Te naiset joilla on isot rinnat mutta normaalipaino
Miten jaksatte miesten tuijottelun??
Olen koko ikäni kärsinyt isoista mutta pystyistä rinnoista (vaikea peittää, olisi helpompi jos lepäisivät mahan päällä jolloin olisivat vähemmän esillä)
Taas olin juhlissa joissa oli 20-luvun Gatsby teema. Ja voi vee, taas en saanut olla rauhassa kun rinnat pisti esiin 20-luvun mekossa.
Pitäisikö tässä pukeutua burkhaan? Minun rintoja on mahdoton piilottaa paitapuseroissa tai koko hameissa.
Ehkä pukeudun isoon collegepsitaan?
Pukeutumisvinkkejä muilta isorintaisilta?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Miksi häpeät asiaa josta monet naiset maksavat suuria summia rintaimplanteistaan?
Monet myös ottavat implantit pois.
Ole vaan ylpeä kauniista naisellisista rinnoistasi äläkä kiinnitä liiaksi huomiota siihen, katsooko joku!
Leuka pystyssä ja rinta rottingilla helppo hymyillä.
Ylellä oli juuri muutama päivä sitten juttu, kuinka rintojen pienennysleikkaukset on aiempaa suositumpia.
"Iina Marttilan, 25, rintoja pienennettiin lähes kilon verran, ja se on monen muunkin nuoren tavoite: Olin suurin piirtein itku kurkussa
https://yle.fi/a/74-20047738
Siinähän tuijottelevat. Olen ruma naamasta niin hyvä että jotain kivaakin katteltavaa on ;)
vanhempi rouva
Minä heiluttelen lotkottomiani häpeilemättä. Ihanat, pitkät, pigmenttiset utareet. T. Johanna Tukiainen.
Pukeudun yleensä hieman löysiin yläosiin enkä käytä muutenkaan vaatteita tai liivejä jotka korostaisivat rintojen kokoa. En tee tuota välttääkseni huomiota vaan en itse tykkää isoista rinnoistani.
Ehkä en vain huomaa mutta en ole kokenut koskaan saavani osakseni tuijottelua. Tai sitten pukeutumisen vuoksi näytän enemminkin hieman pulskalta kuin isorintaiselta.
T. normaalipainoinen 70I
Mä olen ylipainoinen ja isorintainen. Kyllä mäkin saan huomiota rintojen koon vuoksi. Miehet tuijottaa häpeilemättä.
Mulla on painonpudotus menossa ja toivon rintojen pienentyvän reilusti. Onhan nuo kipuja aiheuttavat ja epäkäytännölliset.
Olen normipainoinen, mutta I70. Harvoin huomaan tuijottelua. Ehkä ei ole tarpeeksi isot.
Vierailija kirjoitti:
Ylellä oli juuri muutama päivä sitten juttu, kuinka rintojen pienennysleikkaukset on aiempaa suositumpia.
"Iina Marttilan, 25, rintoja pienennettiin lähes kilon verran, ja se on monen muunkin nuoren tavoite: Olin suurin piirtein itku kurkussa
https://yle.fi/a/74-20047738
Luojan luomaa ei pidä mennä pilaamaan leikkauksilla. Helvettiin joudutte!
Antaa tuijotella. Se mistä en pidä on häirintä. Puhelimella kuvaaminen, kommentit, puristelu.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun yleensä hieman löysiin yläosiin enkä käytä muutenkaan vaatteita tai liivejä jotka korostaisivat rintojen kokoa. En tee tuota välttääkseni huomiota vaan en itse tykkää isoista rinnoistani.
Ehkä en vain huomaa mutta en ole kokenut koskaan saavani osakseni tuijottelua. Tai sitten pukeutumisen vuoksi näytän enemminkin hieman pulskalta kuin isorintaiselta.
T. normaalipainoinen 70I
Mä ainakin näytän pulskalta löysissä vaatteissa, siksi en käytä.
Ap:lle neuvo, ohita idiootti. Jos joku silti tunkee seuraan ja kommentoi/tuijottaa, tylytä ilman mitään omantunnontuskia.
Ei miehet ole koskaan erityisesti tuijotelleet. Tai minä en ole niin kovasti pitänyt silmällä miesten tuijotuksia enkä ole huomannut niitä.
Tähän elettyyn ikään (60+) en ole tavannut kuin kaksi isoihin rintoihin suunnattoman ihastunutta miestä. Taitaa olla pelkkää legendaa se, että miehet niitä tuijottavat.
Tai sitten F-H75 ei ole vielä tarpeeksi suuri.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet ole koskaan erityisesti tuijotelleet. Tai minä en ole niin kovasti pitänyt silmällä miesten tuijotuksia enkä ole huomannut niitä.
Tähän elettyyn ikään (60+) en ole tavannut kuin kaksi isoihin rintoihin suunnattoman ihastunutta miestä. Taitaa olla pelkkää legendaa se, että miehet niitä tuijottavat.
Riippuu varmaan rintojen muodostakin. Itselläni on terhakat tissit. Roikkuvammat eivät niin kiinnitä huomiota. Tai sitten et ole pannut merkille tuijottelua, vaikka sitä ilmenee.
Käytän urheiluliivejä jotka lätistävät rinnat ja löysiä paitoja.
Lähipiiri töissä ja urheiluharrastuksissa on ollut huipputyyppejä, jotka ei oo koskaan mokannut tuijottamalla tai naureskelemalla tai kuolaamalla. Se on kantanut huonosti käyttäytyvien äijien yli. Mutta vaikka aloitus voi olla provokin, niin kyllähän ton oikeesti tietää, että on vaikee edes tutustua kivoihin miehiin missä partyissä, kun kylkeen liimautuu pervot idiootit.
Isot tissit ovat kauniit, joten nauti niistä täysin rinnoin. Huonoa käytöstä ei tarvitse sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan rintojen muodostakin. Itselläni on terhakat tissit. Roikkuvammat eivät niin kiinnitä huomiota. Tai sitten et ole pannut merkille tuijottelua, vaikka sitä ilmenee.
Kyllä meillä roikkujillakin on oikein terhakat tissit vaatteet päällä. Kiitos hyvien liivien. Ja harvemmin me ilman liivejä kuljemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, roikkurinnat yleensä sulautuvat mahakumpuun huomaamattomasti kuin bustan aaltoileva ruohikko, mutta terhakat jukuwau-lollot sutjakassa vartalossa törröttävät silmille sekä tajuntaan kuin Egyptin majesteetilliset pyramidit.
Itsellä oli aikanaan ilo ja kunnia aloittaa tositouhut ihanan törrötissin kanssa, ja elämä on ollut vääjämättä alamäkeä niistä ajoista lähtien. Onneksi vedän pallopääni kanssa puoleeni muita palloja planeettojen vetovoimien lailla, joten elämä voisi olla paljon kurjempaakin.
Anna olla. Tuijottakoot. Liian lähelle tulevia voi läpsiä poskille tai potkia kauemmas. Pidä päälläs ihan mitä haluat. Ei oo sun ongelma pällimiehet.