Hyvä dödö?
Mikä olisi hyvä dödö (antiperspirantti)? Kaikki ei kyllä toimi.
Kommentit (13)
Oon kokeillut aika monia ja kainalot alkaa haista helposti. Rexona on mulle riittävän tehokas.
Ja kerran pari kuussa apteekin absolut torr sekä joka viikko ajellut kainalot.
Mulla ainakin lähtee iho sillä aineella kainaloista. Ja sitten on ihan pakko raapia eikä deodorantteja voi käyttää pitkään aikaa. Jotain kertoo ko. tuotteesta, ettei sen laitettuaan saa laittaa edes yöpaitaa päälle.
Dry comfort care 24h. toi pearly beauty oli mun mielestä ihan turha; maksaa enemmän ja ei ollut läheskään niin hyvää.
Mulla ei tehoa "tavalliset" ruokakaupan dödöt (nivea, rexona, adidas ym), vaan apteekista saatava Acon 72h dödö voimakasta hikoilua vastaan! Se on aivan huippu, kainalot pysyy taatusti kuivana eikä tarvi pelätä että hiki haisee. Saatavana myös miedompaa 24h dödöä, jos ei tarvii niin voimakasta ainetta :) Kokeilin Batsia, mutta se ei mulla juurikaan tehonnut.
Tuo Acon dödö maksaa n. 7-8 euroa ja on tosi riittoisaa, sillä sitä ei tarvii laittaa joka päivä. Mulla yksi purkki kestänyt reilusti yli puoli vuotta!
LR:n microsilverin deo joka sisältää microhopeaa, ei varmasti haise hiki. Tuote on alumiiniton yms. Saa lr jälleenmyyjältä.
Olen kokeillut myös tuota Aco 72h ja se esti kyllä hikoilun täydellisesti mutta kun kirvely ei lakannut kolmessa kuukaudessa, oli pakko lopettaa. Joka kolmas ilta laitoin sitä ja aamuisin pesin pois. Enkä laittanut vasta höylättyihin kainaloihin, silti kirveli. Suosittelen sitä kuitenkin kokeilemaan, hyvä se on jos ei vaan kirvele.
Se ei ole antiperspirantti, mutta silti pitää hajuttomana koko päivän eikä kurtise niin pahasti kuin jotkut Rexonat.
http://www.dove.com/fi_fi/fi_fi/index.html
Alunperin ostin sitä vain koska se tuoksui hyvältä, enkä uskonut että toimii niin kuin lupaa. Mutta nyt olen käyttänyt jo toista pulloa ja pitää kyllä paikkansa että se saa kainalokarvat tuntumaan ohuemmilta ja ei-pisteleviltä pitempään. Ja pitää myös hienhajun poissa.
Eli siis tuolta alakulmasta sitten klikatkaa tuota HairMinimising antiperspiranttia.
15
pistää antiperspiranttia..Niin tuleeko se hiki sitten muualta? siis nivuset, jalan pohjat tms?
pistää antiperspiranttia..Niin tuleeko se hiki sitten muualta? siis nivuset, jalan pohjat tms?
Nivea pearl beauty 24h. Ja kerran pari kuussa apteekin absolut torr sekä joka viikko ajellut kainalot.