Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään täällä MBT-kenkiä?

Vierailija
07.09.2009 |

Miten ovat toimineet? Oliko hyödyllinen ostos? Paljonko maksoi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis itse henk.koht omista, mutta ystävällä on sellaset. Selkäkivut on hävinneet sen tietämättömiin, ryhti parantunut huomattavasti ja vatsalihakset kehittynyt ihan silmissä.

Aluksihan niihin totutteleminen vie hetken aikaa, mutta siitä eteenpäin oon kuullu kengistä pelkkää hyvää.

Hintaa niillä on parin sadan päälle, mutta ilmeisesti maksaa itsensä takasin...

Vierailija
2/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahdet. Homma toimii selvästi.

Tuntemukset vaihtelevat sen mukaan, että kuinka "rikki" olet aloittaessasi. Ahkera 4-5 päivän käyttö, niin kulku on aivan normaalia, suosittelen ottamaan homman kerralla haltuun. Harva ulkoilukäyttö toiminee myös, mutta jos vaikutusta hait, niin saman tien jatkuvaan käyttöön.

Itselle krooninen lonkkavaiva, joten kenkä tosiaan tuntui aluksi. Olen tottunut hoitoihin, joten tunne oli vain myönteinen vaikkakin läsnä, ei häiritsevästi eikä kipuna, mutta tunteena, venytyksenä.

Kengät ovat kohtuullisen rumia, mutta useimmiten käytän kenkiä surutta. Talvella paksupohja on plussaa.

Stokkalla on hyvä valikoima. Niin on muuallakin, mutta stokka laittaa hyvään aleeseen poistopäivinä. Saa selvästi alle 200e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei niitä (kun eivät sopineet mun jalkaan), mutta on jotkut Instrusta ostetut shig shung (no arvaa vaan muistanko niiden nimeä) kengät, joissa on kuin kävelisi pulikan yli koko ajan. Tosi kivat. Maksoi jotain 170 ehkä, en muista enää tarkkaan, kun ostin pojalle samaan aikaan myös moiset. MBT:t näyttäis olevan 170-230 hutjakkeilla nekin mallista riiippuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä