Siis tyrkyttääkö se BB-Kätlin oikeasti sitä jäätelöä?
sillä että muut lihois,vai onko ne muut vainoharhaisia?
Kommentit (35)
mollaavat Kätliniä, mutta niin on sellainenkin joka haukkuu Jelenaa läskiksi!!! Ei Jelena ole läski, ihan terveen painoinen. Ehkä pari ylikiloa.
Mun suosikki on myöskin Jelena, ja jostain kumman syystä se on mun mielestä tosi kaunis!!!!
Siinä sen näkee, miten ihmiset näkee kauneuden eri tavalla :)....
Mä en varsinaisesti seuraa BB:tä, joten en osaa luonteesta tai käyttäytymisestä sanoa, mutta kun katsoin pari ekaa jaksoa silloin alussa totesin heti, että Jelena on mielestäni kaunis :)
Ei Jelena ole läski, ihan terveen painoinen. Ehkä pari ylikiloa.
älkää liioitelko. Kauniista yleensä tykätään. Olen itsekin kaunis joten tiedän sen.
=D
Hänen kauneutensa on sellaista luonnollista kauneutta, ei mitää "Johanna Tukianen" muka-kauneutta vaan aitoa.
Hän näyttää terveeltä, ei laita itseään liikaa,ja ennen kaikkea hänestä säteilee SISÄINEN KAUNEUS...!
Vert. esim. Jelena, tuo hapannaama joka saa itkupotkuraivareita tupakan tuskissaan, puhuu pahaa minkä ehtii muista selän takana, ja hihittelee alituiseen hämmentyneenä ---> näyttää rumalta.
Rumakin ihminen on kaunis jos hän hymyilee ja on positiivinen, ja kaunis näyttää rumalta jos on koko ajan naama norsun v***lla...!
kuniina. näkee naisen joka todella kaunis,niinkui kätlin mutta kun suunsa avaa ja alkaa luonne paljastua niin se kauneuskin katoaa sen siliän tien
Ne kateelliset ämmät vain TULKITSEE YLEISEN YSTÄVÄLLISYYDEN TAHALLAAN VÄÄRIN.
Kätlinhän veti ite sitä jäätelöä vaikka kuinka paljon,kun ei muille kelvannut. Nämä vainoharhaiset kateellisena kuvittelevat ,että kätä heitä yrittää lihottaa :DD.
Kätlin on ihana suloinen ja ainoa nainen talossa josta pidän.
Dana ja Jelena ovat kateellisia Kätlinille hänen kropastaan ja siitä että miehet pitää kätästä.
Rumat ämmät ovat katkeroituneet.
Jelena
Pituus: 170 cm
Paino: 70 kg
Dana
Pituus: 168 cm
Paino: 62 kg
Kätlin
Pituus: 162 cm
Paino: 53 kg
Kätlin on kuin keijukainen. Dana näyttää kyllä vankemmalta mitä painostaan ilmoittaa vai hämääkö iso pää ja poskiluiden muoto. Dana on mielestäni ruma. Jelena on järkky tyyppi ja ei todellakaan kaunis.
Jelene ulvoo tupakan tuskissaan, ja Kätlin koitti lohduttaa antamalla jäätelöä ---> ihan normaalia toimintaa. Mutta Jelena (joka kateellinen Kätlinille) tulkitsee sen "koittaa lihottaa minua" ja ivallisesti vielä miettii "kuinkahan läski Kätlin kohta on kun syö jäätelöä noin paljon".
Totuushan on se, että Kätlin on ilmeisesti hoikka luonnostaan, eli ei varmasti paljoa liho vaikka miten mättäisi BB talossa. Ja sekös pyöreää Jelenaa viduddaa, koska hän taas ilmeisesti sitä tyyppiä joka lihoo jo siitä kun näkee suklaata...
Kätlin on siitä hauska ihminen, että hän on niitä harvoja jotka ovat luonnostaan kauniita, fiksuja ja mukavia ihmisiä. Ja sekös muita ketuttaa, ongelma onkin siinä, että häntä on vaikea haukkua...!;) Sitten joku tuollainen pikku juttu nousee esille, niin naurettavaa kun onkin että ystävällinen jäätelön tarjoaminen voidaan tulkita noin...! Mutta miettikää; muuta "pahaa" sanottavaa ei Jelena Kätlinistä keksinyt! :D
...Ja minusta jelenan voisi heittää talosta pihalle, on äärimmäisen naurettavaa että joku on noin riippuvainen tupakasta...!!! Tai ylipäätään MISTÄÄN (kahvi, salmiakki, kokis jne.) sillä on HEIKKOUTTA jos sekoaa kun ei röökiä (tmv!) saa.
avoimesti kateellinen. Se Jelenakin on läski lehmä ja siitä on ihan turha ruveta syyttelemään muita, että itse on ahtanut itsensä täyteen roskaruokaa ja muuttunut porsaaksi. Hemmetin säälittävää jo tollanen, että rupeaa nyt toisia syyttelemään omista syömisistään:D:D:D
oon kans sitä mieltä, että jellu ja dana on kyllä ite niin kateellisia kanoja kuin voi vain olla!! Kätlin yrittää olla kaikille mukava eikä oo luonnostaan ketään vastaan. Se Danakii muuttuis varmaa jonkuu verran jos yllyttäjä Jellu lähtis sieltä pois. Vaikka ne äänestäis Kätlinin häätöäänestykseen niin luuletteko että ihmiset sen sieltä pois äänestäis. En usko!
Jellu on seuraavassa äänestyksessä....
Kätlin rupesi paistamaan porukalle lättyjä vaikkei kellään ollut edes nälkä, ja sitten se ei itse syönyt niitä ollenkaan.
älkää liioitelko. Kauniista yleensä tykätään.
Olen itsekin kaunis joten tiedän sen.