_+_+_MARRASmasut vko 37_+_+_
Kommentit (22)
Lantio on mulla hävinnyt tai siis siihen on tullu lisää massaa. Yhtään turvotusta ei ole paitsi sillon kun töissä olin niin sitä ilmeni seuraavana aamuna kun piti nousta aikaisin töihin mut nyt se on hävinnyt. Kiloja on tähän mennessä tullut vain 8kg. Maha on aika pystyssä. Selkä on vähäväliä kipeä jos istun liian kauan paikoillani. Energiaa riittää vaikka muille jakaa. Vauvalla oli viime neuvola reissulla syke siin 140-155 ja pysyny aina siinä nurkilla. En ole hikoillu tai ollu kuumakaan. Välillä oikeasti tuntuu, että ihan kuin en olisi raskaana=) Mut kyllä se vauva vähä väliä muistuttelee potkimalla ja supisteluja saattaa ilmetä ja sekin et rumpu on välillä tiellä kun tekee jotain kotitöitä=)
rv30+3
HYvää yötä kaikille=)
Noniin sainhan aikaseksi itsekkin tänne kirjottaa, on muka niin "kiire" vaikka en töissä olekkaan. Päivät menee kylllä nopeesti vaikka en mitään teekkään, laitan ruokaa, ulkoilutan koiraa ja pidän asunnon siistinä. Hyvin oon jaksellut, mitä nyt yöllä iski hirvee flunssa ja kurkkukipu. Makaaminen ei oikein onnistu flunssaisena, mutta toivottavasti menee pian ohi.
Puhetta oli sukupuoli arvioista ja meillä naapuri kävi just synnyttämässä ja sillä oli ihan poika masu, mutta tyttö tuli, ne oli itsekkin ihan ihmeissään:) mulle itsellä masun muoto on muuttunut aluksi kuulemma ihan tyttö masu ja oli korkeat (150-160)sykkeet ja nyt ihan poika masu ja sykkeet 130-140. me ei siis tiedetä kumpi tulossa.
Vaatteita meillä on kertynyt aikas hyvin 50-56 cm. tai sopiva määrä, 60 cm. on jonkin verran, mutta meijän suvussa on hirveitä shoppailijoita joten en edes hirveästi hanki mitään kun todennäkösesti niitä tulee sitten ovista ja ikkunoista. Ihan pienen haalarin ostin (56cm) josta saa myös pussin ja siskolta sain käyttämättömän 50cm. fleesehaalarin näitä voi sitten vaunuissa käyttää jos vauva koskaan edes niihin mahtuu =) minkä kokoisia ja materiaalisia haalareita te olette hankkineet ?
Meillä on sitteri veilä hankkimatta ja pari kertaa sen takia jo kaupoilla ollaan käyty mutta ei osata päättää, minkälaista te suosittilisitte ? mulle on sanottu että on hyvä jos siinä on pään tuki. ja sitten olen löytänyt malleja joissa saa asentoa säädettyä ja jossain ei ???
Teillä nukkuu monella lapsi sänkyssä välissä mutta meillä nukkuu pieni koira =) joka ihanasti herättää joka aamu tuomalla vinkulelun sänkyyn, pomppimalla ja pussailemalla.. siinä on sitten showta joka aamulle kun yrittää sitä rauhottaa (on niin energinen pakkaus että huh huh) ja opettaa jo vähän tavoille kun kohti siinä on vielä lapsikin nukkumassa.
Ainiin kävin neuvolassa joka kesti hurjat 10 min. ja kaikki oli hyvin.
Mutta hyvää viikonlopun jatkoa kaikille. meillä menee viikol. niinkun tämä viikkokin saunaa tehdessä. Mikä ihana sotku!
rv 31+3