Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun miehesi Audi-mies?

Vierailija
06.09.2009 |

Eli onko miehesi kuten Kiesi, nainen on ihminen vain 7cm koroilla jne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ei. Mutta exä ajaa Audilla.

Vierailija
2/13 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mieheni ole lainkaan samanlainen kuin tämä yksi urpo. Mutta minä olenkin sen verran fiksu että ymmärrän että yksi mielipide ei ole yhtäkuin kaikkien mielipiteet.

Meillä muuten mies vastaa kotimme ruokahuollosta ja myös siivoaa useammin kuin minä. Ja minulla ei ole yksiäkään korkokenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on fiksu ja filmaattinen, kahden tytön mallikelpoinen isä, joka tekee synttärikakut ja lyhentää housunlahkeet ;-) Lisäksi on ihan "tosimies". Ihana yhdistelmä!!!

Vierailija
4/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan olevani audi-miehen tyylisen tyypin kanssa, ja oma mieheni on aivan erilainen.

silittää ei todellakaan tarvitse, sillä mies ei käsitä miksi vaatteita pitäisi ylipäätään silittää. Riittää kun ostaa paidat ja housut sellaisista materiaaleista ettei ne silitystä kaipaa. Eikä rypytkään haittaa. Korkokengistä ei välitä, sillä niiden kanssa en pysyisi hänen vauhdissaan lenkillä, pyöräillessä jne. Autoa meillä ei olekaan. Ja jos joskus korkokengät laitan, on huolissaan siitä että ne satuttavat jalkojani :D

On ihan tosimies olematta sovinisti ja antaa minun olla sellainen kuin olen, ja minä myös hänen. Ei tule vaihtamaan lamppua jos se on palanut koska tietää että pystyn siihen itsekin, mutta kantaa painavat tavarat koska tietää etten fyysisesti kykene tietyn painoisia tavaroita enää kantamaan, tai se on todella hankalaa

Vierailija
5/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella typerää yrittää lokeroida ihmiset tuolla tavoin yhden vanhankansan edustajan takia. Auto ei tee ihmisestä sitä eikä tätä.

Vierailija
6/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on audin ratissa yleensä mulqwist. Se merkki vain vetää kusipäitä.

Vierailija
7/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä tähän asti pitänyt Audi -merkkisistä autoista.

Vierailija
8/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

audin omistajista jäi kyllä nyt aika naurettava mielikuva.

Vierailija
9/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kyllä jännä, että yleistäminen vaan pahenee, ikäänkuin vittumaiset ihmiset ostaisivat Audeja ja Bemareita ja ne paremmat sitten jotain muuta...No, meillä on kaksi tuliterää Audia ja pysyy. Loppujen lopuksi se on ihan se ja sama mitä tuntemattomat ihmiset musta ajattelee (auton perusteella), lähipiiri kyllä tietää millainen olen :)

Vierailija
10/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei aja audia. Eikä hän puhu tuollaisia audi-miehen juttuja. Mutta en yhtään ihmettelisi, että hän sellaisia ajattelisia. Luulen nimittäin, että aika moni mies ymmärtää Kiesiä. Kiesi tosin veti homman överiksi.

Vierailija
11/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi hetkeäkään Kiesin asenteella varustettua miestä.

Automerkillä ei ole väliä, tällä hetkellä meillä on Renault.

Vierailija
12/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Audi-vaimo kyllä löytyy:)

Vierailija
13/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin että ulkomaille ei matkusteta hiilijalanjäljen takia tai että peruskouluun opinnot jättäneillä on poikkeuksetta laajin yleissivistys ja parhaat käytöstavat :D

on se kyllä jännä, että yleistäminen vaan pahenee, ikäänkuin vittumaiset ihmiset ostaisivat Audeja ja Bemareita ja ne paremmat sitten jotain muuta...No, meillä on kaksi tuliterää Audia ja pysyy. Loppujen lopuksi se on ihan se ja sama mitä tuntemattomat ihmiset musta ajattelee (auton perusteella), lähipiiri kyllä tietää millainen olen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme