Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukasta

Vierailija
15.08.2009 |

Onko hyviä/huonoja kokemuksia hormonikierukasta? Lihottaako se tai aiheuttaako muuta negatiivista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ menkat jäi pois

- tuli tosi kipeitä munasarjakystia

- seksihalut katosi

Vierailija
2/10 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen päälle normaalit kuukautiset (no oli 6 tiputtelematonta päivää.

Sitten se tuli itsestään ulos. Joillain harvoilla - kuten siis mulla -kohtu hylkii sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukasta, mutta mulla myös hiiva jatkuvasti sekä huono iho.

voisiko joku kertoa vastaavan ehkäisyvälineen? Mielestäni parasta hyvät seksihalut ja menkkojen poisjäänti. mikä olisi yhtä hyvä ehkäisy, en kestä enää hiivaa :(

Vierailija
4/10 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli h-kierukka muutaman vuoden ja iho oli oleellisesti huonompi kuin normaalisti. Suurin ongelma oli kuitenkin usein toistuvat alapäätulehdukset (joko hiiva tai sitten pahanhajuista vuotoa). Jos tulehduksia ei olisi ollut olisin pitänyt h-kierukkaa erinomaisena ehkäisimenä, sillä minullakin jäi menkat pois lukuunottamatta pientä tiputtelua silloin tällöin.

Vierailija
5/10 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole mitään perustetta olla laittamatta sitä, siis lääkäri ei tuolla perusteella voi kieltäytyä. On täysin yksilöllistä, paheneeko akne vai ei, minulla esim parani kokonaan...

Vierailija
6/10 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni laittoi kokenut erikoislääkäri ja kierukka päätyi vatsaonteloon. Kierukka leikattiin nukutuksessa ja samalla laitettiin uusi. En halua pelotella, mutta hyvä asia tietää.

Vierailija
7/10 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on esimerkiksi inhottava akne ja seksihalut vähentyneet (tuo saattaa johtua muustakin)

Vierailija
8/10 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset jäivät heti pois ja ovat pysyneet poissa. Hemppa nousi 50 pykälää. Ei mitään muutakaan oireita.

Vierailija
9/10 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi tiputteluvuotoa ja totuttelunipistelyä alavatsassa. Kuukautiset jäivät kokonaan pois, ei mitään muita vaikutuksia. Kuukautiset olivat aiemmin järkyttävän kivuliaat. Seksihalut ovat yhtä hyvät kuin ennenkin. :)

Vierailija
10/10 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin hormonikierukan runsaiden vuotojen vuoksi. Gynekologi ei suostunut laittamaan sitä koska minulla huono iho. Sanoi että pahenee tuosta hormonikierukasta reilusti ja pukkaa päälle pahan aknen kun ennestäänkin epäpuhdas iho.

Ja sanoi vielä että koska minulla ei ole edes kuukautiskipuja niin sitä suuremmalla syyllä kannattaa ajatella ihoa eikä hän suostu laittamaan sitä. Sen sijaan määräsi e-pillereitä joita inhoan koska unohdan ottaa ne säännöllisesti. Että silvissiin.