Jos 55kg painava nainen haluaa laihduttaa,
kuinka paljon hän saa syödä (kilokaloreissa) vuorokauden aikana, jotta paino putoaisi? Olettaen että ei harrasta liikuntaa, siis vain perusaineenvaihdunnan verran?
Kommentit (37)
kana/kalkkuna tietysti olisi hyvä lisä, mutta ei välttämätön
Ruuat tarkasti valikoiden ei ollut hirveä nälkäkuuri. Aluksi oli raskasta. Paljon kasviksia eri muodoissa, täysjyväleipää, kalaa ja kanaa jonkin verran. Nimimerkillä 160 cm
Nuo karppausaiheiset sivut ei taida toimia..? Olisiko muita kuin karppaus.net tai karppaus.fi?
Kiitos kannustavasta viestistä!
Jaksaisitko kertoa tarkemmin ruokavaliostasi? Vaikka pari esimerkkipäivää?
ap
kun oikeasti se sairaaladieetitkin perustuvat vähiin hiilihydraatteihin eli hyvää rasvaa tarpeeksi ja riittävästi proteeinia (saa mm. kalasta ja pavuista ja vaikka raejuustosta, jos lihaa ei syö). Mukavampi se laihtua maha täynnä ja läskistä, eikä lihaksista! T: se pömppämahasta pikkuisen pienentynyt
siellä on kaikki. T: Keskivatsasta paljon vielä kutistuva...
Kun muuten olen aika siroluinen ja sen takia myös tämäkin masu näkyy kunnolla
yäks ja yäks.Olen hurahtanut tuohon spinnig mutta sehän ei polta niin masusta läskiä.Reidet a peppu saa kyytiä.eli olisko hyvää mun aloittaa karppaus siis perunat ,makaronit leivät ja mitä vielä? Vastatkaa onko noista luontaistuoten laihdutusvalmisteista hyviä tuloksia??
Ei ne makoilevat mummot ainakaan sillä vielä laihdu.
en tykkää siitä. En myöskään makaronista, riisistä tai pastasta. Silti olen keskivartalolihava. Myös makeisten syöntiä pitää rajoittaa ja liikuntaa lisätä, mieli laihtua. t.s en usko karppaukseen
karppauksessa on olennaista välttää sokeria, valkoisia jauhoja ja tärkkelystä (esim. peruna ja maissi)
grammaakaan. Ainoa mitä siitä olen saanut on väsynyt ja heikko olo ja infektiokierre. se ei todellakaan sovi kaikille. t. 35, joka ei syö karkkiakaan
yleensä esimerkiksi sellaiset naiselliset vaivat kuin hiiva, häipyvät sokerin ja viljan rajoittamisen myötä.
Ruuat tarkasti valikoiden ei ollut hirveä nälkäkuuri. Aluksi oli raskasta. Paljon kasviksia eri muodoissa, täysjyväleipää, kalaa ja kanaa jonkin verran. Nimimerkillä 160 cm
verensokerin saa alennettua (keinolla millä yvänsä), hiivakierteet loppuu.
yleensä esimerkiksi sellaiset naiselliset vaivat kuin hiiva, häipyvät sokerin ja viljan rajoittamisen myötä.
Voiko kasvissyöjä sitten karpata lainkaan?
sp