätään valmisteluista kotona.. onko muita jotka ajattelee näin?
Kommentit (3)
Mutta taalla missa me asutaan, ainakin vahan isompien lasten synttarit jarjestetaan monesti esim. museossa tai hop lopin tyyppisessa paikassa. Eli vaikka luonnontieteellisessa museossa voi "vuokrata" omalle ryhmalleen (=vieraat) opastetun kierroksen ja "workshopin" (saavat kokeilla tehda itse jotain museon aiheeseen liittyvaa) ja sitten lahtiessa saavat pienen pussin herkkuja mukaan. Joissain paikoissa voi myos syoda synttarikakun. Lapset tykkaavat (heille ei monesti ruoka ole niin tarkeaa vaan mielenkiintoinen tekeminen) yleensa kovasti, ja vanhemmat saastyvat siivoamiselta.
eivät he tiedä, että juttu on keksitty jo yli 10 v ennen heidän syntymäänsä. Ja hampurilaisella käydään kyllä n. kerran kuussa, mutta aina se lapsille mieluista ja kertovat innokkaina kuulleensa, että kaveri sai makkari synttäreillä tehdä itse hampurilaisen...
Kotona on myös kiva pitää juhlia, mutta aina ei ole aikaa ja mahdollisuutta täysillä nauttia siitä "laittelusta"
minusta on se mitä lapsi pitää kivana!
Lpasena musta oli jännä kuulla että joku sai pitää mäkkärissä synttärit ja itse en saanut. Ei kotonakaan ollut mitään vikaa, mutta joskus voi aikuinen miettiä mikä on lapsesta hauskaa.
Se ettei sua nappaa moinen tylsyys ei kuulu asiaan.
Aikuiset ei aina tajua lapsien juttuja eikä tarttekaan.