Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras halpis-kissanhiekka?

Vierailija
13.08.2009 |

Minä olen käyttänyt kalliita eläinkaupan hiekkoja ja jouduin äskettäin pakosta ostamaan Lidlistä kissanhiekkaa kun vakikauppa oli kiinni. Siis siinä ei ole mitään eroa siihen kalliiseen verrattuna! Mulla on mennyt rahaa hukkaan ihan älyttömästi :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjää kissan tassut punasiks, ei se varmaan haittaa eikä siitä jää jälkiä mattoihin yms.

Vierailija
2/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn ostamassa rautakaupasta säkillisen pellettiä, samaa kamaa kun pellex maksaa vaan murto-osan. Ja kun on vielä oikea pellettivessa niin säkki kestää ikuisuuden. Suosittelen jos vaan kissat pellettiin suostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 misseä kuluttaa aika paljon nimittäin..

Vierailija
4/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain muutaman kissa käyttäisin ehdottomasti best friendin crystal clear-hiekkaa. se on sellaista "kristallia" joka imee pissat itseensä ja siitä pitää poistaa vain kakat. yhdellä kissalla yksi pussi kestää n.3vkoa ja kahdella lähes kaksi viikkoa. yhden pussin hinta on n. 5,5e. ja se on täysin hajutonta, vaihtotarpeen huomaa siitä kun hiekka rupeaa haisemaan..

Vierailija
5/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisessa vihreässä neliskulmaisessa laatikossa, sitä aina ostan jos en jaksa eläinkauppaan lähteä

Vierailija
6/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämieni mikrohiekkojen välillä. En kestä sitä, että hiekasta tulee kusen haju läpi. Sehän siinä on myös rahatekijä, että EverCleania ei tarvitse vaihtaa kokonaan kuin 3 kk:n välein, riittää että putsaa paakut. Yli viikon ollut Rainbow haisee järkyttävälle, vaikka olisi poistanut tuotokset sieltä 2 kertaa päivässä koko ajan, ei sido hajuja mitenkään.

Ökoplus-merkkistä puupohjasta "hiekkaa" kehutaan eläinpalstoilla, tulee kuulemma todella halvaksi.

Vierailija
7/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä Lidlin hiekasta ei tule mitään hajuja!

Vierailija
8/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäiskö joku mistä saisi ison hiekkalaatikon? Kun tuo määrä lisääntyi yhdellä taas. Mutta Lindo ei tosiaan haise, silti tyhjennän kerran päivässä:=)

Vierailija
9/9 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä me ollaan kokeiltu on tuo pirkan mikrohiekka. tekisi mieli kokeilla sitä crystal clearia vai mikä olikaan mutta ne rakeethan värjääntyvät kusesta keltaiseksi, kuulostaa aika ällölle.