Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksen löydä (pitkäaikaista) parisuhdetta?

Vierailija
07.09.2009 |

Olen 26 v. ja pisin suhteeni on kestänyt puoli vuotta, tai sitten ne ovat vain seksisuhteita. Ei luulisi kriteerienkään olevan liian korkealla, kun exiini kuuluu normaalimiesten lisäksi masentunut pitkäaikaistyötön asperger ja alkoholisti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se olet sinä. Miksi ajauduit tietynlaisiin suhteisiin? Onko niissä tietty kaava? Päättyvätkö ne samalla tavalla? Ihastutko vääränlaisiin miehiin?

Vierailija
2/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne miehet, jotka ovat olleet valmiita parisuhteeseen, ovat alkaneet jonain päivänä ärsyttää minua suunnattomasti, jolloin olen lopettanut suhteen. Jälkikäteen en ole ymmärtänyt, miksi edes ryhdyin suhteeseen heidän kanssaan, enkä ole jäänyt kaipaamaan heitä lainkaan. Sitten taas seksisuhdemiehet ovat lopettaneet suhteet minuun kyllästyttyään, itse olisin ollut valmis enempäänkin, ja ajattelen heitä vieläkin. Yksi parisuhde päättyi, koska olin liian epävarma ja mustasukkainen, mutta tuostakin miehestä pääsin yli parissa päivässä. En tiedä, millaisiin miehiin minun sitten pitäisi yrittää ihastua, ja miten saan nämä miehet ihastumaan itseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nostaa niitä kriteereitä hieman :) En usko, että edes haluat pitkää suhdetta masentuneen työttömän tai alkoholistin kanssa. Sitten kun löydät miehen, johon voit luottaa täydellisesti, niin siitä kannattaa pitää kiinni!

Sitten kun se oikea osuu kohdalle, niin pitkä parisuhde onnistuu kuin itsestään (tiedän, että tähän ei monikaan usko). Itse en ollut seurustellut paria kuukautta kauempaa ennen kuin tapasin avomieheni lähes 25-vuotiaana. Olen kahden vuoden jälkeen entistäkin varmempi hänestä (ja joo joo, tähän joku sanoo, että kaksi vuotta ei ole kauan, eikä olekaan, koska aion kuitenkin hänen kanssaan olla koko loppuelämäni :)

Älä missään nimessä tyydy mieheen, jonka suhteen sinulla on epäilyksiä, edes pieniä! Älä ainakaan tuon ikäisenä ;)

Parisuhteen on tarkoitus parantaa sen osapuolten elämää, ei tuoda raha- tai muita huolia ja murheita. Tämä tuntuu unohtuvan monelta "rakkauden huumassa".