Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Sisustussuunnittelija avuksi? Kun ei osaa sisustaa!
06.09.2009 |
Olemme ostamassa asuntoa ja omasta kodista tehdään kanssa kaunis. Haluaisin, että silmät lepää sitä katsellessa emmekä ole vain asetellut huonekaluja sinne minne kuuluu. En osaa sisustaa ollenkaan! En osaa yhdistellä värejä tai keksiä kivoja yksityiskohtia! Huoneissa on vain huonekalut mitkä sinne kuuluu ja seinälle on ehkä läntätty joku taulu, mutta kokonaisuus ei ole hyvä. Mistä apu? Sisustussuunnittelijat maksavat ihan maltaita! Onko netissä sivuja mistä saisi apua? En uskalla alkaa sisustaa itse etten pilaa kaunista uutta asuntoa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Epäilen että netissä olisi "apusivuja" koska vaikeaa siirtää vinkit käytäntöön.Jokainen koti on niin erilainen. Itse olen opiskellut sisustussuunnittelua ja tehnyt ko.töitä.
Sisustussuunnittelua on monen tasoista ts. jos tarvitset vain huonekalu / tekstiili apuja, niin sellaisen suunnittelun hinta ei ole kallis.
Yleensä veloitus on tuntiperusteinen.Sinun tapauksessa myös materiaalien hankinta ja etsiminen ilmeisesti jää pois, koska sinulla on jo kalusteet ym. joten siihenkään ei kulu työtunteja.
Kysele ihmeessä oman paikkakuntasi sisustussuunnittelijoilta hintoja ja kerro tarkkaan mitä haluat!