Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arjen havaintoja: Vajuuko kellään muulla shampoopullo nopeammin kuin hoitoaine?

Vierailija
07.09.2009 |

Niin, siinäpä se tulikin. Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Mistä voi johtua?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi kukaan pesisi hiuksiaan kahdesti, niin kuin joku viestissään mainitsi? Eipä ole koskaan tarvinnut vaikka olisi kuinka likaiset ja rasvaiset hiukset olleet

En lotraa kerralla puolta litraa sampoota hiuksiin vaan teelusikallisen ehkä. Ellei ensimmäisellä pesukerralla sampoo vaahtoa kunnolla, pidän sitä merkkinä siitä että yksi pesu ei vielä riittänyt ja pesen uudelleen. Silloin riittää vielä pienempi määrä sampoota ja jo vaahtoaa. Näin mulle on jo äiti opettanut. :) Hiukset on siis aina olleet pitkät.

Vierailija
22/34 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tarkoitti loppumista. Paksu tukka, vaatii paljon hoitoainetta että levittyy tasaisesti. Shampoo vaahdottuu ja on juoksevampaa -> levittyy helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut että saippuoissa nimenomaan vaahto puhdistaa. Ainakin sappisaippua pitää vaahdottaa jotta se toimisi.

Vierailija
24/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hiuksetkin pitää kahteen kertaan pestä..Mitä veden ja shampoon tuhlausta!

Vierailija
25/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä loppuu hoitoaine ensin! Ja miehellä ja lapsilla on omat aineensa...

hmm... aika hassua.

Vierailija
26/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihmetellyt miksi ihmeessä hoitoainepullo on vielä pienempi kuin shampoo.

Vierailija
27/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanaa, mutta kyllä shampoo ensinnä loppuu täälläkin.

Vierailija
28/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus teininä noin 15 v sitten, kun jossain naistenlehessä oli pieni kirjoituskin siitä, miksi shampoopullot ei voisi olla isompia, kun ne loppuu nopeammin kuin hoitoaine. No, sittenhän niistä alettiin tekemään isompia, ainakin useammat merkit.

Mulla taas hoitoaine loppuu ennen shampoota, loppui myös silloin, kun ne pullot oli samankokoisia, koska joudun kuivien luonnonkiharien hiusten takia käyttämään hotoainetta niin paljon.

Vierailija
29/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän shampoo ja hoitoaine ole mitenkään "yhteistyössä". Kaupassa myydään kyllä yksittäinen shampoopullo. Vai onko joku luullut että pitää aina ostaa sekä shampoo että hoitoaine yhdellä kertaa??? XD

Vierailija
30/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi juuri hänen kotonaan mikin pullo kuluu milläkin nopeudella. Tietysti se vaihtelee perheittäin, mutta miten se voi olla itselle mysteeri?

Meillä sampoota käyttää mies, lapsi ja minä, hoitoainetta taas vain minä.

Vierailija
31/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo kestää paljon kauemmin ja hoitoainetta saa ostaa tuon tuostakin lisää. Minulla on pitkät hiukset ja käytän hoitoainetta joka päivä ihan hyvän määrän. Shampoota riittää monesti vähempikin.

Vierailija
32/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoo loppuu nopeammin kuin hoitoaine vaikka hoitoaine on pienemmässä pullossa kuin shampoo.

Pesen hiukset aina 2 kertaa perätysten shampoolla. Ensimmäisellä kerralla peseytyy muotoilutuotteet pois ja toisella kerralla shampoo pääsee vaikuttamaan paremmin hiuksiin.

Hoitoainetta laitan vain ihan vähän hiusten latvoihin, muualla sitä en tarvitse.

Vierailija
33/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä 2 pulloa hoitoainetta yhtä shampoopulloa kohti.

Vierailija
34/34 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka otan aina kaks pumppausta molempia (mulla 1,5 litran pumppupullot molempia, kestää n. vuoden). Sampoo on juoksevampaa kuin hoitsu, jotenkin sitä tulee sillä kahdella pumppauksella vähempi.. tai en tiiä.. fysiikan lakien vastaiselta kuulostaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme