Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unikoulu kotona

Vierailija
08.09.2009 |

Kuinka monta yötä meni että lapsenne alkoi nukkumaan paremmin? Kuinka kauan itki ennen kuin nukahti yöllä?

Meillä vajaa vuoden ikäinen poika joka ei tahdo yöllä rauhoittua millään. Ollaan molemmat aika väsyksissä ja nyt siis yritetään jos alkaisi paremmin nukkumaan kun ei haeta maitopulloa, eikä oteta viereen nukkumaan. Kun lapsi herää ja alkaa itkeä käyn laittamassa hänet makuulleen ja tutin suuhun. silittelen vähän aikaa ja menen takaisin omaan sänkyyn. Lapsi ei kuitenkaan nukahda vaan jatkaa huutoa heti. Annan huutaa vähän aikaa ja menen uudelleen laittamaan tutin ja silittämään. Viime yönä huuto jatkui kaksi tuntia ennnen kuin nukahti. Tuntuu uskomattomalta nämä jutut unikouluista joissa lapset nukahtavat 10min huudon jälkeen. mitä unikoulua sellainen edes tarvitsee? Kertokaapa omia kokemuksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on valvottu hänen kanssa kuukausia... Väsymys on järkyttävä itsellä!!!!

Toisinaan valvottaa yöllä 01-04... Että näin meillä! Yöpullosta yritämme myös eroon. Neuvolasta sanoivat, että pullo nyt pois. Ruokaa enemmän päivällä ja sen kanssa maitoa. Myös unimaito pois päivällä, ettei lapsi jotenkin yhdistä sitä maitopulloa ja nukkumista.

Olen puhki!!

Vierailija
2/3 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yösyötöistä päästiin vaan kylmästi eroon, kun mies piti unikoulua pojalle. Mutta edelleen herää silti puolen tunninkin välein, ja on jotenkin tuskainen. Ei osaa nukahtaa itse. Helpommalla olen päässyt,kun olen ottanut viereen. Tämä lähinnä siksi, että olen itse niin väsynyt ramppaamaan viereisessä huoneessa 10 krt yössä ja omat unet jää tunnin pätkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unikoulua pidin ensimmäisen kerran seitsenkuisena, kesti viikon kun oppi nukkumaan koko yön. Alkuviikosta saattoi valvoa yöllä herättyään tunnin puolitoista.

Nyt tavoista lipsumisen jälkeen unikoulu uudestaan, meni yksi yö kahden tunnin valvomisella, sen jälkeen satunnaisia aamuyön hetkiä max. puolentunnin silittelyllä.

Vettä saa. Ei puhuta lapselle, korkeintaan hyssytellään. Syliin ei nosteta ellei ole ihan hysteerinen (ei ole tapahtunut). Silitetään tai istutaan hiljaa vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi