Onko näkijää paikalla? Voitko sanoa mitä näet minulle..
Olen sisäänpäinkääntynyt ja aika epäsosiaalinen 26v nainen. Minun on vaikea päästää ihmisiä lähelleni ja vaikeaa avautua heille. Olen ajoittain masentunut ja apea. Olen myös luonteeltani ujo ja tarkka.
Haluaisin tietää miten taloutemme käy? Entä miten läheisen sairaus etenee?
Kiitos :)
Kommentit (9)
kokemuksella voin kertoa, ettei se tiedä mistään mitään.
oon jotenkin aivan hukassa! En tiedä mitä tältä elämältä tahtoisin ja mitä voin edes saada. Työrintamalla näkymät vaikuttavat todella huonoilta. Tulenko koskaan saamaan työpaikkaa jossa olen onnellinen?
Olenko nyt raskaana?
KIITOS
satun vain tuntemaan ihmisen, joka erosi, kun ennustaja sitä povasi.Ihan silkkaa paskan jauhantaa nuo ennustusjutut.
oon jotenkin aivan hukassa! En tiedä mitä tältä elämältä tahtoisin ja mitä voin edes saada. Työrintamalla näkymät vaikuttavat todella huonoilta. Tulenko koskaan saamaan työpaikkaa jossa olen onnellinen? Olenko nyt raskaana? KIITOS
työttömyytesi jatkuu vielä jonkin aikaa.
t.Anneli
lopettanut kuulemma hommat henkilökohtaisista syistä johtuen, ei halua enää lahjaansa käyttää..
mutta lähelläsi on ristiverinen mies, josta näen jotain pysyvää.
Kuinka uusperheen kuviot kääntyvät? Syntyykö pienokaiseni terveenä ja ajallaan?
ei oikein toi ennustaminen ole sun alaa :) numero 6 ei ole työtön :)
Tuntuu, etten itsekään enää tiedä mitä haluan.
Selkeneekö tunnetilani jonakin päivänä ja osaanko tehdä oikeat ratkaisut. Oikeat niin itseäni ajatellen kuin myös näitä kaikkia läheisiäni ajatellen.
Entä tuovatko ne "oikeat ratkaisut" meidät takaisin toistemme luo vai olenko vain juuttunut katsomaan yhteen suuntaan?
Olistpa näkijä tänään paikalla!